XIV

1.7K 129 18
                                    

Baby,
I'm wasted

All I wanna do is
Drive home to you

[ky kapitull i shkon te gjithe fansave te ashton dhe daisy-t por dhe gjithe te dashuruareve qe  po e leoxjne kete ;) hihi, ps; fotoja lart eshte e tera fotoshop dhe me ka dale aq bukur sa ngela duke e pare ): dhe nje gje e fundit JU LUTEM DEGJONI KENGEN QE KAM VENE LART ESHT THJEHST KAQ E BUKUR ok ok po e qep gojen]

Kaluan nje jave e tre dite.

Doktoret thoshin se shpatulla e brinjet po fiksoheshin me shpejtesi por ishte dicka tjeter qe me brente mua nga brenda. Pothuaj cdo dite gjeja veten duke perplasur kemben pa kuptim, si nga ankthi. Erdhi dhe policia te me pyeste. Erdhi Ellen. Erdhi i tere grupi. Erdhi dhe profesori i matematikes qe mendoja se me urrente. Por ai s'erdhi kurre.
Ashton nuk erdhi as edhe nje sekonde dhe s'e kuptoja pse kjo me bente te shqetesohesha dhe te inatosesha me te ne te njejten kohe.

Dhe do te isha genjeshtarja me e madhe ne bote ne qofte se do te thoja se nuk me mungonte thjesht prezenca ose hija e tij. Ose kur i ktheja ironite dhe ai bente sikur s'i interesonte fare.
Por ai me beri te ndihesha si nje hic me ate qe tha. Ndoshta vertet nga shkolla e grupi po merrja me te mirat, po sapo kisha ardhur aty, nje dreq mikpritje e kisha teper?
Mbremjen e asaj dite me dhane leje te shkoja perseri ne shkolle. Me sollen me makine dhe hyra ne dormitor me ngadale duke mbajtur ne krah disa rroba te fundit nga spitali. Sapo iu afrova dhomes bashke me te tjeret nga pas vura re Ashton qe qendronte para deres se Eliah Bremont-it duke ferkuar fytyren. Ula koken me shpejtesi dhe u perpoqa te fshihja tere inatin dhe emocionin qe me erdhi.
"Atehere?" degjova Josh-in te fliste.
"Asgje." ngriti zerin Ashton. "Asgje, policia nuk gjeti asnje prove."
Pa kerkuar lejen e aksujt, u futa ngadale brenda dhomes teksa te tjeret bisedonin dhe pashe nga muret.
Vendosa doren para gojes dhe ndjeva syte te me digjnin.
Dhjetera fot te mia, te te gjithe grupit, foto te prinderve te mi, te shkolles, fakte mbi mua; pija  e preferuar, vendi ku qendroja me shume.. Gjithcka ishte aty. Kishim qene kavie gjate gjithe kesaj kohe. Personi qe kishte jetuar aty dinte cdo gje mbi ne. 
Dola nga dhoma me mishin kokrra kokrra dhe bera te hapja dhomen time.
"Daisy." thirri Alya. "Nuk te thashe.. Per ca kohe do qendrosh tek dhoma e Ashton. Eshte me e sigurta ne dormitor."
"Oh." qe gjithcka thashe.
"T'i kemi cuar gjerat atje qe te mos mundoheshe, shpresoj te mos e kesh problem.."
"Jo, jo, s'ka gje." thashe e lodhur dhe u clirova teksa pashe dhomen e A-se gjysme te hapur. U drejtova drejt saj dhe u mbylla brenda. 
E gjithe dhoma mund te ishte dy a tri here me e madhe se imja dhe gjithcka bertiste ASHTON ne maje te mushkrive. Dallova mbulesat e mia tek krevati ne cep dhe pa shume kujdes u shtriva ne te me syte te mbyllur fort.
Nuk kaloi shume dhe dera u hap perseri e me pas e mbyllen me celes disa here.
Hapa nje sy imtazi dhe nga kanatat e pasqyrta te dollapit pashe Ashton-in qe hoqi bluzen dhe u hodh barkazi ne shtratin e tij me nje psheretime te rende.

Papritmas hapi syte per nga une dhe falenderova veten qe isha shtrire pak brinjaz, edhe pse po me kushtonte mjaft dhimbje. E pashe te ngrihej perseri dhe mbylla perseri syte duke bere si ne gjume.
Ndjeva mbi vete nje hije dhe dy duar me kapen me kujdes nga beli duke me kthyer paralel me krevatin dhe dhimbja si me magji pushoi. Bera sikur leviza pak por nuk i hapa syte.
Nje mbulese u hodh siper meje dhe me pas ai u largua.
Kaq shume meshire i vinte?
U kthye ne shtratin e vet dhe degjova te fikte celularin qe tingellinte cdo minute.
Ashtu neper ngrohtesi dhe Ashton Cooper-in qe flinte vetem tre meter larg meje me zuri dhe mua gjumi, thellesisht.
U zgjova e tera ne djerse po ate nate nga nje mankth.

Pashe sikur me mbysnin perseri. 
Ktheva koken nga krevati i Ashton dhe u clirova qe po flinte me se i qete.
Mora shancin tim dhe shkova te beja nje dush.

Pas cfare u duk si nje pafundesie dola nga uji dhe mbulova veten me peshqir. Teksa shikoja veten ne pasqyre vura re shenja duarsh te mavijosura ne qafe dhe te tjera ne shpatull, kurriz, e kudo tjeter.
Isha me fat qe shpetova paq, tani mund te isha akoma ne spital. 
Vura perseri dy mbajteset qe me ksihin dhene doktoret per te shemburat dhe edhe pse s'duhet ta beja, u vesha per te dale ne korridor.

ELITES  [SHQIP]Where stories live. Discover now