Hissiyatın Hissi

5K 123 49
                                    

Arkadaşlar bölüm çok gecikti gerçekten böyle bir şey bir daha olmucak sizleri gerçekten çok önemsiyorum sizinle birlikte bu aşkı anlatmak ve hissetmenizden mutluluk duyuyor tüm yorumlarınızı okuyup mutlu oluyorum!!!

İyi okumalar!!

  Hayatın eksikliği, ayaklarının ucunda olsan dahi yetişemediğin anılar, sanki hepsi için son kez bir fırsat sunuluyor ve ister bir günde ister son nefesinde bir duygu;adını asla koyamayacağın, tadını asla tarif edemeyeceğin (bir tatta), içinde ki tüm boşlukları dolduracak güçte, burun deliklerinden ciğerlerine kadar giricek bu hissiyat için bir fırsat...

Doğuyor...

Bunun farkındasın ama farkında değilsin...

Tıpkı Allah'ım bana varlığını hissettir diye yalvaran yetim bir çocuğun omzuna konan bir kelebek gibi...

Evet sonunda Kara'ya evlenme teklifi etmeyi düşünüyorum...

O kelebek bir Tanrı değil! Hayır hayır asla değil. Ama o kelebek Tanrı'nın bir esintisi...

Tamda dediğim gibi olmuştu. Ne Kara küçük uyuma numarası yapmıştı ne de ilk kez Kara'yı izlemiştim. Göz kapaklarımı kapattığım an göz kapaklarımdan milyonlarca anılar geçip silindi fakat Kara'nın hafif horlama sesini duyunca uykum kaçıver.

Hayır izlemeyecektim ama yapmam gereken bir sürü de iş birikmişti.

Tek işim Kara aslında ama iş iştir işte..

Odama geçip her zamanki gibi apple pro dan işlerimi hallettim hızla ve çarçabuk.. Çünkü googledan bakacak çok işim vardı. Önce kendi kendime gülmüştüm evet çünkü ben bunu aramaya yazacak adam değildim;       

  Evlenme teklifi etmenin püf noktaları...

Nasıl konuşmaya başlanmalı?

Diz çökmek gerçekten etkili midir?...
   ***
Odam o kadar sessizdi ki bir süre sıkıntıdan ayaklarımı yere vurarak ritim tuttum ve enrique iglessias mırıldanmıştım...

Ayak sesleri mi duyuyorum?... Hemen proyu kapatmıştım mecburen.

Odamın kapısı yavaşça açıldığında bacaklarından yukarı doğru çıktığımda çok seksi be ... Bunun Kara olduğunu hemen anlamıştım. Kapı ardında önce saklanıp sonra girme cesareti göstermişti.

Ayağa kalkıp hatta hayvan gibi fırlayıp -uyanmasına bu kadar mutlu olduğuma inanamıyorum- yanına gitmiştim hemen.

Ellerini gögsüme koyup ovuşturdu sakince;

"Uyuman lazım artık Sedat. Seni görüyorum tabi gördüğüm kadarıyla ama rüyamda bile uyumuyorsun!"

Ellerini gögsümden çekip öptüm güzelce ve boşluğa bıraktım.

"Hayır sadece iş yapıyordum."

"Yarın yapsan olmaz mı peki?"

"Bu Çok Önemli Bir İş."

"Fransa yatırımıyla mı ilgili yoksa?"

Hiç heyecanlanmamıştı. Ama evet bu da önemli bir işti.

Gülme Sedat ve kendini söylememek için tut. Tamam çok zor oğlum ama odunluğun luzümu yok.

"Gerçi o kadar önemli değil."

"O zaman biraz duşa ne dersin ?"

"Evet derim ama bu dediğimi bir kenara yazar mısınız Bayan?"

BEYAZ VE KARA (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin