Hoofdstuk 31

989 49 9
                                    

'Ik hou van je.' Gooide ik er uit. Na het uitspreken van deze woorden ging er een enorme opluchting ging door mij. Het voelde alsof die last op mijn schouders, de last die ik al jaren voelde, zo lang zelfs dat ik hem haast niet meer voelde, eindelijk van me af viel. De kracht die mij de grond in trok was weg. En het gevoel dat ik door en bak cement liep en amper voorruit kwam, leek verdwenen te zijn. Ik was lichter. Ik voelde me lichter en bovenal voelde ik me verlost. 'Ik hou van je, ik ben gek op je, ik wil jou en niets liever.' gooide ik er vervolgens uit. Beschaamd sloeg ik mijn handen voor mijn mond om ze er vervolgens weer vandaan te halen. Hèhè, klonk het stemmetje vanbinnen. Wolfs keek me overrompeld aan. Verbaasd, verrast maar even later verscheen er een kleine glimlach rond zijn mond. 'Sorry. Nee, eigenlijk niet sorry. Sorry.' schudde ik verward mijn hoofd. 'Eva het is goed, je hoeft je niet te verontschuldigen.' Verlegen keek ik op. Recht in zijn blauwe ogen. Ik kreeg het warm van zijn blik en voelde mijn wangen blozen. Kus hem. Stellig schudde ik mijn hoofd. Waarom niet, je hebt hem nu toch al de liefde verklaard. Kus hem. 'Nee ik ga hem niet kussen.' geschrokken van het feit dat ik dat hardop zei keek ik beschaamd naar mijn voeten. Ik hoorde de stem binnen lachen. Blij dat ik dat juist hardop zei. 'Waarom niet' vroegen Wolfs en de stem tegelijk. Ik speelde verlegen met de zoom van mijn T-shirt en wankelde ongemakkelijk heen en weer op mijn benen. 'Omdat ik dan niet kan stoppen.' gaf ik eerlijk antwoord. Het klinkt nogal ongeloofwaardig maar ik wilde het er niet op wagen. Ik had net al een hele halve liefdesverklaring in minder dan een minuut gedaan. Ik had het er uit gegooid, mezelf laten gaan en was niet te stoppen. Niet dat ik nog wou stoppen. Ik wou het kwijt het moest er uit. Jaa! Ik zei het toch, je houd van hem. Jubelde het stemmetje vrolijk door mijn hoofd. Ze was vrolijk dat kon ik merken. Ze danste door heel mijn lichaam en liet een kietelend gevoel achter. Hoewel dat ook de vlinders konden zijn.

'Eef, het is goed.' een hand streek over mijn wang en streelde een verdwaalde haar achter mijn oor. Ondanks dat ik me heel opgelaten en vrolijk voelde, schaamde ik me nog steeds kapot voor mijn uitbarsting van gevoelens. Ik voelde zijn hand onder mijn kin die hij voorzichtig omhoog tilde. 'Kus me.' Vroeg hij terwijl ik recht in de mooiste ogen van de hele wereld, zijn helder blauwe ogen keek. Langzaam boog ik voorover. Hij kwam dichterbij en nam mijn hoofd in zijn handen. Ik liet mijn armen strak langs mijn lijf hangen, veilig waar ik ze nog kon controleren en besturen. Als ik Wolfs aan zou raken zou ik mijn handen niet meer besturen. Ik zou mijn handen niet meer in de hand kunnen houden. Ik kwam dichterbij, sloot mijn ogen en voelde Wolfs zijn adem over mijn gezicht glijden. Toen ik met het puntje van mijn neus zijn neus raakte, kon ik een giechel niet onderdrukken. Het waren de zenuwen. Ik stond strak van de spanning. Gezonde spanning dat wel. Beter dan gezond. De beste spanning die je kunt voelen. Het was opwinding. Ik ging op mijn tenen staan en plaatste mijn lippen op Wolfs zijn perfecte lippen. Hij nam de kus in ontvangst en liet zijn vingers over mijn rug glijden. Ik stapte dichterbij, plaatste mijn armen om zijn nek en trok hem dichter tegen mij aan. Ik voelde zijn lichaamswarmte door onze kleren heen, en voorstelde me hoe het zou zijn om met hem naar bed te gaan. Hoe het zou zijn om mezelf volledig aan mijn gevoelens en aan wolfs over te gegeven. Me te laten gaan en negens anders meer aan te hoeven denken dan aan wolfs. Bij deze gedachte had ik onopgemerkt mijn mond geopend en vonden onze tongen hun weg. Ik proefde zijn lust, en wist dat ook mijn lust overduidelijk te proeven was. Wolfs maakte zijn lippen los van mijn mond en verplaatste ze naar mijn nek. Hij gaf me kusjes en liet zijn handen over mijn lichaam gaan. Ik verplaatste mijn handen naar zijn borst waar ik mijn handen onder zijn slaapshirt liet glijden. Ik kreunde kort toen hij mijn gevoelige plekje in de hals ontdekte waardoor hij zachtjes moest lachen. Toen zijn T-shirt over zijn hoofd wilde trekken hield hij me tegen. 'ik weet niet of het nu wel zo verstandig...' ik onderbrak de zin door mijn lippen op zijn mond te planten zodat hij zou stoppen met praten en gewoon doorging. 'Nee ik wil.' Fluisterde ik zacht maar duidelijk toen ik me terug trok. Wolfs liet zich door mij het T-shirt over zijn hoofd trekken en hielp mij met de mijne. 'tenzij jij niet wil.' Knoopte ik twijfelend mijn broek los. Wolfs trok me tegen zich aan zodat ik met mijn, nog bedekte borsten, tegen zijn blote borst aan stond. 'Ik wil niets liever.' Fluisterde hij in mijn oor en plaatste zijn handen naar mijn heupen. 'maar je bent moe... en emotioneel zwak.' Ging wolfs twijfelend verder. 'Ik weet niet of..' ik schudde hevig mijn hoofd waardoor hij stil viel. 'Ik zei toch dat ik dan niet zou kunnen stoppen.' herhaalde ik mijn excuus. Wat trouwens ook echt waar was. 'Ik had je gewaarschuwd. Die kus was geheel op eigen risico.' Hij grinnikte en streelde een pluk haar achter mijn oren. Ik trok het elastiekje uit mijn haar en keek hem zo verleidelijk mogelijk aan. Ik schudde mijn haar en speelde met de bandjes van mijn bh. Ik meende het wat ik zei. Ik wilde hem. En het liefst zo snel mogelijk. Ik had het sinds peer al niet meer gedaan, en nu mijn verliefde gevoelens eindelijk van mezelf gewonnen hadden, eindelijk toestemming en goedkeuring kregen, en eindelijk hun gang konden gaan, vierde ze feest. Om het zo maar een te zeggen. Van de vermoeidheid was even niks meer te bekennen. Ik had al zeker meer dan 24 uur niet meer geslapen. Ik was kapot maar tegelijkertijd vol energie. Ik was al ver over mijn slaap heen. Had van het slaap tekort gehallucineerd en voelde me een soort van high. High van de verliefdheid de enorme euforie die de overwinning met zich mee bracht en opwinding die door mijn lichaam stroomde. Ik plaatste mijn lippen op die van Wolfs en knoopte mijn eigen broek los. Wolfs tilde me op, legde me op het bed en kroop over mij heen. Hij liet zijn handen over mijn lichaam gaan maar toen hij zijn vingers in mijn slipje liet glijden trok ik zijn hand terug en draaide ons om zodat ik bovenop zat. 'Ik neem de leiding.' fluisterde ik in zijn oor en kon het niet laten om mijn lippen nog eens op de zijne te planten. 'Dit is geheel eigen risico, hé?' maakte hij eerder een opmerking, dan dat hij een vraag stelde. Ik gaf geen antwoord en maakte iets wat ruw zijn broekriem los. Om zijn mond verscheen een uitdagende lach. Zijn ogen twinkelde en liet de lust in me laaide nog meer op. Mijn handeling zag hij als een erg duidelijke ja. Al gauw verdwenen ook de rest van onze kleren op de grond en vielen we na een tijdje uitput, maar absoluut voldaan, tegen elkaar in een diepe slaap.

Tweestrijd   Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu