*Μετά από 9 μήνες*
ZAYN'S POV
Η ζωή μου άλλαξε πολύ μέσα σε 9 μήνες και με την Eva μιλάμε σπάνια, τυπικά. Αν και έχουμε να μιλήσουμε αρκετό καιρό.
Η Rachel από στιγμή σε στιγμή περιμένουμε να γεννήσει το μικρό μας κοριτσάκι.
Έχει βελτιωθεί η συμπεριφορά της αφού συνειδητοποίησε ότι θα γίνει μητέρα και δεν δουλεύει πλέον στο μπαρ, αφού είναι έγκυος. Η κοιλιά της έχει φουσκώσει πολύ και γενικά έχει παχύνει λόγω της εγκυμοσύνης.
Ακούω την πόρτα του μπάνιου και την βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου.
-"Zayn πονάω πολύ σήμερα." μου λέει κάθεται στον καναπέ ακουμπώντας το κεφάλι της πίσω.
Δεν της λέω τίποτα και ακουμπάω την κοιλιά της απαλά.
Οι γονείς μου ενθουσιάστηκαν που θα αποκτήσουν εγγόνι όμως τους φάνηκε πολύ περίεργο. Δεν περίμεναν ποτέ από εμένα να κάνω παιδί, είπαν.
Με την Rachel δεν έχουμε καν σχέση, είμαστε κατά κάποιο τρόπο τυπικά μαζί και συνυπάρχουμε μόνο ως μελλοντικοί γονείς.
Σε μία ώρα η Rachel έχει ραντεβού με τον γυναικολόγο.Σκέφτομαι σήμερα να την συνοδεύσω, θέλω να δω το μωρό μου.
RACHEL'S POV
Θα γεννήσω αυτές τις μέρες, το νιώθω. Οι πόνοι είναι πιο δυνατοί, οι ζαλάδες αυξάνονται και παρεμπιπτόντως βρίσκομαι στον ένατο μήνα της εγκυμοσύνης.
Δεν θέλω τον Zayn ως αγόρι μου ή οτιδήποτε, ούτε εκείνος εμένα όμως ξεκαθαρίσαμε την θέση μας και συμφωνήσαμε ότι απλά θα είμαστε δίπλα στο παιδί μας ως γονείς.
Ποτέ κανένας από τους δύο δεν περίμενε ότι θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα. Δεν είχα φανταστεί ποτέ τον εαυτό μου ως μητέρα. Πλέον όμως το συνειδητοποίησα και είμαι έτοιμη να καλωσορίσω σε αυτή τη ζωή το παιδί μου.
Φοβάμαι για την στιγμή της γέννας, λένε ότι πονάς πολύ όμως όταν βλέπεις το μωρό σου ο πόνος απαλύνεται.
EVA'S POV
Είμαι 9 μήνες σε αυτή τη χώρα και το έχω συνηθίσει. Ζω πολύ διαφορετικά απ'ότι ζούσα στην Αγγλία. Μου λείπει ο Zayn και αυτό το κρατάω βαθιά μέσα μου. Μιλάμε σπάνια λόγω τυπικότητας. Είμαι με τον Sam και περνάω καλά μαζί του. Είναι πολύ γλυκός μαζί μου και με υποστηρίζει σε κάθε μου βήμα. Είχα πάρει το πτυχίο ψυχολογίας και δεν μπορούσα να το αξιοποιήσω όμως ο πατέρας μου έκανε κάποιες γνωριμίες στην δουλειά του και ένας κύριος μπόρεσε να μου βρει δουλειά. Έχω το δικό μου γραφείο και έχω γίνει αρκετά γνωστή, ειδικά εδώ στο Σίδνεϊ.
Λατρεύω την δουλειά μου.
Η Patricia έχει εραστή όμως προσποιούμαι πως δεν το ξέρω. Θα το πω στον πατέρα μου την κατάλληλη στιγμή.
-"Eva μας φωνάζουν για φαγητό!" η Tina μου φωνάζει και κατεβαίνουμε βιαστικά τις σκάλες.
Δεν αλλάξαμε σπίτι διότι ο θείος και η θεία μου προσφέρθηκαν να μας αφήσουν να ζήσουμε μαζί τους. Άλλωστε και οι ίδιοι ήθελαν παρέα και συμβολή στους λογαριασμούς και τα οικονομικά του σπιτιού. Και ο πατέρας μου εννοείτε πως δεν έχει πρόβλημα να μην πληρώνει ενοίκιο και να μοιράζεται τους λογαριασμούς.
Όλο το σπίτι μυρίζει υπέροχα και κάθομαι στο τραπέζι ανυπομονώντας για το φαγητό.
SAM'S POV
Είμαστε μαζί με την Eva εννέα μήνες σχεδόν και την έχω λατρέψει. Μερικά βράδια κοιμάται στο σπίτι μου και οι γονείς μας γνωρίζουν για την σχέση μας.
Οι γονείς μου την συμπαθούν πολύ.
Την αγαπάω πολύ και νομίζω πως έχω δεθεί μαζί της. Οι γονείς μου έχουν αρκετά χρήματα και εγώ δεν χρειάζεται να δουλεύω οπότε όταν δεν έχω κάτι να κάνω, πηγαίνω μαζί της στο γραφείο της που δουλεύει ως ψυχολόγος.
Χαίρομαι πολύ που μπορεί να εργάζεται και είναι χαρούμενη.
Αξίζει να είναι χαρούμενη.
YOU ARE READING
Without You
FanfictionΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...