ZAYN'S POV
Επιτέλους η Rachel τελείωσε την δουλειά και μου λέει να περάσει από το σπίτι επειδή ξέχασε το τσαντάκι με τα πράγματα της και συμμφωνώ. Επιμένει να οδηγήσει εκείνη μέχρι το σπίτι μου και της το επιτρέπω. Στην διαδρομή δεν μιλάει. Ούτε και εγώ μιλάω. Φτάνουμε και μπαίνουμε μέσα.
-"Zayn να σε ρωτήσω κάτι;" λέει.
-"Ναι."
-"Θες ακόμα εκείνη;" με ρωτάει. Ναι την θέλω όσο κανέναν άλλο στον κόσμο και μου λείπει.
-"Δεν ξέρω Rachel μην μου μιλήσεις ξανά για αυτό." της λεω.
Νομίζω απάντησα απότομο αλλά δεν με ενδιαφέρει και τόσο.
-"Χαλάρωσε δεν είπα κάτι." στριφογυρίζει τα μάτια της. Πηγαίνει προς το δωμάτιο μου που λογικά εκεί έχει το τσαντάκι της και ανοίγω το ψυγείο για να φάω κάτι. Αποφασίζω να φάω ένα σάντουιτς.
RACHEL'S POV
Μπαίνω στο δωμάτιο. Ψάχνω το τσαντάκι μου. Δεν είναι εκεί και θυμάμαι ότι το άφησα στο μπάνιο. Καθώς πάω να βγω από το δωμάτιο βλέπω την οθόνη στο κινητο του Zayn να αναβοσβήνει πάνω στο κρεβάτι. Πλησιάζω και στην οθόνη γράφει το όνομα "Eva". Το πρώην κορίτσι του. Πριν καν το σκεφτώ της το κλείνω. Πηγαίνω στα μηνύματα του και βλέπω πάρα πολλές αναπάντητες από το ίδιο άτομο. Τις διαγράφω όλες. Ακούω έναν ήχο και κλείνω γρήγορα το τηλέφωνο ακουμώντας το στο ίδιο σημείο και κάνω ότι ψάχνω για το τσαντάκι.Η πόρτα ανοίγει και ο Zayn μπαίνει στο δωμάτιο.
-"Δεν το βρίσκεις;" με ρωτάει.
-"Μάλλον είναι στο μπάνιο." λεω και βγαίνω γρήγορα έξω πηγαίνοντας εκεί. Παίρνω το τσαντάκι και πηγαίνω πάλι στο δωμάτιο. Ο Zayn κάθεται στο κρεβάτι του κοιτάζοντας το κινητό του. Τον ξαναπήρε; Ελπίζω να βαρέθηκε και να μην προσπαθήσει ξανά. Κάθομαι δίπλα του.
-"Zayn φεύγω." του λέω ελπίζοντας να μου πει να μείνω.
-"Εντάξει θα μιλήσουμε αύριο." μου λεει. Δεν μου ζητάει να μείνω. Με μία απότομη κίνηση φιλάω το στόμα του με πάθος. Η γλώσσα μου εισχωρεί στην στοματική του κοιλότητα και ένα βογκητό ξεφεύγει από τα χείλη του.
-"Oh Eva." λέει και τραβιέμαι απότομα.
-"Τι;" λεω προσποιούμενη πως δεν άκουσα.
-"Τίποτα.Εμ θα σου τηλεφωνήσω αύριο." λέει αμήχανα.
-"Έγινε." λεω και του χαμογελάω βγαίνοντας από το δωμάτιο και από το σπίτι κλείνοντας την πόρτα. Θεέ μου είναι τόσο μαλάκας.
ZAYN'S POV
Ευτυχώς έφυγε. Ειλικρινά δεν την ήθελα ξανά στο σπίτι μου. Αποφασίζω να τηλεφωνήσω στον Λου. -"Φίλε;"
-"Έλα Λου, θα ήθελες να πάμε μία βόλτα;"
-"Ναι τώρα θα σε έπαιρνα τηλέφωνο."
-"Ωραία σε 15 λεπτά στο πάρκο είναι καλά;
-"Ωραία τα λέμε εκεί." Κλείνουμε το τηλέφωνο. Πηγαίνω στο μπάνιο και διορθώνω λίγο τα μαλλιά και μου προσθέτω λίγο από το άρωμα μου. Αυτή τη φορά παίρνω το κινητό και το πορτοφόλι μου και βγαίνω κλειδώνοντας. Επιβιβάζομαι στο αυτοκίνητο μου και οδηγώ προς το πάρκο. Φτάνω και βλέπω τον Λούι. Έχει έρθει με τα πόδια διότι το σπίτι του είναι σε αυτή την οδό. -"Χέυ." χαιρετάει χτυπώντας με στον ώμο φιλικά;
-"Που θες να πάμε;" ρωτάω. Είναι 12 το βράδυ οπότε θα μπορούσαμε να πάμε σε κάποιο κλαμπ.
-"Πάμε σε κλαμπ; Έχω όρεξη σήμερα." ο Λου προτίνει. Γνέφω και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Without You
Fiksi PenggemarΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...