hello everyone! nqs nuk iu bezdis shume a mund te lexoni librin tim te ri 'anarchy' dhe te jepni nje mendim? :P *self promoting*
kapitulli i shkon DayDReadingGirl B|U shtriva ne krevat dhe hapa SoundCloud-in nga celulari. Kerkova per 'Hollywood Undead' dhe shtypa kengen e pare qe me doli para. Me duhej ca muzike e mire ne ato momente dhe 'Everywhere I Go' do e bente punen e vet.
Mbeshteta celularin mbi stomak dhe filloi te kendoja pas ritmit me ze te larte.
"Everywhere I go, b*tches always know, that Charlie scene has got a weenie that he loves to show!"
"Who the fuck raps in hard rock songs?" tha Jem teksa hynte ne dhome i cuditur.
"Hollywood Undead, banda me e mire pas The Neighborhood." iu pergjigja krenare per cunaket e mi te cmendur.
"E kush na qenkan keta? As qe i njoh fare!" tha ai teksa kryqezoi krahet.
Qesha me te dhe tunda koken.
"He, c'me thua per ate varesen."
"Huh, kemi lajme te nxehta sot." ia beri duke ferkuar duart. "Tani per tani po pres Ashton-in sepse do shikonte regjistrimin kur u vra Ellen."
"C'lajmesh?" u ngrita e cuditur.
Nderkohe u degjua zhurme motorri te nje makine nga jashte dhe direkt Jem doli te shikonte ne dritare.
"Ja tek erdhi!" u hodh i gezuar teksa ne obbor u shfaq Hummer-i i vellait te tij.
Ia futi vrapit dhe une, shkova pas tij per ne korridor.
Ashton, i cili dukej i derrmuar, la celesat mbi komodine dhe psheretiu gjate.
"Jem, Dark, therrisni Harry-n. Do mblidhemi tek zyra e babit."
Prit pak, me bene veshet mua apo Ashton sapo me thirri Dark? Nga e dinte ai qe mua me therrisnin Dark? Une s'i kisha thene askujt per ate emer, nga e paskish marre vesh ky? Stalker i dreqit.
E pashe e cuditur dhe syte e tij vajten menjehere tek pulovra qe me dhuroi, te cilen refuzoja ta hiqja nga trupi.
"Pulover e bukur." tha teksa kalonte duke mi hequr syte.
"Ke filluar komplimenton veten tani?" e ndoqa pas. "Ne qofte se nuk e ke vene re, ti ma ke blere?!"
"E di qe ta kam blere une. Dhe pastaj, une nuk kam pse e komplimentoj veten, te gjithe e dine qe jam si nga univers tjeter." buzeqeshi ai per here te pare pas shume kohesh dhe une si idiote me ngelen syte tek buzet e tij.
"Cne qe je kaq i lumtur sot, alien?" e quajta duke marre baze nga fjalia e tij e meparshme. "Te bleu babi ndonje makine tjeter?"
"Nuk e paskam te drejten per te qene i lumtur?" pyeti ai teksa kthente nje gote leng portokalli.
"Dhe qe kur te pelqenka lengu i portokallit?" thashe une teksa mbushja nje gote per vete.
"Nuk e di. Ndoshta nga zakoni qe dikush ma mbush goten cdo dite ne mense?" picerroi syte ai dhe une bera direkt sikur s'dija gje.
"Me siguri nje nga fanset e tua te shumta." iu pergjigja duke shtuar sarkazmen teksa thosha 'te shumta'.
"Me siguri." pohoi ai me koke dhe u largua duke murmuritur nen ze nje kenge te Arctic Monkeys.
"Wow, wow, wow." i dola para. "Qe kur degjon 'Arctic Monkeys' ti?
"Me doli para nje kenge e tyre ne radion e makines. Pse ka ndonje problem?" ia beri sikur te mos ishte asgje.
"Je shume i cuditshem sot. Shume i cuditshem." i thashe teksa shkoja per ne zyren e babait te tij ku na tha te shkonim.
Piva nga gota ime me leng dhe hyra ne zyre ku gjeta Jem-in dhe Harry-n qe diskutonin rreth ca fletave qe kishin ne duar.
"Ckemi, Haz." pershendeta Harry-n dhe ai me buzeqeshi.
Damn, keta Cooper-at e kishin buzeqeshjen nje milion dollareshe.
U ula ne nje karrige aty dhe pas meje u fut Ashton i cili u ul tek karrigja e madhe e babait te vet.
"Atehere. Jem, cfare gjete tek varesja?"
"Epo, sic e dini dhe vete siperfaqja e vareses eshte shume e vogel por gjeta nje substance ne te qe me befasoi." ia beri ai. "Ekstraldine."
"Ekstraldine? E cfare eshte kjo?" pyeta e cuditur.
"Medikament qe e perdorin te semuret psiqike." shpjegoi ai dhe te gjithe shtangem.
"Ti po thua se Ellen ishte e semure mendore?" tha Harry pothuaj i befasuar dhe perpak qeshi me pas.
"Substanca qe goxha e fresket aty-
"Dhe Ellen e ka humbur varesen qe para nje jave." deklaroi Ashton. "Keshtu qe dikush tjeter e ka ate substance.
Papritmas syte e tyre u kthyen nga une.
"CFARE? Une nuk jam e cmendur!" protestova. "Une as qe e di cfare eshte ajo gjeja!"
"Sigurisht qe nuk je." tha Ashton. "As une nuk jam, por personi qe e ka prekur ate, me siguri eshte. Por nuk mbaron ketu."
"Si nuk mbaron ketu?" foli Jeremiah.
"Personi qe vret Ellen ne kamere del se eshte femer. Ngjan pak si Daisy-
"Sa here do e fusesh ne mendje se nuk e kam bere une?!" i fola e merzitur.
"Pashe videon." ma ktheu ai. "E di qe nuk je ti."
"Pra ti po na thua se personi qe kerkojme eshte nje k*cke e cmendur?" pyeti Jem dhe Harry e pa me inat.
"Kujdes fjalorin." e qortoi ai. "Po sikur ta kene detyruar ta beje ate pune?"
"Shiko." levizi ne karrige Ashton. "Shumica e njerezve qe kane ardhur te sulmonin, pothuaj e bene ne breke te tere. Ishin te frikesuar, u dridheshin duart. Vajza ne kamere e vret Ellen super gjakftohte. Madje si ndonje profesioniste. As qe i dridhet syri. Dhe nderkohe, Ellen i thote 'Nje dite do te te zbulojne' dhe 'Lere Daisy-n te qete'."
"Cfare??" shtanga.
"VRASESI ESHTE FEMER?" Uleriti Jeremiah neper dhome.
"Po pse duhet te vriste pikerisht Ellen????" pyeti Harry.
"Perderisa Ellen e ka bere ate te vinte vete ta vriste, do te thote se ajo ka ditur dicka apo jo?" arsyetoi ai.
"PAS TE GJITHE KETYRE FSHIHET NJE FEMER??" vazhdonte Jem.
"Cfare lloji te semuresh mendore e perdorin ate medikamentin qe the?" e pyeta une.
"Ata me DPD." tha ai dhe pa qe asnje nga ne s'e kuptoi. "Double Personality Disorder??"
"E si eshte ky crregullim? Domethene cfare perfshin.."
"Eshte sikur jane dy veta brenda nje personi." shpjegoi ai. "Shiko, e zeme se tani ti je Daisy, je shume ok po jeton jeten tende. Pese sekonda me vone; BOOM! Mendjes tende ia shkrep dhe ti je Ashton; ben si ai leviz si ai, ha si ai, flet si ai! Dhe nese dikush te thote qe je Daisy, kundershton sepse ne mendjen tende ti je Ashton. I gjithe trupi yt vepron ne kete."
"Pra, sikur jane dy njerez, ne nje trup te vetem?" arsyetova une.
"Ekzaktesisht." pohoi Jem.
"Duket si neper ata te pushtuarit nga djalli ne filmat horror." tha Harry.
"E di. Eshte nje crregullimet me te mistershme ne bote." pohoi Jem. "Zakonisht doktoret i mbushin pacientet me kete crregullim me nje mal me ilace. Ekstraldina i ndihmon nervat e tyre te qetesohen dhe ndaj keta persona ne gjendjen e tyre normale kane shume, shume crregullime emocionale."
"Ca nuk shpikka mendja njerezore kur s'eshte ne rregull" tundi koken Harry. "Boo, ne cfare lemshi qe u futem.
Mora fryme. Kishte te drejte. Cdo dite dhe e gjithe kjo po behej akoma dhe me keq.
"Na duhet hyrja per tek dhoma e Ellen." fola une.
"E pamundur. Policia e ka mbyllur ate per prova."
"Atehere, do te futemi fshehtazi." buzeqesha. "Jeremiah, me gjej qeska plastike per kembet dhe dorashka. Kemi pune sot."mwahahahahahah writing this felt so good and evil
YOU ARE READING
ELITES [SHQIP]
General Fictionthey're coming to get you (C) Nuk lejohet ribotimi, kopjimi ose perkthimi i materialit pa lejen e autorit.