Chapter 41

23 1 0
                                    

  EVA'S POV

Αφού φτάνουμε στο ξενοδοχείο, μπαίνουμε στο δωμάτιο μας και αμέσως ξαπλώνουμε στο κρεβάτι.
Πρέπει να κάνω μπάνιο αλλά αυτή τη στιγμή είναι αδύνατον να σηκωθώ. Το άνετο κρεβάτι και η ζέστη αγκαλιά του Sam με χαλαρώνουν και δεν θέλω να χαλάσω αυτήν την ηρεμία που νιώθω.
-"Πως πέρασες σήμερα;" με ρωτάει ο Sam.
-"Ήταν υπέροχα!! Δεν έχω ξαναδεί κάτι πιο όμορφο από το συγκεκριμένο θερμοκήπιο και η βόλτα με την βάρκα ήταν απλά φανταστική." λέω και ο ενθουσιασμός είναι προφανής στο πρόσωπο μου.
-"Χαίρομαι. Αύριο λέω να πάμε κάπου εδώ κοντά να περπατήσουμε λίγο, τι λες;" μου προτείνει.
-"Ναι, Αυτό ακούγεται υπέροχο" λέω και κλείνω το φως για να με πάρει ο ύπνος.
-"Καληνύχτα Eva" λέει ο Sam και με σφίγγει περισσότερο στην αγκαλιά του.
-"Καληνύχτα Sam." λέω να κλείνω τα μάτια μου.

SAM'S POV
Το επόμενο πρωί ξυπνάω πιο νωρίς από την Eva παραγγέλνω κάτι για να φάμε πριν φύγουμε.
Παίρνω το τηλέφωνο στα χέρια μου και αποφασίζω να παραγγείλω τοστ, χυμό και καφέ.
Ανάβω λίγο την τηλεόραση, σε χαμηλή ένταση για να μην ξυπνήσει η Eva, και παρακολουθώ ένα σίριαλ.
Μετά από λίγο χτυπάει η πόρτα και η Eva ξυπνάει.
Ανοίγω την πόρτα και παίρνω το πρωινό μας και τα πάω στην Eva για να φάμε.
-"Θες χυμό ή καφέ;" ρωτάω την Eva.
-"Καφέ." λέει και και βάζω στο ποτήρι της καφέ.
Αφού έχουμε τελειώσει με το πρωινό μας, ντυνόμαστε και φεύγουμε από το ξενοδοχείο.
EVA'S POV
Η πόλη είναι πυκνοκατοικημένη και είναι δύσκολο να κυκλοφορείς με το αμάξι αλλά αυτό δεν με πειράζει. Μου αρέσει να περπατάω και επίσης λατρεύω την παρέα του Sam.
Η ώρα είναι 1:00 το μεσημέρι και ο ήλιος είναι πολύ καυτός.
-"Κάνει πολύ ζεστη" λέω στον Sam.
-"Θες να πάμε για μπάνιο;" με ρωτάει και στην κυριολεξία χοροπηδώ από την χαρά μου.
-"Ναι, πάμε." λέω και αρχίζουμε να περπατάμε από την αντίθετη πλευρά.
Μετά από δέκα λεπτά περπάτημα αρχίζω και ιδρώνω και η ζέστη είναι αφόρητη.
-"Είναι μακριά ακόμα;" παραπονιέμαι σαν παιδί και τοποθετώ τα γυαλιά ηλίου στο πρόσωπο μου.
-"Όχι φτάσαμε. Κοίτα."
Αυτό που βλέπω είναι πραγματικά φανταστικό.
Η παραλία είναι γεμάτη άμμο και στην άκρη έχει μια τεράστια γέφυρα που μπορείς να ανέβεις για να κάνεις βουτιά.
Εγώ βέβαια φοβάμαι να το κάνω αλλά ο Sam μου λέει να βγάλω τα ρούχα μου και να μπω.
Υπακούω και φεύγει για να κάνει την βουτιά από μεγάλο ύψος.
Μετά από δύο βουτιές έρχεται δίπλα μου, με πετάει αγκαλιά και εγώ τυλίγω τα πόδια μου στην μέση του.
Τον κοιτάω στα μάτια για λίγα δευτερόλεπτα και αρχίζω να τον φιλάω απαλά στα υπέροχα χείλη του.
Εκείνος βάζει με σφίγγει στην αγκαλιά του και εισχωρεί την γλώσσα του στο στόμα μου.
Λατρεύω τον Sam. Με κάνει να νιώθω υπέροχα και να ξεχνάω τα πάντα.
-"Χαίρομαι τόσο πολύ που μπήκες στην ζωή μου." μου λέει διακόπτωντας το φιλί μας και εγώ του χαμογελάω και ξεκουράζω το κεφάλι μου στον ώμο του και μένουμε έτσι για λίγα λεπτά.
Εγώ αρχίζω να τρέμω πάνω του και καταλαβαίνει ότι κρυώνω.
-"Θες να φύγουμε;" με ρωτάει και γράφω.
Μόλις βγαίνουμε τυλίγω την πετσέτα γύρω μου, σκουπίζομαι και ντύνομαι.
Αφού ντυθεί και ο Sam ξεκινάμε να πάμε προς το ξενοδοχείο.
Λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας βλέπω την μητριά μου μαζί με ένα άλλο άντρα να μπαίνουν στο ξενοδοχείο που μένω με τον Sam.
-"Η μητριά μου. Ποιος είναι αυτός;" λέω στον Sam και αγγίξω το χέρι του.
Κρυβόμαστε για να μην μας δουν, περιμένουμε λίγο μέχρι να είμαστε βέβαιοι ότι θα έχουν φτάσει στο δωμάτιο τους και μπαίνουμε μέσα.  


Without YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora