EVA'S POV
Έχασα τον έρωτα της ζωής μου και τώρα μαθαίνω ότι είμαι έγκυος από αυτόν. Ήμουν κοντά στο να τον ξεχάσω γιατί αυτό τώρα; Το να κάνω έκτρωση είναι πολύ για εμένα αλλά δεν βλέπω άλλη λύση. Δεν θέλω με τίποτα να το μάθει ο μπαμπάς μου. Ούτε κανένας, μόνο η Tina. Άραγε εκείνη τι θα έκανε;
Δεν μπορώ να ελέγξω τα δάκρυα που κυλάνε από τα μάτια μου καθώς η Tina μπαίνει μέσα στο δωμάτιο. Πονάει. Πονάει πολύ γαμώτο. Ίσως να γυρίσω πίσω στον Zayn; Και αν εκείνος έχει προχωρήσει; Του κατέστρεψα ήδη την ζωή. Δεν θα το κάνω άλλο.
-"Σε παρακαλώ ηρέμησε." προσπαθεί να με παρηγορήσει η Tina.
-"Tina, τι θα κάνω; Ο Zayn δεν το σηκώνει και εγώ δεν μπορώ μόνη μου να μεγαλώσω ένα παιδί. Είμαι πολύ μικρή ακόμα και δεν είμαι έτοιμη για αυτό. Γιατί να γίνει αυτό τώρα;" πλέον κλαίω ασταμάτητα.
-"Τι σκέφτεσαι να κάνεις;" με ρωτάει.
-"Δεν ξέρω." λέω.
Με παίρνει μια σφιχτή αγκαλιά και κλαίω πάνω στον ώμο της.
-"Δεν θέλω να το κάνω χειρότερο από ότι είναι, αλλά πρέπει να πάρεις μια απόφαση γρήγορα. Είσαι ήδη 10 ημερών. Πρέπει να πάρεις μια απόφαση γρήγορα. Δεν θέλω να κάνεις κάτι που θα μετανιώσεις στο μέλλον αλλά δεν θέλω κιόλας να έχεις τόσες πολλές υποχρεώσεις από τόσο μικρή."
-"Εσύ τ-τι θα έκανες;" με δυσκολία λέω.
-"Εγώ θα έπαιρνα τηλέφωνο τον Zayn αλλά άμα μετά από πολλές προσπάθειες δεν το σήκωνε η λύση θα ήταν μια." απαντάει.Δεν μπορώ να ρίξω το παιδί του Zayn. Αλλά άμα αυτός δεν το θέλει; Δεν μπορώ να το διακινδυνεύσω και να το αφήσω να μεγαλώσει χωρίς ολοκληρωμένη οικογένεια. Θα ήταν σκληρό και για εκείνο και για εμένα.
***
Έχουν περάσει ήδη 5 μέρες από τότε που το έμαθα, οπότε τώρα είμαι 2 εβδομάδων σχεδόν. Οι ζαλάδες εξακολουθούν να έρχονται και ξεκίνησαν και οι λιγούρες.Η Patricia πρέπει να έχει καταλάβει κάτι. Με ρωτάει συνέχεια πως είμαι και αν θα ήθελα να της πω κάτι ή να με βοηθήσει σε κάτι. Αποκλείεται να της το πω. Δεν την εμπιστεύομαι και τόσο. Και είμαι σίγουρη ότι άμα το μάθει, θα το πει στον πατέρα μου. Τόσες μέρες τώρα κλαίω και δεν μπορώ να σταματήσω, η Tina μου είπε να προσπαθήσω να ηρεμήσω γιατί κάνω κακό και στον εαυτό μου αλλά και στο παιδί.
Πιστεύω τώρα ποια δεν υπάρχει άλλη λύση. Ο Zayn δεν το σηκώνει όποτε θα ρίξω το παιδί. Όσο δύσκολο και να είναι για εμένα δεν είμαι έτοιμη να αντέξω κάτι τέτοιο. Πήρα την απόφαση μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Without You
Fiksi PenggemarΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...