Perspectiva *Melanie*
Astazi nu fac scoala iar mama este plecata, numai bine ! Se facuse ora 9 iar eu am deschis ochii vazandu-l pe Laughy ca inca doarme. Am incercat sa ma dau jos din pat dar cu cat ma miscam mai mult cu atat ma lua mai bine in brate rezemandu-si barbia de capul meu. Puteam sa mai fac ceva? M-am "cuibarit" la pieptul lui si am incercat sa mai dorm. Dupa cateva minute incepea sa mormaie ceva in somn, cred ca avea un vis urat pentru ca inima lui batea foarte repede. Cred ca am descifrat ce tot mormaia.
-Daca va atingeti de Melanie va omor in cele mai mari chinuri.
Incepea sa transpire si inima tot atat de repede i batea. M-am pus peste el si i mangaiam fata sperand ca o sa se calmeze dar nici un succes, facea din ce in ce mai rau. Oare ce vis o avea? Iar incepea sa mormaie ceva.
-Da, imi place de Melanie.
What?! Practic nu mai stiam ce sa spun, un zambet larg mi s-a imprimat la auzul acestor cuvinte. Cand o sa se trezeasca, o sa-l intreb de visul care l-a avut. Oare sa-i spun ca-mi place de el? Nu.. Mai intai sa fiu sigura ca e adevarat ce a spus ca sa nu ma fac de ras. Devenea din ce in ce mai agitat, ce sa-i fac sa se calmeze? M-am pus langa el si i-am pus capul la pieptul meu si am inceput sa-l ciufulesc si sa-i mai dau din cand in cand cate un sarut pe frunte. S-a linistit si m-a luat strans in brate ca un copil mic, i-am mai dat un sarut pe frunte si a inceput sa zambeasca. Era tare dulce ! Nici n-ai zice ca e unul dintre cei mai mari criminali. Il stiu de 2-3 zile si deja imi place de el, bine, asta e un defect de-al meu, ma atasez repede de o persoana. In fine , l-am luat in brate si mi-am pus barbia pe capul lui adormind din nou.
Perspectiva *Laughing Jack*
Huh , ce vis nasol am avut. Am visat ca cineva vroia sa o omoare pe Melanie a mea. Stati asa, stati stati, ce am zis? Nu e a mea. Offf recunosc, imi place de ea, chiar mai mult decat ma asteptam. Oare ar trebui sa-i spun? Dar daca ea nu simte la fel ? O sa-l rog pe Slender sa-i citeasca gandurile sa afle.
M-am trezit in bratele lui Melanie, deci cred ca m-a vazut ca am un vis urat si a vrut sa ma calmeze, ce dragut ! M-am teleportat langa patul ei si o priveam cum doarme . Era foarte frumoasa, o mangaiam pe fata ei fina si delicata, ea zambind.-Hai trezirea , somnoroaso.
A inceput sa se intinda ca o pisicuta si s-a ridicat din pat cu parul ciufulit. Am inceput sa rad usor cand am vazut-o.
- Ha ha , foarte amuzant Laughy.
Am luat-o in brate si am pupat-o pe frunte, ea rosind.
-Vai dar sensibila mai esti .
-Lasa-ma jos ! Trebuie sa fac un dus.
Aveam chef sa ma joc cu ea asa ca m-am facut de 2m si nu o lasam jos.
-Laughing Jack ! Pune-ma in momentul asta jos !
-Si daca nu vreau?
-Daca nu vrei... O sa fac asta !
S-a napustit asupra mea si a inceput sa ma ciufuleasca pana cand am lasat-o jos. Aratam de parca tocmai mi-am bagat degetele in priza. Am revenit la normal si am ciufulit-o putin .
-Eu intru la dus Laughy ! Sa nu cumva sa te prind.
Am inceput sa rad.
-Eu ma duc la Slender sa stabilesc cu el ceva.
-Bine .
M-a luat in brate si mi-a zambit , dupa care a intrat la dus. M-am teleportat la conac , toti fiind in sufragerie.
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.