Lupta finala (2)

1.2K 114 13
                                    

Perspectiva *Laughing Jack*

O fata imbracata alb-negru a aruncat-o intr-un pom pe Jill.

-Cine esti ?! A intrebat Jill curioasa.

-Cosmarul tau. A raspuns fata.

Vocea imi era cunoscuta, era Meli !

-Meli ce cauti aici ?! Ti-am zis sa ramai acasa ! De ce ai venit? Am intrebat-o cu lacrimi in ochi.

Sid si ceilalti s-au dat in spate iar Meli a venit in fuga la mine si la ceilalti.

-Ce v-au facut ?! Vor plati pentru asta ! Nimeni nu se leaga de familia mea ! A spus Meli nervoasa.

-Ooo Meli, chiar ma intrebam cand o sa vii. Acum o sa imi satisfac razbunarea mult mai bine, omorandu-te pe tine si pe plodu' tau in fata lui LJ! I-a spus Jill razand.

Meli s-a enervat si si-a scos tentaculele la vedere.

-Nimeni nu se leaga de copilul meu! Pregateste-te pentru razbunare, vei plati pentru ce mi-ai facut mie si familiei mele. I-a spus Meli lui Jill.

Eu si ceilalti ne-am ridicat cu greu si din neatentie Sid si ceilalti au incercat sa sara la noi la porunca lui Jill. Am inchis ochii dar nu am mai simtit nimic, i-am deschis si am vazut-o pe Meli in fata noastra cu mainile in pamant. A format scutul camp de forta in jurul nostru pentru a ne proteja. Am incercat sa ies dar nu puteam.

-Meli nu face asta ! O sa mori ! I-am spus plangand.

I-au dat lacrimile dar s-a intors cu spatele la noi si s-a uitat spre Jill.

-Sa incepem, catea ce esti. A spus Meli pregatindu-si ghearele.

-Meli nuuu !!!! Am tipat cu totii.

Ea nu putea sa reziste, chiar daca era puternica, Stephan poate sa i ia din ce in ce mai multa energie pentru a creste. O sa moara! Iar eu nu puteam face nimic decat sa ma uit !

Perspectiva *Melanie*

Parul meu a inceput sa leviteze si tentaculele sa creasca din ce in ce mai mult. Am avut o ameteala brusca si am cazut in genunchi. Laughy si-a dat seama si a tipat cu lacrimi in ochi sa nu ma lupt. Nu puteam si nici nu voiam sa dau inapoi, vor plati pentru ce ne-au facut. M-am ridicat in picioare si mi-am atins burta zambind. Ochii mei au devenit unul negru si celalalt alb si mi-am luat forma de clown.

-ATAC ! A urlat Jill la ceilalti.

Au inceput sa ma atace dar eu ma miscam mai rapid ca ei, i zgariam adanc iar ei la fel, ma feream pe cat posibil sa nu imi atinga burta nici unul, trebuia sa-l protejez pe Stephan. Laughy si ceilalti tipau sa ma opresc dar eu nu voiam. Intr-un moment de neatentie, Dacos m-a zgariat cu un pumnal fatal mie pe gat. Am inceput sa tip de durere si m-am enervat foarte rau. Am bagat unul din tentacule in burta lui Dacos si i l-am scos pe gura. Ceilalti s-au dat in spate speriati, Jill tipand de durere. I-am aruncat corpul neinsufletit la o distanta promitatoare, rochita mea fiind plina de sange. Am inceput sa rad sadic si am fugit cu viteza spre ei. Ne zgariam reciproc, energia mea scazand, Jill si ceilalti avand avantaj. Ma aruncau din pom in pom, rochita mea era sfasiata iar ciorapii la fel. Am cazut in genunchi si mi-am rezemat o mana de burta si una am pus-o pe pamant. Jill a venit in fata mea si radea.

-Nu vezi ca nu ne poti infrange? Plodu tau te stoarce de puteri, preda-te odata si promit ca o sa te omor rapid fara dureri.

Laughy tipa sa ma ridic dar eu nu puteam. Am crezut ca in momentul ala viata mea s-a sfarsit. Mi-a tras un picior in piept si am cazut lata pe jos, asteptandu-mi moartea. S-a pregatit sa ma omoare iar ceilalti tipau cu lacrimi in ochi. Inainte sa ma omoare, o fata a impiedicat-o pe Jill sa ma omoare, era Jully, fata care m-a eliberat cand ei ma chinuiau.

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum