haiii ppl of this planet, nqs jeni jashtetokesore ska problem hai edhe juve ;PP
soo ky chapter i dedikohet luisa555 qe me tha se mund te perktheje Joker-in dhe Eliten ne italisht *_________* !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps; mund te lexoni dhe librin tim te ri 1996 e te lini opinionet tuaja ne komente B| B|Qendrova gjer vone nga dhoma e Davides duke folur me te per gjera nga me te ndryshmet duke qeshur si histerike pothuaj tere kohen dhe diten e se premtes me hipi ne koke te futesha ne kursin e karates ne shkolle. Te them te verteten doja me shume kickbox-in por sigurisht qe tek ai kurs duhet te ishte Ashton dhe njemije vajza qe e shikonin nga cepat e dyerve dhe i benin foto si te cmendura.
Heren e pare qe vajta ne karate, teksa pashe qe te tere i kishin muskujt me te medhenj se dora ime, disa prej tyre filluan te qeshnin me mua, por nuk kaloi as nje jave dhe mesuesi atje me tha se kisha mesuar shume gjera, shume shpejt. Po e gezoja kete periudhe sepse se shpejti do me duhej te merrja pjese neper dyluftime gje qe vetem ta kujtoja me trembte.
Ashton u kthye ne habitatin dhe gjendjen e tij natyrale; bertiste, i dha paralajmerim per perjashtim kater nxeneseve dhe i urdheroi Mia-s te mos t'i vinin me lajme nga profesoret se kishte ikur nga ora e mesimit.
Ne shkolle u perhap lajmi se Lena e Lozonjareve i ishte lutur gjate nje feste qe t'i bente.. ate punen e piset dhe Ashton pothuaj ia kishte futur me shqelm fytyres e ishte larguar.
Mick dhe Alya ishin puthur "aksidentalisht" e kishin tere javen qe mezi i flisnin njeri tjetrit nga turpi e sikleti, epo te pakten Alya.Gjendja ne Brighton ishte kthyer ne normalitet, gje kjo teper e cuditshme.
Por sigurisht qe nuk zgjati shume.."Daisy, po ti pse shkon nga shtepia e Ashton per fundjave?" pyeti Mia dhe pjata qe kisha para me cheeseburger dhe patate te skuqura po me dukej tani sikur haja spilla.
"Um. une.." u gelltita teksa Ashton bente sikur nuk i interesonte fare.
"Une jam lidhur me Jeremiah-n!" ia shkrepa me ze te larte dhe pothuaj te tereve u ra goja ne tavoline.
Ashton ne vend te kesaj, mblodhi vetullat gati per te me vrare.
"E di qe eshte e cuditshme.. por keto kohet e fundit jemi afruar shume.. Dhe thjesht ndodhi." mora fryme. "Nuk desha t'i thoja njeriu sepse.. epo ai eshte me i vogel se une.."
"Lum si ti." qau Mia dhe vazhduam te hanim dreken, teksa Ashton tashme kishte thyer tre pirune plastike.Pas asaj situate shkova ne dhomen e tij t'i kerkoja ndonje menyre per te nxjerre nje vdeo nga nje USB, edhe pse nuk i kisha treguar cila USB ishte...
Trokita ne deren e tij dhe u mikprita nga nje njeri tere nerva dhe sass.
"Po?" ngriti njeren vetull ai pa me lejuar brenda si gjithnje.
"A mund te flasim pak?" e pyeta duke menduar se mos po e bente ngaqe te tjeret ishin neper dhoma dhe mund te na degjonin.
"Vazhdo fol?" me dha nje buzeqeshje te shtirur ai dhe mua me erdhi t'i fusja ndonje shpulle.
"Ka ca gjera qe dua te di ne lidhje me rregulloren e Elites.."
"Ok?" priti ai te flisja dhe tani e meritonte vertet nje alamet shqelme aty ku nuk shkelqente dielli.
"Cfare? Mos ke ndonje modele lakuriq aty brenda?" e ngacmova edhe pse isha ca e nevrikosur.
"Jo, por edhe po te kisha ndonje nuk mendoj se do ishte puna jote ta dije."
"Pra, cfare ke?"
"Asgje. Ti c'ke qe pyet?" foli tere sarkazem. "Mos duhet te ishe ne telefon me Jeremiah-n tani duke bere dirty talk?"
"Wow, qetesoji cicat." qesha une dhe bera te hyja brenda.
"Te njejten gje do te te thoja ty." me ndaloi ai. "Por c'e do qe ti nuk ke cica.Oops!"
Nuk e di por ne ato moment u ndjeva vertet e lenduar."Ho, seriozisht e ke ti? Dhe sa per informacion, i kam masa C cup, idiot!"
Me pa gjoksin teksa me shikonte duke dyshuar.
"Hmmm, nuk mendoj keshtu." u pergjigj gati per te mbyllur deren por une gjeta rastin dhe u futa brenda dhomes se tij.
"The fuck is wrong with you??" i bertita me sa kisha ne koke.
"Absolutisht asgje!" buzeqeshi ai me tere dhembet teksa levizte neper dhome.
"Sapo me the qe s'kam gjoks! Te duket normale kjo?"U hodh ne krevat teksa ngrinte shpatullat.
"Une te verteten thashe." me pa duke vendosur ne fytyre ate smirk-in e tij te famshem.
"Ohu, nuk merrem me ty. Cfare ore do nisemi per tek shtepia jote?"
"L, O, L. Mos me thuaj qe vertet mendon se do te te marr me vete?!" qeshi me te madhe.
"Uh, po ndoshta???" iu afrova e cuditur.
"Pse nuk i thua Jem-it te te marre? Mund te beni dhe ndonje gje interesante rruges. Si pershembull ndonje gojo-
"ASHTON DENVER COOPER!" ulerita me tere fuqine e zerit qe me jepnin kordat zanore.Mora shishen e pare me uje qe gjeta dhe u bera gati ta hidhja, por me nje levizje te kembes ai e beri ate te kthehej tek une e te me lagte komplet pantallonat gje qe me bente te dukej sikur e kisha bere ne breke.
"Oh, cfare ke Daisy? Mos je bere QULL?" me pa me nje buzeqeshje me se djallezore.
Permbajta veten dhe dola nga ajo dhome mese e nevrikosur.
"Qepe Ashton! E dine te tere ne shkolle qe e ke te vogel!" ia ktheva edhe pse isha e re ne ate teme dhe per Ashton-in dhe pjeset e trupit te tij nuk dija asgje.
E degjova te qeshte me sa fuqi kishte,
"Zemer, ti vetem po ta shikoje do te te binte te fiket!"
"Shko digju ne ferr!" e mallkova per here te fundit dhe e mbylla deren me force.I dergova mesazh Jeremiah-s te me merrte dhe tha se do ishte aty per nja dy ore, keshtu qe u nderrova bera nje dush dhe shava me cdo fjale qe dija A-ne nderkohe.
S'e kuptoja; kaq shume i digjte qe isha "lidhur" me vellain e tij? Ai sikur s'me pelqente mua dhe bente cdo gje per meshire?!
Dhe guxoi, guxoi te me thoshte qe nuk kam gjoks?? Une mbase nuk vishja recipeta qe te mi benin super duper te ngritura po derrase nuk isha.
Mjaft. Kete fundjave nuk doja t'ia shihja surratin. I dergova perseri mesazh Jeremiah-s duke i thene se isha e zene e do flija nga nje shoqe.Mora laptopin dhe ate USBn qe dukej sikur vete djalli kishte bere nje xhiro nga siperfaqja dhe e kishte mallkuar dhe shkova te fshihesha diku ku kamerat e Z. "Po e pe do te te bjere te fiket" nuk do te mund ta takonin surratin tim.
Ne mendje me shkonte vetem kenga 'F*ck You' e Lilly Allen dhe numri i episodit qe duhet te shikoja nga 'My Mad Fat Diary' sepse aktori qe luante Finn-in atje ishte si shpirt.
Dhe keshtu pasi perfundova ne nje nga cepat e bibliotekes, me prapanicen e ulur ne dyshemen e ftohte, kurrizin mbeshtetur ne serine e librave te Agata Kristit dhe kufjet pothuaj te salduara ne veshe, fillova pasditen time te mrekullueshme e cila nuk perfshinte nje brun te gjate me muskuj dhe syte e tij me ngjyre kafe ne jeshile.
Pa e vene re fare perfundova nga Finn dhe Rae ne procesin e te parit foto te atij super, duper yllit nga Black Veil Brides teksa qarravitesha nen ze duke ngrene nga pakoja e madhe me biskota me cokollate qe kisha marre me vete 'ne raste emergjence'.
Epo ky ishte rast emergjence, goddammit.
E mbylla ate dreq browser-i dhe vendosa te mikprisja djallin teksa fusja USB-n e dreqit ne porten e saj ne laptop.
E porsa sistemi e njohu, doli tabela e zakonshme qe me thoshte se cfare doja te beja me te.
Edhe pse do me pelqente shume te ndodhej nje opsion ku te shkruhej 'delete all this f*cking sh*t', u bera gati te shtypja 'Browse files' duke pothuajse e anashkaluar opsionin ne fund qe thoshte 'Run Video'.Pothuajse.
Ndjeva nje flluske te me formohej ne stomak dhe teksa u sigurova qe nuk kisha asnje rreth e rrotull dhe e klikova me syte me te medhenj se topat e ping-pong-ut.
Ekrani u be teresisht i zi, dhe brenda pak sekondash u shfaq ajo te cilen ia kisha friken prej kohesh.
Regjistrimi i vrasjes se Alexander Cooper-it.
YOU ARE READING
ELITES [SHQIP]
General Fictionthey're coming to get you (C) Nuk lejohet ribotimi, kopjimi ose perkthimi i materialit pa lejen e autorit.