EVA'S POV
Μετά από το υπέροχο δείπνο στο Quay επιστρέφουμε στο σπίτι. Όλοι κοιμούνται και με την Tina ανεβαίνουμε στο δωμάτιο μας, αλλάζουμε ρούχα και ξαπλώνουμε.
-"Θα κοιμήθω αμέσως,αύριο δουλεύω." λέω στην Tina και ρυθμίζω το ξυπνητήρι στις 9.
-"Καληνύχτα Eva."
-"Καληνύχτα Tina."
***
Το ξυπνητήρι μου χτυπάει και με δυσκολία ανοίγω τα μάτια μου. Το κλείνω γρήγορα πριν ξυπνήσω την Tina και κατευθύνομαι προς το μπάνιο. Κάνω ένα γρήγορο ντουζ. Αφού τελειώνω στεγνώνω τα μαλλιά μου και αποφασίζω να τα τραβήξω σε έναν ψηλό κότσο. Προσθέτω λακ για να παραμείνουν έτσι και βγάζω από το ντουλάπι το νεσεσέρ μου. Κάνω ένα καθημερινό, όχι πολύ βαρύ μακιγιάζ και ψεκάζω με λίγο άρωμα το σώμα μου. Τυλίγω μία πετσέτα γύρω μου και διαλέγω να φορέσω μια μαύρη μπλούζα με ένα τζιν και μία ζακέτα επειδή κάνει κρύο. Παίρνω το κινητό μου και έχω μήνυμα από τον Sam.
"Σε λίγο έρχομαι να σε πάρω. Σαγαπώ."
Κατεβαίνω τις σκάλες και βλέπω τον πατέρα μου, τον θείο και την θεία μου στο τραπέζι καθώς τρώνε πρωινό.
-"Καλημέρα." λέω χαμογελώντας και όλοι με χαιρετούν. Η Patricia για ακόμη μια φορά δεν είναι εδώ. Θέλω τόσο να πω στον πατέρα μου για την απιστία της όμως όλοι με συμβουλεύουν να μην μαθευτεί από εμένα, απλώς να λέω υπονοούμενα για να του κινήσω τις υποψίες.
-"Η Patricia πάλι δεν είναι εδώ;" ρωτάω με έναν περίεργο τόνο στην φωνή μου.
-"Έπρεπε κάπου να πάει." λέει ο πατέρας μου.
Θέλω τόσο να του το πω τώρα μπροστά σε όλους όμως δεν το κάνω. Βάζω ένα ποτήρι χυμό και τρώω ένα μικρό κρουασάν που έφτιαξε η θεία μου.
Μετά από μερικά λεπτά το κουδούνι χτυπάει.
-"Πηγαίνω, γεια σας!" λέω και με αποχαιρετούν. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Sam με το συνηθισμένο χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπο του.
-"Καλημέρα αγάπη μου." του λέω και τον αγκαλιάζω. Με φιλάει απαλά στο στόμα και πηγαίνουμε προς το αυτοκίνητο.
-"Πάμε με το δικό μου." λέει και γνέφω.
Ο Sam ξεκινάει να οδηγεί προς το γραφείο μου. Ευτυχώς είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου, μόλις 10 λεπτά και φτάνουμε αμέσως. Είναι ένα μικρό κτήριο γιατί έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεται κάτι πιο μεγάλο.
Μπαίνω μέσα και ξεκλειδώνω το γραφείο μου. Κάθομαι στην καρέκλα μου και ο Sam σε αυτήν απέναντι μου, που είναι για τους πελάτες.
Ο Sam επειδή βαριέται μερικές φορές διότι κάθεται μόνος για αρκετές ώρες, μετά από κάποιον πελάτη με ρωτάει τι μου είπε όμως ποτέ δεν λέω τίποτα σε κανέναν. Υπάρχει το απόρρητο στην δουλειά μου.
Ελέγχω το μπλοκάκι μου για κάποιο ραντεβού και το πρώτο είναι στις 10:15.
Όμως οι περισσότεροι έρχονται χωρίς ραντεβού.
Σηκώνομαι και κάθομαι στα πόδια του Sam. Φιλάω απαλά τον λαιμό του και το άρωμα του γεμίζει τα ρουθούνια μου.
-"Eva." λέει και η φωνή του ίσα που ακούγεται. Σταματάω και τον κοιτάζω στα μάτια. Πλησιάζει και φιλάει τα χείλη μου με πάθος ενώ το ένα του χέρι χαϊδεύει τον μηρό μου. Τις τελευταίες μέρες αντί για τον Sam φαντάζομαι τον Zayn στην θέση του και βάζω τα δυνατά μου για να το αποφύγω. Σταματώ το φιλί μας και ακουμπάει το κεφάλι μου στον ώμο του.
-"Σαγαπώ." μου λέει.
-"Και εγώ." του λέω.
Ακούω έναν ήχο στην πόρτα και κάθομαι γρήγορα στην καρέκλα μου. Ο Sam βγαίνει έξω και κάθεται σε μία από τις γνωστές καρέκλες αφήνοντας την πόρτα του γραφείου μου ανοιχτή. Μια όμορφη κυρία έρχεται μέσα.
-"Καλημέρα." της λέω και χαμογελάω.
-"Καλημέρα κυρία Rose. Συγνώμη που δεν σας τηλεφώνησα για ραντεβού, δεν ήξερα τον αριθμό και κάποιος φίλος μου μου σύστηνε εσάς." λέει και την δείχνω την καρέκλα μπροστά μου για να καθίσει. Είμαι έτοιμη να ακούσω άλλη μία πονεμένη ιστορία και να δόσω τις συμβουλές μου.
SAM'S POV
Κάθομαι στην καρέκλα μόνος μου και η Eva δεν κατάλαβε ότι έχω το κινητό της. Για πρώτη φορά θα τολμήσω να το ψάξω.
Πηγαίνω στην φωτογραφίες της. Ψάχνω τα άλμπουμ της και βλέπω όμορφες φωτογραφίες δικές της, δικές μου και διάφορα τοπία ή φωτογραφίες με τις φίλες της. Ένα άλμπουμ είναι κλειδωμένο και προσπαθώ να βρω το μοτίβο όμως δεν τα καταφέρνω.
Αν οι φωτογραφίες είναι με τον Zayn;
KAMU SEDANG MEMBACA
Without You
Fiksi PenggemarΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...