me thoni q nuk jam e vetja qe si punon inbox-i D: doja t'ju beja nje video ku u pergjigjesha pyetjeve qe me bejne gjithmone ne wattpad por mu prish celulari dhe s'kam si ta regjistroj -_- fuck samsung. gjithsesi dy pyetjeve po i pergjigjem ketu;
1. c'te shtyu te shkruaje 'elites'
ne fakt origjinali i 'elites' quhet 'anonymous' dhe nje pjese e mire e tij eshte hedhur nga une online ne nje website tjeter. gjithsesi ideja per eliten me erdhi kur mora vesh se gjimnazin do e beja ne nje shkolle prestigjoze [ne ate kohe] ne qytetin tone dhe prisja te me ndodhte dicka fantastike por asgje s'ndodhi dhe libri ngeli pergjysem :P2. do shkruash ndonje liber pas elites?
po, kam ne plan te shkruaj nje liber qe do te quhet 'Sons Of Anarchy' i cili do jete shqip dhe ndyshe nga librat e mi do zhvillohet ne shqiperine e se ardhmes qe do jete shnderruar ne katastrofe haha xp behuni gati.lart keni trailer-in e 'Elites'. s'me doli sic e kisha shpresuar por po punoj per te bere nje tjeter.
Mund te kem kaluar mbi gjysme ore duke e pare ate foto.
Mick qe vrasesi? Mick kishte bere te gjitha keto? Mick?
Cfare do beja? T'ia tregoja foton Ashton-it? Jo. Padyshim qe jo. Ai do e bente Mick-un thela proshute ne kuptimin e vertete te fjales.
Une do beja te njejten gje ne qofte se shoku im qe prej femijerie te me vriste vellain. Dua te them; kush e ben ate gje??E vendosa c'te beja, do te trembja Mick per vdekje gjersa te nxirte dicka. Diten e djeshme degjova se sot grupi do te fliste ne Skype dhe Josh do te qendronte ne shkolle per fundjave. Gjithcka me duhej ishin aftesite e mrekullueshme te Ashton ne informatike po ai sigurisht s'do pranonte e do bente nje milion pyetje gje qe s'me bente pune.
Ktheva syte nga tavolina e punes se Ashton ku qendronte kompjuteri i tij i fikur dhe shkova ta hapja me shpresen se lutjet e mia qe punet te shkonin sic doja do funksiononin.
E start-ova PC-ne dyke pyetur veten per te njeqindten here pse Ashton ishte kaq i fiksuar pas ekraneve super te medhenj.
Sic e prisja kishte password, keshtu qe fillova te kontrolloja kudo neper sirtaret e Ashton per ndonje zgjidhje dhe gjeta nje shkrim te cuditshem ne nje leter qe pasi e shtypa ne tastiere, doli se ishte password-i i sakte.
Mbajta gezimin teksa u hap dhe menjehre fillova te shikoja skedaret. Ky njeri kishte tere shkollen ne dore, kamera ne dhomen e cdo studenti me emer dhe.. Si per bingo, akses per cdo kompjuter, celular, apo pajisje tjeter te lidhur me wireless-in e shkolles.
Kendova 'I'm in love with the Coco' me ze te larte dhe hapa nga serverat desktop-in e Josh.
Po rrinte ne Facebook dhe une mund te beja c'te doja me te dhe ai i shkreti as qe e kuptonte dot si. U bekofsh, Ashton Cooper.
Idete po me vershonin ne mendje si lum i rrembyer dhe me dukej vetja me badass se kurre.
"Hehehee!" qesha djallezisht teksa kerceja ne karrige.
Mora laptopin tim aty ngjitur dhe hapa nje account ne Skype me emrin 'alex.cooper12' dhe pasi gerrmova ne PC-ne e Ashton per ndonje foto te Alexander e vura. Dikur shoqja ime e ngushte dhe une talleshim me njerez ne internet duke vendosur foto per te qeshur ne vend te kameres sone ne biseda video online. Vura foton e Mick me pistoleten drejtuar Alex-it dhe prita qe Josh te futej ne Skype.
Nuk kaloi shume dhe ai u fut teksa dikush e ftoi per nje bisede Skype-i ne grup.
Vura kufjet dhe kengen 'Natalia Kills - Problem' [e keni tek trailer-i] dhe ferkova duart teksa ne kamer u shfaqen Alya, Mick dhe Mia.
Prita gjersa u pershendeten mire e mire dhe nga laptopi im i bera Josh-it 'Call' duke e ditur se kerkesa do t'i vente ne grup.
Ashtu ndodhi dhe tek ekrani i tij u shfaq emri 'alex.cooper12' qe kerkonte te hynte ne video chat-in e grupit.
Te tereve u iku gezimi nga fytyra teksa ndodhi kjo teksa une qeshja me te madhe.
"Ca shakaje pa kripe eshte kjo?" ja shkrepi Mick dyll i verdhe ne fytyre dhe e refuzoi thirrjen time.
Por si njeri qe s'dorezohet kurre e mora perseri.
"Ok, ca dreqin eshte kjo??" tha Alya e frikesuar."Kush nga ju po e ben kete?" bertiti Mick.
Pranova nga ekrani i Josh thirrjen dhe tani ishte ne video chat me ta. Bllokova mikrofonin dhe kameren sa per fillim.
"Kush dreqin e pranoi thirrjen?" tha Josh.
"Ok, boll tani e mbushet kupen!" uleriti Mia. "Kush po e ben kete? Kur te them 3 te gjithe duart lart. 1, 2, 3!"
Te gjithe ngriten duart lart te frikesuar dhe pikerisht ne ate moment une kapa kameren, ku u shfaq fotoja e Mick qe vriste Alexander-in.
Mick e shtyu karrigen larg nga kompjueri dhe me syte e medhenj filloi te merrte fryme me veshtiresi te madhe.
Josh ishte konfuz si dreqi, Mia filloi te qante dhe Alya kishte vene duart mbi goje e shtangur.
"J-JOSH! JOSH, TI IDIOT!" bertit Mick. "VIDEOJA SUPOZOHET TE ISHTE FSHIRE! O Zot, Josh!"
"Une e fshiva videon! Te betohem, e fshiva!" ia ktheu ai gati per te qare.
Ngjarja po behej akoma dhe me interesante, keshtu qe u dergova nje mesazh.'ju mungova?'
"O Zot, kush dreqin po e ben kete??" uleriti Mia ne lote.
U dergova perseri mesazh.'he tani mia mos bej si e pafajshme'
"Nuk e beme kastile, te pergjerohem ne na detyruan!" bertiti ajo teksa mekej ne te qara.
"Qepe, Mia, qepe!" i bertit Alya.
"Kush dreqin je?" bertiti Josh. "Kush je??"'ti si thua, joshua?'
"Nuk e beme ne, te betohem! Na detyroi ai! Te pergjerohem!" qau perseri Mia flak e kuqe ne fytyre.
"MIA, PUSHO! AI DO TE NA VRASE PO E MORI VESH!" i bertiti Mick.
Kush dreqin ishte Ai? Ishte koha qe Mick ta hante keq.'oh mick i dashur'
'shoku im me i mire'Mick njesoj si Mia filloi t'i rridhnin lote e te shkulte floket.
"Alexander, me fal. Duhet te kisha ardhur me pare, me fal te lutem!"'sa keq qe nuk ka kthim prapa tani'
"MICK NUK KA ASNJE FAJ!" uleriti Alya e inatosur. "ASNJE NGA NE NUK KA FAJ!"
'ckemi alya'
'si eshte amelia??'Amelia ishte emri i vajzes qe Alya kishte qene shoqe, per te cilen doli dhe skandali neper shkolle.
"KUSH DREQIN JE TI??" qau Alya.'mendonit se shpetuat paq?'
'ju ka ardhur fundi te tereve elita te dashura'
'do paguani per c'ka bete.'Mbylla video chat-in dhe i lashe ashtu te frikesuar per vdekje. Sot s'do te vini sy gjume, dihej.
Duke i buzeqeshur vetes me se krenare u ngrita ne kembe dhe fillova te kerceja si ma kishte qejfi derisa u ktheva prapa.Mu aty prapa meje qendronte Ashton si statuje ne kembe, me syte qe shkelqenin nga lotet dhe pa pike ngjyre ne fytyre, me shikimin ngjitur nga ekrani i madh dhe frymemarrje te nderkryer.
Dreq, tani po qe isha e vdekur.
like kush e kapi referencen nga filmi 'unfriended' mwahahahahahah
KAMU SEDANG MEMBACA
ELITES [SHQIP]
Fiksi Umumthey're coming to get you (C) Nuk lejohet ribotimi, kopjimi ose perkthimi i materialit pa lejen e autorit.