ZAYN'S POV
Σήμερα δεν δουλεύω και αποφασίζω να προτείνω στην Rachel να πάμε να ψωνίσουμε για την Victoria. Συμφωνεί αμέσως και τρέχει προς το μπάνιο. Η κόρη μου κοιμάται και πηγαίνω αθόρυβα στην κούνια της. Κουνάω απαλά το χέρι της και της δίνω ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο. Ανοίγει λίγο τα μάτια της και αρχίζει να κλαίει. Γαμώτο. Της βάζω γρήγορα μια πιπίλα στο στόμα και σταματάει. Σηκώνεται πάνω μόνη της και τεντώνει τα χέρια της για να την πάρω αγκαλιά.
-"Καλημέρα αγάπη μου." της λέω και την κάνω μία σβούρα.
-"Μπαμπά!" αναφωνεί με ενθουσιασμό αφού βγάζει την πιπίλα από το στόμα της. Κατευθύνομαι προς την ντουλάπα για βρω κάτι να της φορέσω. Επιλέγω ένα φόρεμα με λουλούδια και το περνάω πάνω από το κεφάλι της. Η Rachel της έχει βάψει τα νύχια της κόκκινα. Είναι τόσο χαριτωμένο. Πηγαίνω στον καθρέφτη και βουρτσίζω τα μαύρα, ίσια και απαλά μαλλιά της. Της τα τραβάω σε μια κοτσίδα και την σηκώνω στην αγκαλιά μου.
-"Κοίτα πόσο όμορφη είσαι." της λέω και κοιτάζει τον καθρέφτη.
"Ααα!" λέει με ενθουσιασμό χτυπώντας τα χέρια της. Η Rachel τελειώνει με το μπάνιο και την αφήνω με την Victoria για να πάω εγώ.
RACHEL'S POV
Παίρνω την Victoria στην αγκαλιά μου και πηγαίνουμε στην κουζίνα για να της δώσω γάλα. Αφού το βάζω στο μπιμπερό της, της το δίνω. Αυτό το κορίτσι το λατρεύω. Πραγματικά ένα παιδί μπορεί να αλλάξει ολόκληρη τη ζωή σου. Προς το καλύτερο φυσικά.
Μετά από λίγα λεπτά ο. Zayn είναι έτοιμος. Παίρνω στην αγκαλιά μου την Victoria ενώ ο Zayn παίρνει το καροτσάκι της και φεύγουμε από το σπίτι. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και βάζω την μικρή μου στο κάθισμα της. Ο Zayn οδηγεί προς ένα μαγαζί με παιδικά ρούχα στην οδό μας.
Μέχρι να φτάσουμε ελέγχω την Victoria σε περίπτωση που ζαλιστεί ή οτιδήποτε.
Φτάνουμε και κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο. Βάζω το μωρό στο καροτσάκι και κατευθυνόμαστε προς το εσωτερικό του μαγαζιού. Μια γλυκιά γυναίκα βρίσκεται στο ταμείο και μας καλημερίζει χαμογελώντας.
-"Καλημέρα!" λέει και έρχεται προς το μέρος μας.
-"Γεια." λέει κάπως ψευδά η Victoria και η χαρούμενη γυναίκα της χαϊδεύει τα απαλά μαλλιά της.
-"Αν χρειαστείτε κάτι φωνάξτε με." μας λέει και την ευχαριστούμε.
Τελικά παίρνουνε στην Victoria διάφορα ρούχα και παπούτσια τα οποία διαλέγει μόνη της δείχνοντας με το δάχτυλο της. Πληρώνουμε στο ταμείο και φεύγουμε. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και ο Zayn οδηγεί.
ZAYN'S POV
-"Σου αρέσουν αυτά που πήραμε;" ρωτάω γλυκά της κόρη μου.
-"Ναι!" λέει με ενθουσιασμό και τα 2 δοντάκια της εμφανίζονται. Το χαμόγελο της είναι αξιολάτρευτο. Καθώς οδηγώ σκέφτομαι κάτι που μου προτείνει συνεχώς η Rachel και την απορρίπτω. Να πάμε σε σεμινάρια ψυχολογίας ώστε να νιώσουμε καλύτερα. Πιστεύει πως είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ξεπεράσεις τα πρόβληματα σου. Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα όμως η Victoria;
YOU ARE READING
Without You
FanfictionΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...