Chapter 14

31 4 0
                                    

  ZAYN'S POV

Το απόγευμα μου περνάει ήσυχα με τον Louis και το βράδυ δεν έχω κάτι να κάνω οπότε αποφασίζω να πάω στο μπαράκι που είναι η Rachel. Βγαίνω από το σπίτι μου και κατευθύνομαι στο αυτοκίνητο μπαίνω μέσα και βάζω το κλειδί στη μίζα. Προσπαθώ να ξεκινήσω το αυτοκίνητο αλλά δεν γίνεται τίποτα. Μετά από πολλές προσπάθειες το παρατάω και ξαναμπαίνω στο σπίτι μου. Η ώρα είναι μόλις 12 και δεν νυστάζω οπότε αποφασίζω να δω λίγη τηλεόραση. Μετά από καμία ώρα χτυπάει το κινητό μου και βλέπω το όνομα της Rachel στην οθόνη και το σηκώνω.
-"Ναι;" λέω.
-"Χευυ. Γιατί δεν ήρθες;"
-"Είχα ξεκινήσει να έρθω αλλά το αυτοκίνητο μου δεν ξεκινούσε, σορρυ." απαντάω.
-"Αα Οκ. Να έρθω εγώ από εκεί;" ρωτάει και παίρνω ένα λεπτό να σκεφτώ. Άμα έρθει θα γίνει πάλι αυτί που δεν πρέπει; Ή θέλει να είμαστε φίλοι απλά; Σήμερα μου φέρθηκε παρά πολύ καλά. Αλλά και να συμβεί δεν πρέπει να έχω τύψεις. Πρέπει να κάνω μια καινούρια αρχή. Πρέπει να ξεχάσω την Eva.
-"Ναι, έλα." τελικά αποφασίζω.
-"Ωραία σε 10 λεπτά είμαι εκεί." λέει. Κλείνω το τηλέφωνο και μαζεύω λίγο το σπίτι. Μετά από λίγο χτυπάει το κουδούνι και ανοίγω.
-"Γεια σου Zayn." λέει και μου χαμογελάει.
-"Χευυ Rachel. Πέρνα μέσα. " λέω και μπαίνει στο σπίτι και κάθεται στον καναπέ.
-"Θες να σου βάλω κάτι να πιεις;" ρωτάω.
-"Βάλε λίγη βότκα για μένα και λίγη για εσένα." μου λέει με ένα προκλητικό χαμόγελο και εκπλήσσομαι που δεν με πείραξε ο τρόπος που το είπε. Βάζω τα ποτά μας και πάω στον καναπέ και κάθομαι δίπλα της. Βάζω μια ταινία και ξεκινάμε να πίνουμε από το ποτό μας. Καθώς παρακολουθώ την ταινία νιώθω τα μάτια της πάνω μου, γυρίζω να την κοιτάξω και εκείνη ξεκουμπώνει το ένα κουμπί από το πουκάμισο της. Στρέφω το κεφάλι μου πάλι προς την τηλεόραση και καταλαβαίνω ότι η Rachel έρχεται πιο κοντά μου.
-"Zayn, δεν θες να κάνουμε κάτι άλλο;" με ρωτάει καθώς χαιδευεται πάνω μου.
-"Όπως;" λέω για να καθυστερήσω την συζήτηση για να σκεφτώ αν όντως θέλω ή όχι. Νομίζω πως θέλω. Πρέπει να προσπαθήσω να προχωρήσω.
-"Θες να σου πω ή να σου δείξω;" λέει και ανεβαίνει πάνω μου τρίβοντας την στύση μου με την περιοχή της ενώ με φιλάει. Βάζω την γλώσσα μου μέσα στον στόμα της τρίβοντας την με την δικιά μου καθώς την χουφτώνω. Μετά από λίγο μου βγάζει την μπλούζα και ξεκουμπώνω το πουκάμισο της.
-"Σε θέλω." λέει και διακόπτει το φιλί μας και εγώ την σηκώσω και την πάω στο κρεβάτι. Της βγάζω το κοντό της σορτσάκι και το εσώρουχο της βάζοντας την πάνω στο κρεβάτι στα γόνατα. Πιάνω την μέση της και μπαίνω γρήγορα μέσα της. Εκείνη ανεσταζει και βάζει τα νύχια της μέσα στο στρώμα. Μετά από λίγο βγαίνω από μέσα της και εκείνη σηκώνεται από το κρεβάτι, πέφτει στα γόνατα και με παίρνει μέσα στο στόμα της χαϊδεύοντας την υπόλοιπη στύση μου που δεν βάζει μέσα. Βόγκα από ευχάριστη και τραβάω πίσω τα μαλλιά της με το ένα χέρι. Την σηκώνω πάνω και την ξαπλώνω στο κρεβάτι ανοίγοντας τα πόδια της και βάζω ένα προφυλακτικό. Μπαίνω μέσα της άγρια και εκείνη φωνάζει το όνομα μου και την φιλάω για να σταματήσει. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα νιώθω τα πόδια της να τυλίγονται γύρω μου και να γίνεται πιο σφιχτή. Τα νύχια της γρατζουνάνε την πλάτη μου και τελειώνει. Συνεχίζω να μπαίνω δυνατά μέσα της μέχρι να τελειώσω κι εγώ και μετά βγαίνω και ξαπλώνω δίπλα της και κοιμόμαστε.  


Without YouOù les histoires vivent. Découvrez maintenant