si fillim;
1. lart keni nje tutorial se si te beni cover-a afersisht si te mite (me falni per zerin skandaloz)2. ne qofte se kerkoni programet qe perdor une per videot/cover-at jane Adobe Photoshop CC/CS6 dhe Sony Vegas Pro 13.
3. x ca djem (si psh cameron dallas lart) duhet te jete ilegale te veshin bluze :3
lexim te mbare :)
Personazhe te reja kete kapitull;
Kristi E. Rrapaj (une xp) ne rolin e 'K. M.'Puthja me Ashton i kishte kaluar pak kufijte e puthjeve dhe perpak behej make out session dhe edhe pse, e perseris, edhe pse isha ne qiell ne shtate dhe gjithcka po dukej enderr duhet te ndalonte me sesben. Kjo sigurisht qe kundershtonte qendrimin e tij qe cdo sekonde e me teper qe kalonte dukej sikur po shtrydhte ndonje limon ne vendin tim duke me mbajtur.
Me veshtiresi u shkeputa prej tij duke marre nje ofshame te rende nga Ashton qe dukej se veprimi im e merziti per vdekje.
"Shpejt! McDonalds po na pret." ia bera une teksa perpiqesha te qetesoja fytyren qe ishte bere si piperke.
Ashton veshi bluzen qe kishte perfunduar sheshit dhe rregulloi floket. Dolem nga dhoma dhe beme rrugen per jashte. Ne korridor si per ters doli Lena Mills qe sapo na pa rrudhi vetullat dhe shpejtoi hapat drejt Ashton.
"Ashton, ku po vete me kete deshtaken?" tha ajo ne ate zerin e saj si keter dhe mua me erdhi ta rrezoja shkalleve.
"S'ka c'te duhet." ia ktheu ai pa ia hedhur syte.
"Oh, Lena! Ckemi." i buzeqesha une. "Sa mire qe u takuam! Desha te te thosha se tualetet e menses ishin jo dhe aq te pastert. Pse nuk vete t'i pastrosh??"
Bjondines sa nuk i ra goja ne shesh kurse mua as qe me interesoi, madje eca sikur isha ne catwalk teksa Lenes ia bente gerr nga inati.Hipem ne makinen e Ashton dhe u nisem per ne destinacion.
"Si do ja bejme per ate punen?" e pyeta dhe ai shtrengoi nofullat.
"Duhet t'ua nxjerrim te gjithen fije per fije." ma ktheu.
"Por na duhet mbeshtetje dhe ne shkolle une nuk kam besim tek asnje."
"Atehere jashte shkolle." pohoi ai.
"Por te kush?" rrudha vetullat.
"Tek vellezerit e mi." shkundi ai shpatullat.
"Ah o- Prit pak.. TEK HAROLD DHE JEREMIAH?"
Ashton me pa i cuditur e iu kthye makines."Jo, jo, jo. Tallesh? Une nuk mund- Dua te them.. Jane HAROLD! Dhe Jeremiah.." i thashe e zene ne turp por ai as qe ma vari. "E mire. Ok. Harold dhe Jeremiah."
"Harry, dhe Jem." me korrigjoi ai.
"Nuk mund ti flas Harold?"
"Ke pare ndonje djali njezet e nje vjecar t'i flasi dikush Harold pervec prinderve te vet?" ia beri ai dhe une u ndjeva si budallacke.
"Eeeh, varja." ia bera une.Ashton mori celularin e vet dhe shtypi dicka.
"Siri." tha ai.
"How can I help you, Ashton?" u degjua nje ze nga iPhone i tij.
"Call Harry. Put on loud speaker." tha Ashton dhe Siri degjoi komandat e tij.
"Calling Harry on loud speaker."
Se shpejti u degjua zilja te binte dhe Harry e hapi."Ash! Si je?"
"Mire, mire. Ne shtepi jeni?"
"Po, ndonje problem?" u degjua zeri i mrekullueshem i Harry-t.
"Do vij aty per nja tre ore ose kater." ia ktheu Ashton. "Do qendroj deri te djelen. Thuaj Marias te beje dhomen e miqve gati, kam nje te ftuar."
"Si te thuash ti, vella. Mezi pres te te takoj."
"Edhe une." tha Ashton. "Shihemi."
"Shihemi, Ash."sapo erdhi mami ne dhome e perlotur, me shkundi me sa fuqi kishte e filloi te fliste qe kish par filmin the fault in our stars dhe se ishte super .-. really nigga...
Arritem tek McDonalds dhe teksa futeshim brenda me zune syte nje vajze me floke ca si shume te gjate, por me onde te medha dhe e veshur krejt me rroba te zeza qe me kishte ngulur syte sikur po thoshte se do te me vriste [yep dat's u can feel the SASS] . Iu afrova akoma dhe me shume Ashton-it teksa vajza u mbeshtet tek makina "tank" e saj dhe vazhdoi te me shikonte.
Pasi porositem dhe morem ushqimin tone u ulem ne nje tavoline dhe filluam te hanim ne qetesi.
"Ju nevojitet gje tjeter?" u degjua nje ze i cuditshem dhe une ngrita koken.
"Jo, fale-Minderit?!" ia bera e cuditur teksa vura re vajzen nga qepare te qendronte para nesh me nje fute te McDonalds.
Me pa me nje buzeqeshje djallezore dhe u largua perseri. Dicka vinte ere ketu- ne fakt vinte era qepe te skuqura dhe ushqim fast food-i por ju e dini c'dua te them.
Ashton e pa si rendesi kete gje dhe vazhdoi te hante.
"Po shkoj pak ne tualet. Mos bej prove te hedhesh ushqimin poshte." e kercenova dhe rrotulloi syte.U nisa per ne tualet dhe pasi kryeva c'kisha per te bere (nuk keni pse ta dini cfare) shkova te laja duart. Ndjeva deren te hapej por s'i kushtova ndonje rendesi te madhe gjithsesi.
Ngrita koken te shikoja veten ne pasqyre dhe sa nuk ulerita por nje dore e forte me mbylli gojen dhe me ngjeshi pas murit.
"Shhh! Pusho!" peshperiti vajza me floke te gjata nga qepare qe tashme me kishte bllokuar te teren. "Me degjo mire tani. Me degjo e marrte dreqi!" ngriti zerin ajo teksa beja prove te levizja.
"USB-ja eshte nje video." tha ajo.
"Mmmph.." ia bera teksa i hoqa me veshtiresi doren nga goja ime. "Cfare USB-je?"
"Mos bej te padituren tani, idiote!" ia beri ajo. "Fshihe USB-ne."Me aq doli nga tualeti me shpejtesi duke me lene me njemije pyetje ne koke. Si dreqin e merrnin vesh njerezit cfare beja une?
Dhe me pas ajo qe tha; qe ka nje video brenda USB-se. Me sakte tha qe USB-ja ishte video. Vura duart ne koke tere mllef dhe ia dhashe nje psheretime te gjate. Too much sh*t going on.Pasi mbaruam me Ashton-in u drejtuam per nga shtepia e tij, me sakte vila e tij. Ajo shtepi zinte rreth tridhjete veta pa frike dhe vetem pishina ishte sa tere shtepia ime e vjeter. U futem brenda dhe nje sherbetore me hije hispaneze mu afrua duke me pare koke e kembe.
"Hola." ia bera me shpresen se do te me pelqente.
"Maria ka lindur dhe eshte rritur ne Tennessee." ma beri Ashton duke e prishur fare situaten.
"Oh, me fal." u skuqa une dhe ajo as qe ma vari fare.
"Hey, Ashton!" u fut Harold, me sakte, Harry ne dhome me nje peshqir te hedhur kraheve dhe pantallona plazhi te zeza duke treguar te gjitha muskujt dhe tatuazhet ne trup.
Me dha doren i buzeqeshur dhe rregulloi peshqirin teksa i rreshqiti nga qafa.
"Me fal per veshjen time por sa do futesha ne pishine."Zemer, per mua hiqi te tera fare - ia beri mendja ime e cmendur dhe thjesht tunda koken .
"Uh, jo jo. Pa problem." iu pergjgija me veshtiresi.
"Mbaro pune ne pishine dhe eja ne sallon, dua te flasim." i tha Ashton pas nje high five-i te gjate.
Teksa ecnim neper shtepi ne sfond degjohej kenga e Rihannes, 'B*tch Better Have My Money' me volum shtremberues."Ashton! Ashton!" erdhi Maria me vrap. "Jeremiah nuk e ul volumin, te lutem thuaji te pushoje!"
Ashton tundi koken dhe u fut ne nje nga dhomat gjigande te mansion-it te tyre, une pas tij. Brenda, ulur ne nje karrige kolltuk nga ato te zyrave ishte Jeremiah, pa bluze dhe ai, me syze dielli dhe me nje tufe dollaresh ne dore.
"Heeeeeejj." ia beri ai sapo me pa duke cuar vetullat lart e poshte dhe une hoqa shikimin e trembur dhe e skuqur.Ashton i mbylli speaker-at dhe Jem hoqi syzet i inatosur. Si te mos mjaftonte ai i mori dhe tufen e parave.
"Ooo plako, jane te miat ato." u ankua ai tashme me nje ze prej dymbedhjete vjecari.
"Ne qofte se per pese minuta nuk je i veshur dhe ne sallon, do i them babit te te japit vec pese dollare ne dite dhe nuk ka Nesquik per nje muaj.
"Po Nesquik-et pse? ASHTON? ASHTON??"
"Pese minuta." perseriti Ashton dhe dolem nga dhoma.
Me coi tek ajo qe supozohej te ishte dhoma ime dhe me tha te prisja derisa te me therriste ai.Nuk kaloi as nje ore dhe Maria erdhi te me shoqeronte per ne sallon.
Sapo shkova atje, pashe te tre vellezerit Ashton me nje fytyre sikur ishin gati per te vrare dike.
U ula ne divan me ta perballe meje dhe prita te flisnin.
"Atehere." mori fryme Ashton. "C'plan kemi per tu rrjepur lekuren atyre mashtruesave?"
dikush te me sjelli andrea denver-in me poste ju lutem :3
YOU ARE READING
ELITES [SHQIP]
General Fictionthey're coming to get you (C) Nuk lejohet ribotimi, kopjimi ose perkthimi i materialit pa lejen e autorit.