Deniz, katilin, yani katil olarak düşündüğüm kişinin adı deniz miymiş! Çok da severdim bu ismi. Kısa bir süre sonra şaşkınlıkla açılmış gözlerimi Miray'a döndürdüm.
-ben bu kişinin Aras'ın da katili olabileceğini düşünüyorum!
-böyle düşündüğünü ben de biliyorum. Ama... Ama neden seni koruduğunu söylüyor?Neden sırf senin için bunları yapıyor, neden kendi intikamını alıp işi bitirmedi neden?
-nedenini bilmiyorum, ama düşüncelerim var Miray! Ya benimle Deniz'in de ortak bir noktası varsa!
-nasıl yani?
-bilmiyorum ama beni bu kadar iyi tanıması ve beni korumak istemesinin tek mantıklı açıklaması bu.
- evet, mantıklı, ama bunun nasıl olduğunu da bulmak gerekir Serin!
-bulucağız, bulmalıyız, o da olmadı Deniz'i bulmalıyız...
-ya o da öldüyse ne biliyim işi bitince belki de intihar etti olamaz mı?
-hayır olamaz, ona göre çevrem henüz tam da temiz sayılmaz...
-ne demek tam da temiz sayılmaz Serin? Herkesi öldürüyor bu katil!
-ona göre herkes tamamlanmadı Miray! Dörtte üçü tamam...
-dörtte birlik kısımda da ben varım değil mi?
-ona göre öyle ama bana göre öyle değil. Seni kimseye yem etmeyeceğiz. Anladın mı?
-tamam öyle olsun...
Sesindeki tedirginliği anlamıştım ona korkma diyemiyordum, çünkü benim içimde bile hafif bir korku vardı.
O günü evde geçirdik. Sıkıldık biraz ama en azından normal bir güne benzedi. Erkenden de uyuduk. Sabah kalktığımdaysa...
Ne oluyordu?
Korkularım benimle dalga mı geçiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kesik kan
Mystery / ThrillerDüşünün bir, yalnızsınız, yalnızlığınızı çalıyorlar,daha da yalnız kalıyorsunuz... Ne yapardınız? Belki katil olursunuz,belki aşık...⏳