XXXVI

1.5K 128 31
                                    

Ishte zyrtare.
Moti ne Passadena ndryshoi krejt dhe ngjyra blu e qiellit dukej sikur kishte flutuar diku larg bashke me mendimet e njerezve.
Kishte nje shprehi tjeter ne fytyrat e tyre; nje qetesi e cuditshme qe shpesh here te dukej thuajse e pamundur.
Ashton-in tashme e shikoje te veshur me xhaketat e Varsity-t dhe kambalet e renda te lekures, duke e bere te dukej akoma dhe me gjimnazist se kurre.
Me dukej akoma kaq jo familjare ndjesia kur cdo dite do me puthte 'miremengjes' fshehur te tereve dhe neteve kur si idiot trokiste ne dere ne oren dy te mengjesit dhe flinte me mua ne nje krevat me pretekstin se 'kishte ftohte.'
Kris-i u denua me njezet e pese vjet dhe nga c'mora vesh, jeta e saj pothuaj u shkaterrua. Universiteti ia fshiu bursen dhe me ate CV qe kishte tashme valle do e pranonte ndonje tjeter. Sa here qe gjykatesi e pyeste nese e kishte vrare apo jo Alex-in, pergjigja e saj ishte e njejte; "Jo."
Dhe ajo pergjigjje i kushtoi shtrenjte.
Policia ishte ende ne kerkim te bashkepunetoreve te saj gjithsesi..
Mia sikur buzeqeshte me shume dhe une e Davida ishim afruar mjaft, por kishte dicka ne kete vend qe me bente shume distante nga te tjeret.

"Eshte mire te te shikosh ne nje ngjyre tjeter pervec te zezes." i thashe Kris-it teksa e shikoja nga xhami i tavolines.
Nuk e di pse kisha ardhur ta vizitoja ne burg. Mos me pyesni. Nuk ia kam idene. Ky njeri ishte toksik, Cdo gje qe bente te linte me mijera pyetje. Edhe pse ne kete vend te cmendurish, fytyra e saj kishte ngelur e njejta. Ishte sikur kerkonte hakmarrje kudo.
"Besoj se portokallia eshte tashme ngjyra jote e preferuar." u pergjigj ajo hidhur pa mi hequr syte asnje cast.
"Pse nuk e rrefeve kri-
"Pa shiko ke ndryshuar." pa ajo nga rrobat e mia. "Amerikanet e dreqit te kane bere si vetja."
"Kris."
"Cfare do nga une?" pyeti ajo me se serioze.
"Ate qe kam dashur gjithnje." iu pergjgija. "Pse nuk e rrefeve vrasjen?"
"Eshte si te shkosh te blesh nje loder ne dyqan." filloi ajo. "Shitesi do te te beje cmos te te binde ta blesh edhe sikur lodra qe po te ofron te jete koti. E si perfundim, qe te te jape lodren, ai do t'i japesh parate, apo gabohem?"
E pashe me dyshim, por pohova lehte.
"Epo, ne kete dyqan ku jemi futur gjerat jane ndryshe. Sapo hyn aty, je i burgosur pergjithnje. Mund te luash me lodren e re sa here te duash, por shitesi gjithnje do te t'i kerkoje parate. Cdo dite. Sigurisht qe mund te dalesh nga dyqani, shume lehte madje. Por mos u cudit qe kur te kthehesh ne shtepi te mos kesh me askend afer teje."
"Atehere dua te te them se nuk me pelqejne gjeagjezat." iu pergjgija thate dhe ajo buzeqeshi, duke mi cuar te dridhurat.
"As mua." ishte gjithcka tha.
Mblodha vetullat teksa ajo me shikonte sikur asgje nuk kishte ndodhur.
"Kujdes ne shpatullen e kujt qan, Daisy." u afrua ajo tek xhami. "Mund te jete e djallit."
"Kris." i thirra teksa e pashe qe la telefonin tek vendi i vet dhe u ngrit. "Kris!!"
Roja e burgut i vuri prangat dhe e shoqeroi per jashte dhomes se vizitave.

"Akoma se kuptoj pse e viziton ate te cmendur." ia beri Harry sapo dola jashte nderteses.
"Dua pergjgije, Haz." tunda koken dhe u futa me te ne makine.

ok e di qe tani po thoni da fak why so short but ugh u ngrita sot ne mengjes me pretendimin se isha on writing mood por ofc qe nuk friggin isha cuz damn
shootingstarxxx dis chaptah iz for ju CA DREQIN NA BERE TE 'DALLGE JETE' DA FAK edhe dje ne oren e matematikes e kisha mendjen atje nderkoh q presori thoshte zgjidh ushtrimin se do te ta kontrolloj >_<
omagah i'm done
shoutout to ElioLekaB4SS who writes amazing stories
@jona1d my nigga where u been

ELITES  [SHQIP]Onde histórias criam vida. Descubra agora