njerez te dashur tani do ju shpjegoj arsyen pse nuk kam bere update por ju lutem nese jeni ne kembe, uluni ne karrigen e pare qe do gjeni sepse lajmi eshte shokues...
PEWDIEPIE KA QETH FLOKET TULL DHE KA LENE VETEM NJE CULLUFE SIPER KOKES OMG OMG DA FAK DA FAK WHY IS THIS HAPPENING I HAVE LOST MY SANITY FELIX U FAKER. DIKUSH TI BLEJE URGJENTISHT NJE PARUKE JU LUTEM I BEG YOU
ps; ai momenti kur merr vesh qe nje bitch qe cdo here qe te del para do t'i thyesh qafen do vije ne shkollen tende, NE KLASEN TENDE.
damn A NUK MUNDET NJE NIGGA TA SHIJOJE MATUREN E VET NE PAQE??! 😁😁😭😭oh dhe sikur te mos mjaftonte shoqja ime e ngushte do shkoje ne nje shkolle tjeter ne nje qytet 124557 kilometra larg meje OMG SA ME FAT QE JAM
sorry babes too much s h i t happening
Ne rregull, le te jemi te qarte. Sigurisht qe me pare doja vertet qe mes meje dhe Ashton te kishte dicka 'stabel', por tani qe kjo ndodhi sa me shume kohe kalonte aq shume e kuptoja sa mendje djallezore dhe shume, shume perverse kishte ai.
"Pra, si thua te shkojme ne nje 'ate' bashke?"
"Ne nje.. 'Ate'?" e pyeta konfuze.
"Po. Oh, don't worry about the 'D'. I'll give it to you later." shkeli syrin ai dhe sapo e kapa kuptimin e asaj qe tha mbulova fytyren e skuqur me duar.
"Ash! Boll tani me keto!"
"Paskemi filluar me nickname-t keshtu, pupushe?"
"Ew. Pupushe. Nuk gjeje dot emer tjeter." i thashe me ironi dhe u shtriva ne krah te tij ne krevat."Uu, lere. Mos do 'babe' ti?" qeshi me te madhe.
"Jo. Daisy do te ishte super, faleminderit."
"Te dukem gje si kamarier restoranti? Duh. E zgjedh une cfare te te quaj." tha ai dhe u kthye nga une. "Dhe une do te te quaj... Surratseze!"
"O- Seriozisht tani me keto fjalet turke?! Nuk gjeje dot dicka me origjinale?" e godita ne krah.
"Let me guess. Chanel apo Gucci?"
"Burberry." iu pergjigja une dhe ia ktheva vemendjen celularit tim.
"Mos. Vec ate jo. Burberry dhe Louis Vuitton, fiksimet e Harry-t." kaloi ajo doren neper floket qe i ishin rritur ca si shume, por prape i dukeshin bukur.
Keta Cooper-at dhe aftesia e tyre per tu dukur yll me cdo model flokesh. E marrte dreqi po ne vajzat pse jo??
"C'ke ti? Ka shije tjetri." ngrita supet. "Pse ti c'vesh?"
"Normale qe Armani, zemer." u pergjij ai sikur te ishte gjeja me e thjeshte ne bote.
"Eh, lum juve qe ja beni parave 'make it rain' cdo dite." mora fryme thelle.
"Do vesh te balloja e fundvitit ti?" pyeti ai papritmas.
"Ashton, jemi akoma ne Nentor."
"E di, por te gjithe po flasin per te qe tani." rrotulloi syte dhe me hodhi krahun.
"Epo nuk e di. S'me pelqejne shume eventet e tilla." thashe e sinqerte.
"As une. Nuk vete kurre." ma ktheu Ashton.
"Tani di vec se ti duhet te hysh sesben ne kompjuterin e Kris-it. Seriozisht, ku je me planin?"
"Nuk eshte fare e thjeshte. Por qe kam avancuar." buzeqeshi si idiot me te tere dhembet.
"Ej, po ne neser e kemi provimin e ekonomise??" u cova ne krevat e shtangur.
"Po ndoshta?!" ia beri ai i cuditur nga levizjet e mia."Dhe ma thua tani?? Boo, s'kam perseritur asgje!"
"Qetesohu dhe ti." qeshi Ashton dhe me shkeli syrin. "Kam tezen."
"Hee??" e pashe mosbesuese. "Mos u tall perndryshe te vrava."
"Jo pra. Pse kush mendon ti i ben tezat e matures ne shkolle?"
"Prit, pse ti i ben? Kjo eshte e paligjshme!" bertita me ze te ulet.
"Edhe?"
"Mashtrues! Mashtrues!" picerrova syte.
"LOL jo. Une e kam vendosur, vetem ne universitet do studioj ne jeten time." foli tere krenari per veten.
"Mire.. Po.. Ate tezen.." tunda vetullat lart e poshte. "Na e kalo pak t'i hedhim nje sy."
"Haaa, jo. Pse kujton se i bej gjerat falas une? Gabohesh rende, Daisy Schultz." tundi koken ai. "Te dija me te zgjuar."
"E cfare cmimi i ke vene thesarit tend?"
"Varet per cfare thesari flet." shkeli ai perseri syrin. "Se te tille kam shume une."
"Uh, tezen, Ashton. Provimin. Jo pjeset e tua private." ia ktheva duke i kujtuar dhe njehere vetes me cfare mendje perverse kisha te beja.
"Shih, shih. Po ty pse te vete mendja vec per keq?" beri ai si i pafajshem.
"Epo te beje dhe djalli fytyren e engjellit, ty te kam pare une.""Normale, jam limited edition une." foli tere sass, more like stupid ass.
Pas shume perpjekjesh mora tezen dhe e studioja tere naten.
Sigurisht qe ne provim dola mire dhe pse kisha mashtruar pakez. Ok, shume. Por gjithsesi. Hengra dreke me vajzat dhe u cudita qe Ashton as u duk fare sot tere diten, por kur policia trokiti ne deren time ate pasdite, e ndjeva se dicka nuk shkonte.
Me shoqeruan per ne repart dhe jashte zyres qe do te futesha, po qendronte Mikey me duart nder floke teper i shqetesuar.
Brenda dhomes se erret menjehere dallova Ashton-in, i cili po nxirte tym dhe Jeremiah-n ne krah te tij.
Te bertitura vini nga ana tjeter dhe nga xhami i madh pashe Kris-in, teresisht te shkaterruar ulur ne nje karrige me duart te prangosura ne tavoline dhe oficera policie rreth saj.
"Ua thashe per te njemijten here, une nuk e vrara Alexander Copper-in." bertiti ajo tere nerva.
"Atehere pse provat u gjenden pikerisht ne kompjuterin tend?!"
"E marrte dreqi a nuk e kuptoni?? Dikush i ka futur aty."
"Ti ke nje problem mendor apo jo?"
"Jo nuk e kam!" bertiti ajo perseri teksa perplaste grushtat ne tavoline.
"Mospermbajtje e zemerimit apo jo, Kris Miller? Behesh pak e dhunshme ndonjehere."
"Une nuk e vrava Alex-in! Nuk kisha asnje arsye pse!" u perpoq ajo te qetesohej.
"Thjesht rrefeje."
Kris tundi koken dhe u mbeshtet ne karrige e lodhur.
"Je komplet ne rrugen e gabuar, Daisy." foli ajo papritmas dhe mua me ngriu gjaku. "E di qe je aty pas xhamit; e dalloj kete lloj xhami." ktheu koken ajo.
U stepa prapa e frikesuar.
"Kercenon para policise? E forte qenke zonjushe." qeshi oficeri. "Cojeni kete vrasesen ne qeli aty ku e meriton."
"Me jepni nje arsye pse mos te dal atje jashte e ta ze me shqelma." foli Ashton me ne fund.
"Do doja te te thoja nje, por as une nuk po e gjej." iu pergjigj Jeremiah.
"Djema, ju lutem." mora fryme akoma e frikesuar.
Ashton me perqafoi fort dhe une vetem sa u fsheva akoma dhe me shume ne kraharorin e tij.
"Mos u tremb nga ajo. Ke mua." peshperiti ai dhe per nje moment e besova.nuk e di kur do bej update dhe ne keto momente elita eshte e fundit gje per te cilen po mendoj
kapitulli i shkon perseri idioticgossip sepse goddammit eshte personi me i mire qe do te takoni ketu ne wattpad. mund te jete thjesht shoqeri interneti por seriozisht cdo dite, sa me shume flas me te e aq me shume argetohem. you da boss bish ♥kaloni nga biscuit_bebz dhe shootingstarxxx dhe lexoni historite e tyre, me besoni nuk keni per tu penduar.
Ner57y <- most beautiful girl in town.
YOU ARE READING
ELITES [SHQIP]
General Fictionthey're coming to get you (C) Nuk lejohet ribotimi, kopjimi ose perkthimi i materialit pa lejen e autorit.