SICAK GECE

26.8K 218 14
                                    

Yukarı çıkarırken kollarımda olduğunu hissedemiyordum. Kuş gibiydi. Onun benimle olduğu her anı değerlendirmek hoşuma giderdi kucağımdaykende kalçalarına dokunmayı unutmadım.
Benim yeryüzündeki en masum kadınım. Öylesine güzel kapatıyor gözlerini. Saatlerce onu izleyebilirim. Hiç bir şey yapmadan öylece...
Madame Coco yatak örtüsünü açıveriyorum. Hemen kollarımdan yatağa ilişiveriyor. Bu odadaki her şey Kara'nın eseri. Bayılıyor yatak odamı değiştirmeye. Kendisi yatıyormuş bu yatakta en son model yataktan alacakmış bu yatak belini ağrıtıyormuş. Ah Kara ah! Hep çocuk! Bazen sinirlerimi çok bozuyor.
Yatakta uzanırken kendine doğru beni çekiyor.Kalçalarından tutup üzerime alıyorum. Dudaklarına yapışıyorum. Elleri rahat durmuyor. Kemerimi çıkarıp içeriye elini sokuyor. Ani hızla altıma alıyorum. Boynundan göğüslerine doğru ufak öpücükler konduruyorum. Daha sonra göğüslerini öpüyorum. Belini okşuyorum. Saçlarımı elleriyle okşarken alt tarafına doğru eğiliyorum. Rahatlıkla altını çıkarıyorum. Daha sonra iç çamaşırını. Kara çok güzelsin. Beni sevişirken kendimden geçiren tek kadınsın. Benim kadınım.
Daha sonra kendi üstümü çıkarıveriyorum. Sonra pantalonumu. Teni tenime değiyor. Nabzım hızlanıyor. Kokusunu içime çekiyorum. Bacaklarını okşarken benimkini ağzına alıyor. Kendimden geçiveriyorum. Kollarımla bedenini yukarı doğru çekip içine giriyorum.
***
Her zamanki gibi o uyuyakalırken ben yine O'nu izliyordum. Kollarımdaydı o küçücük vücudu. Omzuna öpücük kondurup en düşük volumde televizyonu açtım. Her odamda televizyon olmasından rahatsız olurdu. Ama haberleri kaçırmamak ve finansal haberleride öyle zorundaydım. Gece haberlerini açtım. Gözlerini hemen kıpraştırıverdi.
"Sedat?"
"Kara?"
"Televizyonu kapat!"
Ah Kara. O kadar güzelsinki. İyi ki uyandın. Sıkıntıdan açmıştım. Sensiz öylesine boşum ki. Bomboş.
"Nedenmiş o? Hadi az daha uyu sen uykucu"
Yattığı yerden kalkıp bacaklarımın arasında bacaklarını çekti. Bacaklarımın arasına gelip kafamı elleriyle tutup öptü. Benim seksi meleğim. Beni nasılda azdırıyordu.
"Kara dur! Sırası değil. Haber izliyorum."
"Ben de seni izlemek istiyorum."
Masmavi gözleriyle gülümsüyordu. Üzerini göstererek konuştu yine.
"Hemencecik uyuyakalmışım. Ama kahramanım yine üzerimi giydirmeyi unutmamış"
Küçük küçük kahkahalar atıp öpmek için dudaklarıma eğildi.
"Hiç susmaz mısın sen dır dır dır"
Yaklaştığında kafasından dudaklarıma bastırıp üst dudağını ısırdım. Sonra kafasını çekip haberleri izlemeye yöneldim. O sırada üzerimde hareket ediyordu.
"Gel sana üzerinde dans ediyim."
Kıkırdarken üzerimde hareket değil dans ettiğini anladım. Kara dans konusunda berbatsın bebeğim. Demek bu dans etmek. Ben de kıpırdanıyorsun sanmıştım.
Çok mutluydum. Üzerimde bir barbie bebek vardı. Hem de canlı bir bebek.
"Etme! Dur ama!"
Kollarından tutup başını omzuma yapıştırdım. Sonra elimin tersiyle ağzına vurdum. Şımardığında bunu hep yapardım. O da nazlanıp arkasını dönerdi. Tam da öyle olmuştu. Arkasını dönmüştü dönerken de elleriyle benimkini okşayıp gülmüştü. Beni tahrik etmesi hoşuna giderdi. Yemin ederim kaşınıyorsun Kara.
"Bak seni ikinci kez becercem şimdi."
Hiç bir şey demedi. Öylece arkası dönük yatıyordu. Ama yatakta benden daha fazla uzağa gidemezdi. Buna izin vermezdim. Başı ona doğru uzanmış kolumun üzerindeydi. Kirpiklerinin hareketlerini hissederken ağzımı yaladım. Üzerimdeki çarşafı aralayıp şirin poposuna baktım. Daha sonra bacağındaki morluklara. Hayvan gibi becerdiğimden olmamıştı bunlar. Kasıtlı yapmıştım. Kara bunu hakediyordu. Bazen sınırlarımı çok zorluyordu. Çok üzülüyordum tabiki de ama bunu kendine binevi o yapardı. Çünkü o sinirlendirirdi beni. Sık sık sorardı bacaklarım güzel mi? Ah Kara o morluklar gerçekten iğrenç. Ama sana yalan söyleyip çok seksi dediğim için beni affet bebeğim.
Poposunu okşayıp omzuna öpücük konduruyorum.
"Kara?"
Arkasını dönüveriyor
"Aferin akıllı bebeğim ikiletme lafımı."
"Seni seviyorum Sedat."
"İyi"
Ben de seni seviyorum bebeğim. Seksi hatunum. Ama şimdi uyuman gerek üç saat sevişmişiz. Saat de sabahın 4'ü. Hadi kapat o güzel gözlerini. Yoksa kendimi tutamayıp seni tekrar becereceğim. Sana karşı koyamıyorum. Ah bu çok zor.
"Hadi bıdı bıdı etme de tekrar uyumaya çalış."
"Çok sıcak"
Ben ne diyorum o ne diyor. Tam sopalıksın Kara!
"Evet sıcak bir geceydi"
Gülümserken öpüverdi. Sonra saçlarını savuşturup bacaklarını bacaklarımın arasına attı. Ellerimle onları kavrayıp uykuya tekrar dalmasını izledim..
İyi geceler. Tatlı rüyalar seksi kadınım.

BEYAZ VE KARA (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin