Sabah yanımdan ayrılan Kara olsaydı ben bunu hemen farkedip 2.dakikasında uyanırdım. Ama Kara öyle değil. Uykuyu çok sever. Ve şu anda uyanmıştır ve yanında olmadığımı görmüştür. Muhakkak ya kendi kendine konuşuyordur ya da çıldırıyordur. Kadınlar... Seks sonrası hep erkeğin yanlarında uyanmalarını isterler. Bu o kadar da kötü bir istek değil tabii.
Evin ön girişindeki garaja Mercedes i park edip içeri girmek için anahtarı çıkarıyorum.
Kapıyı birden Kara açıyor
Boynuma atlıyor.
Bu çok güzel bir süprizdi. Benim güzel kokulu seksi bebeğim. Saçlarının yumuşaklığı ensemde hoş bir his bıraktı. Ah sabah sabah neden bu? Çok hoşuma gitti. Banyo da etmiş. Misler gibi kokuyor.
Kollarını doladığı boynumdan aldım. Yüzüne o safir mavisi gözlerine baktım. Üzerinde beyaz bir bornoz vardı. Benim bornozlarımdan birini giymiş aşırı büyük gelmişti. Benim minik kadınım.
"Kara dur! Hoşlanmam kapı önünde böyle şeylerden."
Yine bıdı bıdı çenesi açılmıştı. Gözlerinin mutluluk saçtığını görebiliyordum. Hatta o kadar mutluydu ki içeriye girinceye kadar arkamdan belime dolanıp hiç bırakmadı. Kızgınlığımı da hiç abartıp Ne kadar da ruhsuzsun Sedat? diye çıkışmamıştı.
" Kahvaltı için teşekkür ederim."
"Hangi kahvaltı?"
Salonun giriş kapısında öyle karşımda dikilmiş saf saf sırıtıyordu.
"Tamam bu senin için zor bir itiraf. İlk günlerimiz de senden benimle beraber olduğunda sabah kaltığımda bana süprizler yapmanı istemiştim. Sen de daha önce hep tek gecelik ilişkilerin old.."
Kara tekrar çok konuşmaya başladın ama sabah sabah.
Sözünğ kesmessem şu anda bu konuşmanın biteceği yokmuş gibiydi.
"Tamam. Kara ne söyleyeceksen söyleyecek misin artık."
Havada ona doğru olan elimi yere indirdi boynuma ellerini atıp dudağıma çok yakın bir mesafede konuşmaya başladı.
"Daha önce hiç bir kadına hediye almadın, süpriz yapmadın?"
Başımla ağırca onayladım. Aynı saniyede çığlık attı.
" Ama bana bu 2. Senemiz ve çok hediye aldın. Ve kahvaltı hazırlamışsın."
Şaşırmışla mutluluktan çıldırmış arası gözleriyle gözlerime bakıyordu. Heyecandan boynumda duran ellerini sıkınca canımı az yaktı. Kara bebeğim canımı yaktın ama kasıtlı yapmadın. Yapamazsın da zaten..
Bana yakın duran ve beni deli eden o seksi dudaklarına küçük küçük öpücükler kondurdum.
"Hepsini mi yedin?"
" Aa evet o kadar mükemmeldi ki yemeye kıyamadım ama yedim."
"Bana bırakmadın yani?"
Gülümseyerek omzuma kafasını koydu.
Ellerimle kalçasından tutup kucağıma aldım. Bedenini bedenime bastırdım.
"İyi bakalım."
Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
"Sedat çok mutluyum."
Gözleri safir mavisi gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Hadi ama Sedat söyleyebilirsin. Ben de çok mutluyum Kara. Hayatımda ki yaşama sebebim oldun. Sensiz ben ne yaparım. Güneş saçlım,bebeğim benim.
"Sevindim."
Duymak istediği şey bu değilmiş gibi öfkeli öfkeli bi kaç saniye baktı. Saldırcağını adım gibi biliyordum. Onu tanıyordum. Tam da dediğim gibi oldu. Elini kaldırıp omzuma vurmaya başladı. Kara beni gerçekten çok sinirlendirdin.
Çıkardığım merdivenlerin solundaki duvara sertçe dayayıp elini tuttum. Bacaklarını belime çok sıkı kavramıştı.
"Uslu dur bak canını yakıcam."
"Ne yapcaksın yoksa dövcek misin?"
Kısık gözlerle bana baktı. Omzundan düşen bornozunu düzeltirken çok komik görünüyordu. Çok seksi görünüyordu ve çok tatlı görünüyordu.
"Döverim ne var?
Hiç bir şey demedi. İlk kez bu kadar suskundu. İçimde tuhaf bir şey oldu. Onu öyle görmeye dayanamadım. Çok masumdu. Bu dünyadaki her şeyden daha masum.
Ani bir hızla duvardan alıp odaya götürdüm. Debelenip inmek istesede bu mümkün olamazdı. Benden asla kaçamazdı. Yüzüne elimi koydum.
"Kara sen benim Özel kadınımsın. Seni önemsiyorum. Zarar gelsin istemiyorum."
Gözleri hemencecik canlanıverdi. Şımarıktı ve şımarıklığıyla uğraşamayacak kadar yorgundum. Dışarıya neden çıktığımı bilse bana bu eziyeti yapmazdı zaten. Hemen karşı koydum.
"Tamam sus bir şey deme."
İlave ettim.
"Hadi bir şeylerle oyalan. Bende o sırada duşa gireceğim."
Tamam der gibi onayladı. Dudaklarını yaladı. O'na karşı koyamıyordum. Gözlerimi seksi vücudundan kaçırdım. Yüzünde kalan ellimi tutup öptü.
Odadan çıkıp kapıyı kapattığımda ona dediklerimi tekrarlıyordu.
Benim şımarık bebeğim. Sen her şeyi hakediyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ VE KARA (Düzenlenecek)
Romance"Belkide Dünya'ya gelme sebebim sensindir. Belkide ben dünyaya seni çok sevmek için gönderildim. Bana başbelası diyorsun ya ben senin başına gelebilecek en büyük belayım evet."