Perspectiva *Melanie*
Cine o fi..?
Am stranutat din nou doar ca mai tare iar acestia m-au observat imediat.-Meli ce-ai patit?! Esti foarte foarte palida! Spune Made si ma ia in brate.
-Am racit...raspund pe un ton ragusit de parca as fi urlat incontinuu timp de 2 ore.
M-a ajutat sa merg pana la scaun dupa care s-a pus sa-mi faca un ceai.
-Ea este Stella, am gasit-o prin padure omorand demoni. Spune Made si mi-o prezinta pe fata cea noua.
-Incantata. Spune aceasta cu o privire serioasa.
Dau din cap afirmativ caci ma durea gatul ingrozitor si continui sa tusesc ca o nebuna. Cat de rau am putut raci frate?!
Stella se aseaza langa mine si parca ma studia din cap pana in picioare.-Nu arati deloc bine, ar trebui sa stai in pat. Spune si imi pune mana la frunte, sa-mi vada temperatura cred...
Si-a retras mana brusc si si-a bagat-o in buzunarul pelerinei.
-Zici ca ai fi un vulcan, mai bine te-ai duce in pat. Spune si isi sufla in palma cu care m-a atins pe frunte.
Tusesc putin si "strig" cat m-a putut tine gatul.
-Alucard ! Strig si bat de 2 ori din palme.
In a 2-a secunda acesta trece prin perete si ajunge langa mine.
-M-ati chemat? Spune si face o mica aplecaciune.
-Ea este Stella, noua noastra musafira, te rog sa i faci turul castelului ca sa-si aleaga ea camera. Spun gesticuland cu mainile si stranut de vreo 2 ori.
-Bine ai venit Stella. Spune Alucard si-si da palaria jos.
-Multumesc. Spune Stella iar Alucard incepe sa-i faca turul castelului.
-Nu arati deloc bine... Spune Jason si se aseaza in fata mea.
-Nici nu ma simt bine...stai linistit.
Made imi da o ceasca cu ceai iar eu iau inghitituri mici deoarece ma doare gatul ingrozitor.
-Mersi Made. Mi-e putin mai bine. Spun frecandu-mi bratele ca sa ma incalzesc.
-Dar Laughing Jack ce face ?! Macar te-a vazut cum arati? Spune Jason suparat.
-Nu m-a bagat deloc in seama, nu stiu ce-i cu el azi...spun si stranut din nou.
-Nesimtitul! Stai doar sa vezi ! Spune Made si iese din bucatarie.
Serios? Stai numai sa vezi acum ce cearta o sa iasa... Dar chiar vreau si eu sa stiu de ce nu ma baga in seama !!
Perspectiva *Made*
Ies din bucatarie si ma indrept spre sufragerie unde LJ statea pe canapea nervos. Ma pun in fata lui cu mainile incrucisate si il privesc nervoasa.
-Da-mi un motiv pentru care nu o bagi pe Meli in seama ! Tu macar ai vazut cum arata ?! Spun ridicand tonul.
Acesta parca nici nu ma observa si continua sa se uite in jos.
-CU TINE VORBESC ! I dau un ghiont si tip la el.
Acesta ridica capul si mai nervos si isi fixeaza privirea spre mine.
-Mai bine intreaba-l pe Alucard ! Poate el stie. Spune nervos.
-Ce-ai ma? Esti gelos? E treaba lui sa o protejeze pe Melanie! Doar e protectorul ei! Continui sa tip la el.
Am auzit pasi din spatele meu si o vad pe Melanie apropiindu-se de noi.
Perspectiva *Melanie*
Cum am zis, s-a pornit o cearta, i-am auzit din bucatarie !!
Ma apropi de ei tinandu-ma de pereti si stranutand si ma pun intre ei.-Ce aveti ?! Le spun ragusita.
-Intreaba-l pe el! Cat de nesimtit poate sa fie ! Spune Made si se da cativa pasi in spate.
-Ce ai Laughy? Spun si imi intorc privirea spre el.
-Lasa-ma si nu-mi mai spune asa ! Spune nervos.
Jason a iesit si el din bucatarie si s-a sus langa Made. Stephan si Rose au coborat si ei de la etaj fiind speriati, cred ca au auzit si ei cearta...
-Zi odata ce ai ! Spun incerand sa maresc tonul dar eram mult prea ragusita.
Alucard si Stella au venit si ei cu priviri indiferente privind "cearta".
-Ce am? Nu am nimic ! Spune tipand la mine.
-Cum n-ai nimic ma? Meli asta e gelos pentru faza de ieri cand Alucard te-a dus in camera! Intervine Made.
Raman nedumerita si ma uit din nou spre Laughy.
-Serios? Chiar pentru asta te-ai enervat?! Spun gesticuland cu mainile.
Am continuat sa-i tin predici pana am ajuns la sfarsit.
-Jeff tocmai s-a dus iar tu ai chef de cearta ?! Spun fiind intrerupta de Laughy care se face de 3m si se ridica in picioare.
-S-A DUS DIN CAUZA TA! CA ESTI PREA BLEAGA CA SA AI GRIJA DE FAMILIA TA! Spune si imi da o palma zdravana de ma lipeste de perete.
Am cazut in genunchi spatele incepand sa ma doara cumplit si am scuipat putin sange. Am inceput sa plang iar ultima replica a lui Laughy imi rasuna in minte incontinuu.
-E-eu de vina?! Spun plangand.
-Laughing Jack !!! Nesimtitule care esti !!!! spune Made si vrea sa sara pe el sa-l bata dar Jason o tine.
-Cum ai indraznit sa dai ?! Spune Alucard maraind.
-E-eu... Imi pare rau! Nu am vrut !!! Spune Laughy si cade in genunchi.
Din cauza impactului am lesinat.
Buna buna! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti ! Nesimtitul de LJ !!! 👿
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.