ok para se t filloj e para dua t'ju falenderoj shum fare te tereve qe me mbeshtesni ne kete histori e cila do jet super e gjat :P ta dini se nqs keni nevoj x ndihm ose x ndonj cover x historit tuaja mua me keni ketu (me vonese ose jo)
kapitulli i shkon Shirli_ OMG LEXONI LIBRIN E SAJ E KA F A N T A S T I K dhe pervec kesaj esht njeri suuuper i sjellshem !!
pastaj dhe KetiaRusha e meriton nje dedikim se gati dy vjet ne wattpad e s'behet e gjall -.- njs smirushen e km xhan gjithsesi se ka big booty xpppp
Gjithashtu dhe XhulioNdrecaj, Ner57y dhe e fundit por jo e fundit @jerina_writer qe me shoqeron ne cdo kapitull
ah se harrova mos harroni te lexoni librin e ri te XhulioNdrecaj - 100 DITET E FUNDIT ME TY dhe librin tim te ri - TI.
have a good reeeeaaaaddddiiinnnnggg
Hodha syte nga vakti i Ashton; pothuaj i paprekur.
Mora mollen nga tabakaja e tij dhe mendova t'ia jepja me vone. Ai ndoshta do te hante me vellezerit e tij por mund ta gjeja si justifikim per t'i folur.
Pas shkolles, meqenese ishte perseri e premte shkova nga dhoma e Alya-s dhe filluam te flisnim per gjerat e zakonshme; shkolla, mesimet, thashetheme dhe ndonje gje per djemte. Ato sigurisht. Nuk mund t'ju thoja se pelqeja pakez Ashton-in, do ishte katastrofa me e madhe. Nuk ishte e lejuar as ne rregullore.Nxora laptopin tim nga canta dhe mbylla deren mire me celes.
Hapa direkt Google dhe shkruajta; Ashton Cooper. Jo se do te kerkoja vetem per te, po per te gjithe ata qe kisha njohur ne kete shkolle.Picerrova syte e cuditur teksa para meje doli nje faqe e cuditshme
'Biografia e Elitave - Ashton Cooper'
E shtypa dhe doli nje dokument i tere prej ndoshta dhjete faqesh qe fliste per Ashton dhe jeten e tij.
"Ashton Denver Cooper, i lindur ne 06.06.96 eshte Elita e nentedhjete e katert dhe i Pari i dymbedhjete ne Brighton Inst. Ai lindi ne Buffalo, New York ne spitalin e St. George nga prinderit Amelia Sophie Greenheart dhe Jameson "James" Cooper. Eshte me i madhi pas Alexander Cooper i dy vellerzerve, Harold (Harry) Denver Cooper dhe Jeremiah (Jem) Denver Cooper.
Ashton kreu institutin e Lestley per shkollen tete vjecare dhe u be pjese e Brighton Inst. ne shtator te vitit 2012.
Eshte shpallur tre here studenti me i mire i vitit ne Brighton me nje mesatare respektivisht 10.87 - 10.89 - 10.91 dhe ka fituar olimpiaden e informatikes ne rreth kombetar ne vitin 2014 ...
Ashton njihet ndryshe si A-ja ose 'i Pameshirshmi' per shkak te pozites se tij ne kete institut.. Gjate moshes 8 deri 15 vjecare dihet te kete vuajtur nga ortoreksia (crregullim kur dikush obsesionohet me te ngrenit vetem ushqime te cilet ai i quan te shendetshem) e cila perpak i shkaktoi atij anoreksi te rende..."Mos ishte kjo arsyeja qe Ashton nuk hante pothuajse fare? Ndoshta ai hante por pjatat e tij ne mence mezi ngacmoheshin sa duhej sikur luante me pirunin gjate gjithe kohes. Tunda koken; duhet t'i blija dicka per te ngrene sesben.
Vazhdova te lexoja akoma dhe problemet e tij nuk mbaronin. Ne femijeri ishte dhunuar fizikisht nga nje i aferm i tij, kurse marredhenia me te atin ishte per te ardhur keq. E ema i kishte lene ate dhe vellezerit ne duar te te atit duke u larguar e sot kishte nje familje krejt tjeter, por Ashton kurrsesi nuk pranonte t'u jepte kurrsesi kenaqesine e divorcit prinderve.
Pashe faqe te tjera, akoma dhe me shume - thoshin se kishte crregullim te ekuilibrit emocional, por as qe e besoja qe te gjitha keto ishin te verteta. Ashton dihej se e kishte durimin e paket por jo deri ne ate nivel qe thoshin ata.Papritmas dera u hap dhe Ashton hyri brenda duke me trembur per vdekje. Mbylla dritaren ne laptop me shpejtesi.
U shtri ne krevat pa fjale dhe filloi te shkruante ne celular.
Mora mollen dhe nje pako m&m (ishte gjithcka kisha) dhe ia lashe mbi tavoline. I pa i cuditur dhe nuk levizi nga vendi.
"Nuk jam i uritur." u pergjigj thjesht dhe iu kthye celularit."Hengre me vellezerit?" pyeta une duke iu afruar bashke me to.
"Jo.. Te thashe qe nuk jam i uritur." tha ai teksa ia drejtova."Por ti nuk hengre asgje ne dre-
"Je bere gje mamaja ime tani?"
"Thjesht haji." mora fryme thelle. "Te lutem?"
"Jo."Me hipen nervat. Po une pse shqetesohesha per kete idiotin tani?? Hapa m&m-te dhe mora disa.
"Ashton.""Me ler re-
Nuk mbaroi dot fjaline sepse i ngjesha sa kokrra kisha ne dore me m&m ne goje duke e kapur ne surprize.
"Shfall dllethin..?" bertiti ai me gojen plot dhe mua me erdhi te qeshja si histerike.
Ashtu i marrosur i pertypi dhe i hengri nga halli.Ia lashe pjesen tjeter mbi krevat bashke me mollen dhe shkova per ne anen time ne dhomen por nje dore e forte me kapi e me ktheu pas.
Para se dicka te ndodhte (dhe mua te me binte te fiket) dera ra fort dhe Ashton u detyrua te me leshonte me nje fytyre paksa te zhgenjyer.Josh u shfaq ne prag duke marre fryme rende sikur kishte vrapuar per kilometra te tera.
"A-Ashton!" tha ai duke gulcuar. "Dikush sulmoi Harry-n teksa largohej!"
"Cfare??" bertiti Ashton. "Eshte mire?"
"Po, po. Por ai qe e sulmoi.. U arratis. Eja."Ashton vrapoi me te jashte me sa kishte fuqi dhe une ngela perseri e vetme ne dhome. Kishin sulmuar Harold-in? Po ai c'lidhje kishte?
Hapa perseri laptopin. Kerkova nga fillimi te gjithe pjesetaret e Elites.
Cfare perfundimesh nxora?
Josh ishte i adoptuar dhe motra e vellai i tij nga prinderit adoptues e urrenin me gjithe shpirt sepse gjtihnje ai kishte qene me i mire se ta, Alya ishte perfshire ne nje skandal ne shkolle pasi shoqerohej me nje vajze nga grupi i kemishgrykave; gje absolutisht e palejuar nga rregullorja, Mick kishte ngelur nje vit ne shkolle dhe kishte qene shoku me i mire i Alexander Cooper-it. Gjithashtu njihej per romancat e tij super, super te gjata (supozohej te ishte dicka e mire por ne internet thuhej e kunderta)
Mia ishte kulmi i te tereve; prinderit e saj ishin pothuaj pa kokerr leku ne xhep dhe per Mian as qe u interesonte. Ajo jetonte me nje grua qe punonte si stiliste per kompanine Topshop dhe ndonjehere dhe per GUCCI-n, e cila i garantonte pikerisht Mia-s (qe emrin e vertete e kishte Maya) cfaredo lloj gjeje qe te donte. Legalisht Elizabeth Bore (stilistja) nuk mund ta adoptonte, por ato jetonin bashke tashme prej shtate vjetesh dhe thuhej se ishin te pandashme.Pa e vene re, kisha kaluar plot tre ore e njezete minuta para ekranit te kompjuterit duke kerkuar dhe Ashton as qe ishte kthyer ndersa degjova disa te trokitura te qeta ne dere. Vendosa te mos e hapja. Kushdo ishte duhet ta dinte qe Ashton nuk ishte ne dhome. Dhe une supozohet mosa ta dinte njeri qe isha tek dhoma e tij.
Dera ishte e blinduar dhe e mbyllur per jete a vdekje nga vete A-ja. Teksa pepriqesha te rrija urte pashe me cep te syrit nje ekran diku nga fundi i dhomes te ndizej.E cuditur arrita atje me hapa te vegjel dhe u ula ne karrigen e madhe levizese.
Ashton kishte vendosur kamera kudo ne shkolle!
Une nuk i kisha dalluar kurre, thuaj ishin kaq mikroskopike? Me maus shtypa ne nje mbi to teksa tek dera vazhdonin te trokisnin qete dhe sapo u hap me ngeci fryma.
Ishte kamera para deres se Ashton dhe nje njeri i veshur i teri me te zeza dhe me maske qendronte aty duke trokitur. Me kapi paniku. Po tani cfare?
Pashe perseri nga dera. E mbyllur. Dritaret, te mbyllura. Dritat, te fikura. Isha afersisht e sigurt.
"E di qe je aty brenda." u degjua nje ze nga jashte.
Qendrova e ngrire si ndonje statuje duke mbajtur frymen e frikesuar. Jo nuk jam ketu, ik tani.
"Eja Daisy, dua vetem te flasim pak." tha ai perseri duke me trajtuar si nje femije dy vjec. F*ck you, idiot. Zere se dola.
Pas disa sekondash u ndje nje goditje e madhe por dukej se askush nuk munda ta mposhte deren e blinduar te Ashton.Njeriu me te zeza u largua i nevrikosur pasi degjoi disa zhurma dhe une sa nuk kerceva nga gezimi por.. Po sikur ai te kthehej perseri me ndonje mjet te forte?
Ndjeva zhurmen e celularit dhe kur e mora ne dore pashe se me kishin derguar mesazh. E hapa dhe ishte nga nje numer i panjohur
Nga +1 845 8962 253
mos dil nga dhoma mos bej prove te levizesh derisa te vij une
je ne rrezik
-ashton
YOU ARE READING
ELITES [SHQIP]
General Fictionthey're coming to get you (C) Nuk lejohet ribotimi, kopjimi ose perkthimi i materialit pa lejen e autorit.