1 haftadır sokakta yatıyorum...
Otele gidesim hiç gelmedi....
Kara'yı uzaktan izliyorum hep bir telaşlı....
Telefonuma ulaşamıyor olmalı arabayı o gece uçurumdan yuvarlarken telefonu koltuğun altına yerleştirdiğimi unutmuşum...
Kafam bir haftadır aynı soruyu soruyor; AŞK HER ŞEYİ YENER Mİ?
~~
Kara ya bunu yapmaya hakkım yoktu ama bu işler böyle yürür demiş miydim? Dediysem tecrübeli insanların bu gibi durumlarla ilgili bir öngörüsü olduğunu her zaman söylemişimdir o zaman? Söylemedim mi? O halde şuanda söylüyorum.
Bir gün hayatım yazılırsa şu kitap da bir Sedat vardı dersiniz ve şöyle
söylemişti;
Tecrübe her zaman ileriyi görür.
•••
Kara nın yanından ayrılmadan önceki 4 saat önce;
Olaydan yaklaşık 11 saat önce; herşeyi hızlı hızlı anlatıyorum..."Alo Süleyman iyi haberlerimi ver?"
"Senin kardeşin Cemal i buldum sanırım Sedat. Yaptığın iyiliklerin karşılığında nihayet sana az daha olsa iyiliğim dokunmuştur. Attığım mesajda konum ayrıntılı şekilde. İyi şanslar her zaman arayabilirsin."
"Tamam oldu Süleyman. Borcun kapanmış bil. Sağolasın."
Diyip telefonu kapattım. Kara yanıma gelip ellerini ıslak mendille sildi.
"Yaptığın pişi inanılmaz güzeldi" dedim kafasını ellerimin arasında tutup dudaklarıma bastırarak. Gülümsedi
Gülüşünden öptüğüm.
"Pişi değil kaç defa söyliycem ben yaptım bunu tarifi dünyada sadece bende"
"Haha bir isim bu o halde onu söyliyim karıcım"
"Adı Sedka poğaçası olsun"
"Ne ka?"
İşaret parmağıyla kafasının içindeki beyini işaret etti.
"Şunu çalıştır biraz ikimizin baş harfleri"
"Haaa. Tamam müthiş yavrum ama acelem var çıkmam lazım"
"Offf yeni evlendik evden hiç çıkmamız gerek"
"Biliyorum biliyorum seni havalara uçurcam söz ama işim var."
"Bal ayı için mi? Sedat? Ya cevap ver" konuma bakarken yakalandım.
"Ne konumu o?"
"Balayı için süpriz!" Dedim.
"Oleeeyyy. Hemen git hadi hemen."
"Tamam dünya güzelinden aldık izini ama şunu bilmeni istiyorum endişelenmek yok geç sürebilir"
"Pekala" dedi somurtarak. "Havalara uçacaksam beklemeye değer" dedi daha sonra.
"Evet! Zevkten, mutluluktan, gördüklerinden herşeyden havalara uçurucam seni"
Gözleri parladı , şarkı söyleye söyleye ve arkamdan sarılarak kapıdan uğurladı beni.
Hemen atılan konuma doğru arabayı çalıştırdım.
Vardığımda gördüğüm beni şaşırttı.
İkinci el araba alış satış büyük bir şirketti bizim rakiplerimizden.
...... Holding.
Şirkette olmayacağını biliyordum herşeye kadar ulaşmış ve araştırmıştık.
Süleyman bu konularda çok iyi bir arkadaşımdı. Sonunda beklediğim adam dışarıya adım attı.
Ve sesini çıkarmadan arabaya binmesi için O'nu ikna ettim.
İkna etmemi telefonumdaki onunda içinde bulunduğu devlete sahte ihracattan dolandırma belgesine borcluydum.
Arabaya bindik. Saatlerce yalvardı.
Cemal in sağ kolu olduğunu biliyordum.
"Kaan Akça"
Varcağım yer tam olarak şirketin otoparkı için satıl aldığım şirkete bir kaç km uzaklıktaki boş bir depoydu.
Vardık.
Arabadan çıkmasını söyledim silahı doğrultarak daha sonra buluşma saatine sadık kalan bir kaç arkadaşım bize eşlik etmek için belirdi.
"Kaan çok şanslısın hayatta kalma şansın yüzdeyüzle açılışı yapıyor" dedi
Murat.
Murat, Bekir, Uğur ve Remzi benim eski dostlarımdır tanışma ve bir araya gelme hikayemiz uzun.
Gruptan Kara'ya aşık olduktan sonra ayrılmama saygı duydular. Kara ya pis işler yapmayacağıma söz vermiştim.
Her zaman sözümü tutardım.
Bekir Arkadan Uğur sağdan Remzi soldan Kaan ı tutup önümde diz çöktürdüler.
Murat daha sonra seslenerek Kaan ın hamile karısını getirtti.
"Hayır abi bu kadar acımasız olamazsınız ben tam olarak ne yaptım?!" Diye bağırıp ağlamaya başladı.
"Şşşşş" dedim silahı ağzına değdirerek.
"Sus lan" dedi arkadan tekmeleyerek bekir.
"Şimdi. Benim de karım var kendisine henüz bunu itiraf edemesemde dünya güzeli. Ama bir farkla o seninki gibi hamile değil" dedim. Ağlayan çaresiz kadına bakarak.
Murat kadının başına silahı dayadı.
Haykırmaya başladı yalvarmaya Kaan. Gözleri kısa sürede kan toplamıştı.
"Şimdi bir girdabın içindeyim. Ve bu işten zararlı çıkacak kişinin Karım olacağını düşünüyorum. " dedim dişlerimi sıkarak.
"İşte bu yüzden beni araştıran kişinin sen olduğunu beni sürekli izlediğini haber ettiğini öğrendim. Değer mi??"
"Abi lütfen" diyip yalvarmaya devam ediyordu.
"Sus lan" dedi bekir.
"Tamam çocuklar temiz bir iş olcak herkes sakin olsun" diyip devam ettim silahın namlusunu eşine doğrultarak.
"Hayır abi yapma!!" Diye bağırmaya devam ediyprdu.
"Şimdi ben bu acıyı yaşamadan önce sana yaşatmak istiyorum ki testi su yolunda kırılmadan birilerinin kafasını kıralım."
"Yapma abi "
"O zaman anlat bakalım"
"Abi ne anlatıcam bilmiyorum!"
"Tamam şansın yüzde 50 oldu" dedi Uğur.
"Bilmiyor musun dedim silahı kadının başına dayararak"
"Abi bilmiyorum gerçekten seni de tanımıyorum yapma abi!"
"Şansın yüzde 1 " dedi Uğur tekrardan.
Tetiği çektim bu sefer ve tekrar kafasına dayadım.
"Tamam abi yapma sen sor anlatıyım"
"Ha söyle" dedi Murat.
Herşeyi anlattı. Şirketi iflas ettirme peşinde olduğunu sürekli beni izlettiğini evlendiğimi Kara yı bildiklerini.
Bu korku ona yetmişti çünkü canı ve karısı kıymetli biriydi. Daha sonra onu tekrar bulacağımı biliyordu.
Ona çok kısa zamanda ulaşmamdan biliyordu. Bir anlaşma yaptık ve iş bittiğinde adınımızı unutacak ve ben onun telefondaki ve dosyadaki kayıtlı sahte belgelerini sileektim..
...
Flash belleğe aktarılan trilyonları hesaba geri aktarmak için Kaan ı orada o odada göremedim. Ama işimi sağlama almıştım.
Karısını rehin tutuyordum. Acımadan kafasına sıkarlardı.
Ama Kaan ın korkusu kendi can korkusuymuş yanılmışım şerefsizin yekiymiş diye düşündüm.
Değilmiş.
Şirketin hisseleri düşmemişti. Herşey yolundaydı.
Kaan gerçekten iflastan kurtulmama yardımcı olmuştu. Bunu karısıyla evde onları birlikte mutlu gördüğümde anlamıştım.
~~
İşin gerçeği yüzümün bu hale gelmesinden haberi olmayan Kaan tam olarak şansızlığımdı.
•••
Kendime giyecek şeyler aldım.
Beni Görenlerin suratımdaki acıyı paylaşır bir haldeki yüz ifadeleri cesaretimi kırıyordu. Çocuklarının gözlerini beni gördüklerinde annelerinin parmaklarıyla suratlarınj kapatmaları, bakanın dönüp yanlış mı gördüm diye twkrar bakması
AH DA YA NI LA MAZDI.
••
Kara oradaydı
Tam kapının önündeydim.
Yine prensesler gibi çok güzel görünüyordu.
Soluk pembe H&M bir elbise vardı üzerinde.
Kapıdan çıkıp ayakkabısının bağcıklarını bağladı.
Ellerime baktım titriyorlardı.
•••
Uzun bir sedir ağacına bağlı bir salıncaktan sallandığını düşünüyorum. Arkanda ağaca rastlanmış ben varım.
Sana "Cemal Süreyya" dan satırlar okuyorum.
Saçlarının büyüsüne kaptırıyorum kendimi. Şelale akışı gibi huzur verici sesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ VE KARA (Düzenlenecek)
Romance"Belkide Dünya'ya gelme sebebim sensindir. Belkide ben dünyaya seni çok sevmek için gönderildim. Bana başbelası diyorsun ya ben senin başına gelebilecek en büyük belayım evet."