Chapter 34

29 3 0
                                    

  RACHEL'S POV

Μπαίνω στο σπίτι μου στις 4 τα ξημερώματα. Πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να δουλεύω μέχρι τόσο αργά. Έχω πολλές ζαλάδες και νιώθω εξαντλημένη όλη την ώρα.
Πρέπει να κοιμηθώ αμέσως γιατί έχω ραντεβού με τον γυναικολόγο νωρίς αύριο το πρωί αλλά άμα δεν κάνω ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο αποκλείεται να με πάρει ο ύπνος.
Πηγαίνω στο μπάνιο μου και αφαιρώ το υπερβολικό make-up μου. 

Βγάζω τα ρούχα μου και ανοίγω την βρύση ώστε να γεμίσει η μπανιέρα με νερό ενώ εγώ ξεμπερδεύω τα μαλλιά μου.

Καθώς απολαμβάνω το μπάνιο μου πολλές σκέψεις έρχονται στο μυαλό μου.
Πως θα ήταν αν δεν γνώριζα ποτέ τον Zayn; Σίγουρα δεν θα ήμουν έγκυος. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Ή για να τιμωρηθούμε για κάτι που κάναμε στο παρελθόν ή για να μάθουμε από τα λάθη μας και να τα διορθώσουμε. Αλλά τι γίνεται όταν δεν μπορείς να επανορθώσεις για τα λάθη σου;
Δεν μπορώ να βρω τι έκανα εγώ λάθος με τον Zayn. 

Όταν το κάναμε την πρώτη φορά δεν ήξερα ότι έχει κοπέλα και όλες τις επόμενες φορές η κοπέλα του είχε φύγει οπότε θα προχωρούσε κάποια στιγμή. Αν όχι με εμένα με κάποια άλλη θα ήταν τώρα σίγουρα.

Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να μην είμαι έγκυος και αυτό με καθησυχάζει ελάχιστα. Αν δεν είμαι έγκυος δεν πρόκειται να ξαναβρεθώ με τον Zayn, αλλά αν είμαι όλα στη ζωή μου θα αλλάξουν.
Οι συνήθειές μου θα αλλάξουν, η δουλειά μου θα αλλάξει, οι παρέες μου θα αλλάξουν και μαζί τους θα πρέπει να αλλάξω και εγώ.
Θα είμαι εντελώς μόνη μου σε αυτό. Ο Zayn δεν νομίζω να είναι μαζί μου, φίλες δεν έχω και οι γονείς μου έχουν πεθάνει.
Μετά από τόσες σκέψεις σηκώνομαι από την μπανιέρα και τυλίγω μια πετσέτα γύρω μου και κατευθύνομαι στην ντουλάπα μου. Φοράω ένα σετ μαύρων εσώρουχων και πέφτω στο κρεβάτι μου.
***
Το επόμενο πρωί ξυπνάω κουρασμένη και εξαντλημένη. Πρέπει να αρχίσω να ψάχνω για άλλη δουλεία.
Σηκώνομαι με το ζόρι από το κρεβάτι μου και πάω στο μπάνιο. Φαίνομαι χάλια και μαύροι κύκλοι έχουν εμφανιστεί κάτω από τα μάτια μου.
Πλένω τα δόντια μου και βουρτσίζω τα μαλλιά μου ενώ έχω βάλει την ισιωτική να ζεσταίνεται.

Αφού έχω ισιώσει τα μαλλιά μου και έχω βαφτεί απαλά πάω στην ντουλάπα μου και παίρνω ένα ψηλόμεσο σορτσάκι, μια απλή μαύρη μπλούζα και τα μαύρα all-star μου, τα φοράω, βγαίνω από το σπίτι μου και κατευθύνομαι προς την στάση λεωφορίου.

Πρέπει κάποια στιγμή να βγάλω δίπλωμα οδήγησης.
Μετά από μισή ώρα φτάνω στον προορισμό μου και μπαίνω μέσα στο ιατρείο. Ευτυχώς δεν έχουν άλλοι ραντεβού και με δέχονται αμέσως.
-''Γεια σας κ. Adams. Τι κάνετε;'' Με χαιρετάει ο γυναικολόγος μου.
-''Καλά εσείς;'' Απαντώ.
-''Μια χαρά. Είστε έτοιμη να ξεκινήσουμε την εξέταση;''
-''Ναι'' λέω απλά και ξεφυσάω.
***

Περιμένω μισή ώρα έξω από το ιατρείο μετά την εξέταση.
Το άγχος με έχει καταβάλει και δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Είμαι έτοιμη για να ακούσω την απάντηση;

-''Κ. Adams τα αποτελέσματα είναι έτοιμα. Περάστε στο γραφείο του γυναικολόγου.'' Μου λέει η γραμματέας. Γνέφω και πηγαίνω προς το γραφείο.

Χτυπάω την πόρτα απαλά και την ανοίγω.
-''Κ. Adams! Ορίστε τα αποτελέσματα. Είστε έγκυος.'' Μου λέει με χαμόγελο και εγώ του δίνω το καλύτερο ψεύτικο χαμόγελό μου, παίρνω τα χαρτιά στα χέρια μου, τον ευχαριστώ και φεύγω.
Στη διαδρομή προς το σπίτι μου οι ζαλάδες έχουν επιστρέψει σε μεγάλο βαθμό και με δυσκολία μπαίνω στο σπίτι μου.
Μόλις φτάνω το κινητό μου χτυπάει.

-" Zayn;"

-"Rachel; Τι έγινε;" Με ρωτάει και μπορώ να καταλάβω το άγχος του.

-"Είμαι έγκυος Zayn. Στην κοιλιά μου έχω το παιδί σου." Λέω.


-"Oh θα περάσω από εκεί σε λίγο." Λέει και το κλείνω.

Μόλις αφήνω το κινητό μου πάνω στο τραπέζι για να πάω να αλλάξω νιώθω μια τρομερη ζαλάδα και πέφτω κάτω χάνοντας τις αισθήσεις μου.

Το επόμενο πράγμα που βλέπω όταν ξυπνάω είναι ο Zayn τρομοκρατημένος να προσπαθεί να με συνεφέρει.
-"Ζayn;" λέω με σιγανή φωνή.
-"Είσαι καλά;" με ρωτάει.
-"Βοήθησέ με να σηκωθώ" λέω και μου πιάνει το χέρι για να με σηκώσει.
Με βάζει να ξαπλώσω στον καναπέ και το μόνο που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να κοιμηθώ.
-"Συγνώμη αλλά θα κοιμηθώ λίγο." Του λέω και κλείνω τα μάτια μου.
-"Ναι φυσικά, κοιμήσου!" μου λέει και κάθεται στον απέναντι καναπέ.

Μάλλον έκανα λάθος, δεν θα το περάσω μόνη μου όλο αυτό. Ο Zayn θα είναι δίπλα μου.  


Without YouOnde histórias criam vida. Descubra agora