Chapter 5

73 8 0
                                    

Zayn's POV

Μετά από πολλά ποτά δεν σκέφτομαι τίποτα πια. Η bar woman εξακολουθεί να με κοιτάει επίμονα και να μου χαμογελάει. Είναι πολύ όμορφη. Τα πράσινα μάτια της γυαλίζουν κάτω από τα μπλε φώτα του μπαρ καθώς με κοιτάει. Κάθομαι και την χαζεύω για πολύ ώρα οπότε τώρα έρχεται προς το μέρος μου. 

 -"Γιατί πίνεις τόσο πολύ; " Με ρωτάει. Δεν μπορώ να της πω τον λόγο, οπότε ανασηκώνω τους ώμους μου και πίνω λίγο από το ποτό μου. 

 -"Μπορώ να σε κάνω να ξεχαστείς αν θες. " Λέει και χαϊδεύει απαλά τον ώμο μου. 

 -"Δεν θέλω. " Λέω και εκείνη βγαίνει έξω από από το μπαρ και κάθεται δίπλα μου. 

 -" Θα μου απαντήσεις μετά από αυτό. " Λέει και βγάζει τα παπούτσια της και ανεβαίνει πάνω στο μπαρ. Φοράει ένα υπερβολικά κοντό σορτσάκι, ένα δικτυωτό καλσόν και μια μαύρη μπλούζα που φτάνει λίγο κάτω από το στήθος της. Αρχίσει και χορεύει μπροστά μου πολύ προκλητικά. Μετά από λίγη ώρα που την κοιτάω μπορώ να πω ότι αρχίζει να μ'αρέσει. 

Χωρίς να το καταλάβω την πιάνω από τα πόδια, την κατεβάζω από το μπαρ και την φέρνω πάνω μου. Αρχίζει να με φιλάει και εγώ πιάνω σφιχτά τους γοφούς της. 

Σηκώνεται από πάνω μου και με οδηγεί στις τουαλέτες, κλείνει την πόρτα και πέφτει στα γόνατα. Ξεκουμπώνει το παντελόνι μου και με βάζει όλο μέσα στο στόμα της. Μετά από λίγο βγάζει το μπλουζάκι και το σουτιέν της και βάζει τη στύση μου ανάμεσα στο στήθος της και εγώ κουνάω τους γοφούς μου μπρος-πίσω. 

Την σηκώνω και της βγάζω και τα υπόλοιπα ρούχα και την πηδάω ενάντια στον τοίχο. Είναι πολύ καλή. Ξαφνικά ένας ήχος με σταματάει. Το κινητό μου. Η Eva.

Ωχ όχι.

Γαμώτο. Τι έκανα; Διώχνω την bar woman από πάνω μου, που ακόμα δεν ξέρω πως την λένε, και αρχίζω να ντύνομαι ενώ εκείνη με κοιτάει μπερδεμένη. 

-"Τι έπαθες; Το έκανες τόσο ωραία. Γιατί σταμάτησες;" Με ρωτάει.

 -"Αυτό που κάνουμε είναι λάθος." Απαντάω. 

 -"Γιατί; Έχεις κοπέλα; " 

 -"Ναι. " Λέω και δεν μπορώ καν να την κοιτάξω στα μάτια.

 -"Δικό σου λάθος είναι τότε. Έπρεπε να το είχες πει από την αρχή και όχι να με πήδαγες." Λέει γεμίζοντας με τύψεις και πόνο που το έκανα αυτό στην Eva. 

 -"Είσαι σκύλα. " λέω και απομακρύνομαι απο εκείνη. Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο μου και κατευθύνομαι προς το σπίτι μου. Το κινητό μου χτυπάει ασταμάτητα αλλά δεν μπορώ να απαντήσω. Ξέρω ότι είναι εκείνη. Πως μπόρεσα να της το κάνω αυτό 2 μέρες πριν φύγει; 

Πόσο μαλάκας είμαι; Μετά από πολλές σκέψεις φτάνω στο σπίτι μου. Παρκάρω και μπαίνω μέσα. Το κινητό μου συνεχίζει να χτυπάει αλλά ειλικρινά δεν θέλω να της απαντήσω. Δεν ξέρω τι να της πω. Είμαι ακόμα νευριασμένος μαζί της αλλά έχω και τύψεις για αυτό που της έκανα. Πάω στην κουζίνα βάζω ένα ακόμα ποτήρι ουίσκι και κάθομαι στον καναπέ ανοίγοντας την τηλεόραση. Μετά από πολύ ώρα με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ.

***

Σήμερα δεν έχουνε μιλήσει καθόλου. Έχει πάει 10 το βράδυ και ακόμα δεν ξέρω αν πρέπει να απαντήσω στα μηνύματα της ή να την πάρω τηλέφωνο. Αύριο τον πρωί φεύγει. Μάλλον θα είναι καλύτερα και για εκείνη και για εμένα να μην την συναντήσω καθόλου. Θα την αφήσω να φύγει. Το βράδυ περνάει ήσυχα και αποφασίζω να κοιμηθώ γιατί έχει έχει πάει 2 το πρωί.


Without YouWhere stories live. Discover now