Chapter 30

33 3 0
                                    

  EVA'S POV

Κοιτάζω γύρω γύρω και ο Sam γελάει συνεχώς.
-"Θες να δούμε καμία ταινία;" προτείνει.
-"Ναι, τι θα έλεγες για το the fault in our stars?" του λέω. Αν και είναι πολύ συγκινητική δεν θα κλάψω. Την έχω δει δύο φορές και δεν νομίζω να την δούμε όλη.
-"Ναι την έχω.Κάθισε." μου δείχνει προς τον καναπέ και κάθομαι. Είναι πολύ αναπαυτικός.
Ο Sam κάθεται δίπλα μου ενώ έχει φέρει μαζί του ποπ κορν.
Ανοίγει την τηλεόραση και βάζει την ταινία. Κάθεται ξανά δίπλα μου αφού η ταινία ξεκινάει και με αγκαλιάζει καθώς εγώ ακουμπάω στον ώμο του.

Έχει περάσει μισή ώρα από όταν άρχισε η ταινία και δεν έχω κλάψει για πρώτη φορά. Γυρίζω το κεφάλι του Sam προς το μέρος μου και πιέζω τα χείλη μου στα δικά του.
Αυτή η νύχτα θα με βοηθήσει.
Τα χείλη του είναι απαλά στα χείλη μου και τα χέρια του σκληρά πάνω στους γοφούς μου. Ένας συνδυασμός που με ανάβει αφάνταστα. Θέλω τόσο να προχωρήσουμε σήμερα αλλά μετά τι θα νομίζει για εμένα;
Γαμώτο. Ποτέ θα σταματήσω να σκέφτομαι τις συνέπειες από ότι κάνω;
Απόψε θα κάνω αυτό που θέλω.
Σηκώνομαι από δίπλα του και χωρίς να χαλάσω το φιλί μας ανεβαίνω πάνω του και πιέζω τους γοφούς μου στη στύση του. 

Τα χέρια μου κυλάνε σιγά κάτω στην μπλούζα του και την βγάζω διακόπτωντας το φιλί μας.

Το σώμα του είναι υπέροχο και γυμνασμένο.
Συνεχίζω και του δίνω ένα απαλό φιλί στο στόμα, κατεβαίνω προς τα κάτω και πιπιλάω απαλά τον λαιμό του και το μοναδικό άρωμα του γεμίζει τα ρουθούνια μου.
-"Σε θέλω." μου λέει αναστενάζοντας και μου βγάζει την μπλούζα.

Με ξαπλώνει στον καναπέ και μου βγάζει το παντελόνι. Με φιλάει απαλά στα χείλη και μου λέει να περιμένω.

SAM'S POV

Πάω μέσα στο δωμάτιο και παίρνω ένα προφυλακτικό και το τοποθετώ. Βγάζω το παντελόνι μου και επιστρέφω στην Eva φορώντας μόνο το μποξερακι μου.
Ανεβαίνω πάνω της και αρχίζω να την φιλάω. Σηκώνω λίγο την πλάτη της ώστε να της βγάλω το σουτιέν και το πετάω στο πάτωμα.
Το χέρι μου γλιστράει επάνω της και χαϊδεύω απαλά την περιοχή της, εκείνη αναστενάζει και με παρακαλεί να μπω μέσα της.
Βγάζω το μποξερακι μου και το εσώρουχο της και μπαίνω σιγά σιγά μέσα της.
Θεέ μου είναι τόσο υπέροχη.
Ελπίζω μετά από αυτό να θέλει να είναι μαζί μου.
Μπαινοβγαίνω μέσα της με αργές κινήσεις φιλώντας το λαιμό της.

EVA'S POV

Είναι τόσο γλυκός μαζί μου, αλλά αυτή τη στιγμή θα ήθελα να γίνει λίγο πιο αγενής και άγριος μαζί μου.

Μετά από λίγο βγαίνει από μέσα μου και κατεβαίνει πιο κάτω φιλώντας με και σταματάει στην περιοχή μου.
Αρχίζει να με γλύφει και νομίζω πως η καρδιά μου θα βγει από το στήθος μου.
Τρελαίνομαι με το συναίσθημα που μου δίνει και φωνάζω το όνομα του.
Είμαι έτοιμη να τελειώσω και άμα συνεχίσει με αυτόν τον τρόπο να με γλύφει θα τελειώσω πολύ πιο γρήγορα. Πριν προλάβω να σκεφτώ κάτι άλλο νιώθω τα πόδια μου να σφίγγονται και τα νύχια μου να γρατζουνάει τον καναπέ και τελειώνω πάνω στην γλώσσα του.
Μετά από λίγο σηκώνομαι και πέφτω στα γόνατα ενώ εκείνος κάθεται στον καναπέ. Αφαιρώ το προφυλακτικό από την στύση του και τον παίρνω στο στόμα μου καθώς τον κοιτάω στα μάτια.
Βογκάει από ευχαρίστηση και παίρνει τα μαλλιά μου στο ένα χέρι και τα τραβάει ελαφρά.
Προσπαθώ να τον βάλω όλο στο στόμα μου με αποτέλεσμα να δακρύσω.
-"Eva θα τελειώσω." μου λέει και εγώ ρουφάω πιο πολύ και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βγαίνει από το στόμα μου και τελειώνει στο στήθος μου.  


Without YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang