Chapter 43

24 1 0
                                    

  EVA'S POV

Μόλις μπαίνουμε μέσα στο ξενοδοχείο, περνούμε το κλειδί από τον υπάλληλο και γρήγορα πάμε στο δωμάτιο μας.
Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω τι είδα.
Αυτή η σκύλα απατάει τον πατέρα μου;
Ποτέ πρόλαβε και βρήκε κάποιον άλλον;
Το κάνει πρώτη φορά αυτό ή το έχει ξανακάνει;
Καθόμαστε στο κρεβάτι και ο Sam αρχίζει να μιλάει.
-"Δεν ήταν ο μπαμπάς σου αυτός έτσι;" με ρωτάει.
-"Όχι. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνω εγώ τώρα; Να πάω να της μιλήσω, ή να το πω κατευθείαν στον πατέρα μου μπροστά της;"
-"Καλύτερα θα ήταν να το πεις στον πατέρα σου και επίσης καλό θα ήταν να φύγουμε από εδώ τώρα."
-"Ναι, περίμενε λίγο να μαζέψω τα πράγματα μου και φεύγουμε." λέω και αρχίζω να μαζεύω.
-"Θα σε βοηθήσω και εγώ" λέει και με χαϊδεύει στην πλάτη. Του χαμογελάω και αρχίζω να μαζεύω.
Είναι τόσο γλυκός μαζί μου. Είναι τέλειος. Τον λατρεύω.
Αφού έχουμε μαζέψει τα πράγματα μας, πηγαίνουμε στη ρεσεψιόν και δίνουμε τα κλειδιά και τα χρήματα που πρέπει.
Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και ο Sam αρχίζει να οδηγεί.
Σε όλη τη διαδρομή είμαι σιωπηλή και σκεπτόμενη τι θα πω στον μπαμπά μου και πως.
-"Αν θες κάτι στείλε μου και θα έρθω αμέσως." μου λέει και με φιλάει στο στόμα.
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και πάλι λείπουν όλοι.
Μα γιατί συνέχεια λείπουν;
-"Tina είσαι εδώ;" φωνάζω.
-"Ναι εδώ πάνω." φωνάζει και ανεβαίνω τις σκάλες για να πάω σε εκείνη.
-"Πως πέρασες;" μου λέει και μου δίνει το πιο ζεστό της χαμόγελο.
-"Εμμ... Μια χαρά." λέω και κάθομαι στο κρεβάτι.
-"Τι έγινε; Τσακωθήκατε;"
-"Με τον Sam; Όχι. O Sam ήταν υπέροχος και πολύ γλυκός. Αλλά..."
-"Τι;" με πιέζει η Tina.
-"Εμμ... Είδα την μητριά μου με κάποιον άλλον να μπαίνει στο ξενοδοχείο που εμένα εγώ με τον Sam."
-"Ααα και σας είδε εκείνη;" λέει όχι και τόσο έκπληκτη όσο νόμιζα ότι θα ήταν.
-"Όχι δεν μας είδε" λέω και ξεφυσάει ανακουφισμένη.
-"Ξέρεις κάτι;" την ρωτάω.
-" Εε όχι... Πρέπει να φύγω τώρα. Τα λέμε άλλη μετά." λέει, παίρνει τα πράγματα της και βγαίνει από το σπίτι.
Τι στο διάολο γίνεται;  


Without YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora