EVA'S POV
Ξυπνάω και η ώρα είναι 11 το πρωί. Μάλλον κοιμήθηκα πολύ νωρίς. Η μέρα χθες ήταν πολύ κουραστική και επεισοδιακή. Το κεφάλι μου γυρίζει και τα χτυπήματα μου πονάνε πολύ. Θα βάλω την κρέμα που μου είπε η νοσοκόμα.
Παίρνω λίγη με τα δάχτυλα μου και απλώνω στα τραυματισμένα σημεία. Αλήθεια είναι ανακουφιστικό επειδή δροσίζει τις περιοχές.
Ελέγχω το κινητό μου για οποιαδήποτε ειδοποίηση. Η καρδια μου σταματάει.
Δύο αναπάντητες κλήσεις από τον Zayn. Και ένα μήνυμα από εκείνον.
-"Σε παίρνω αλλά δεν το σηκώνεις.Ήθελα να σου πω ότι τελείωσες για εμένα.Είσαι απλά μία από τις εκνευριστικές πρώην μου."
Τι;
Πως είναι δυνατόν; Μετά από όλες τις κλήσεις μου, μου λέει αυτό; Ο Zayn μου δεν ήταν έτσι γαμώτο,όχι.
Εκνευριστική πρώην;
Έχω περάσει τόσα τις τελευταίες μέρες και αυτός μου λέει ότι τελειώσαμε; Τόσο μαλάκας είναι;
Αν ήξερε ότι είχα το παιδί του και εξαιτίας ενός ατυχήματος σκοτώθηκε θα έλεγε το ίδιο;
Λοιπόν αρκετά ασχολήθηκα μαζί του. Τελείωσε και για εμένα αφού έτσι θέλει. Δεν του απαντάω τίποτα. Ούτε πρόκειται.
Η Tina ακόμα κοιμάται.
Αποφασίζω να στείλω μήνυμα στον Sam.
"Sam μπορούμε να βρεθούμε λίγο;" πληκτρολογώ.
"Φυσικά σε μισή ώρα να περάσω από το σπίτι σου;" απαντάει.
"Εντάξει." απαντάω και πηγαίνω στο μπάνιο. Κάνω ένα γρήγορο ντουζ και οι πληγές μου πονάνε αφού η κρέμα φεύγει από πάνω τους αλλά δεν πειράζει έχω αντέξει τόσα οπότε αυτό δεν είναι τίποτα.
Αφού τελειώνω με το μπάνιο στεγνώνω τα μαλλιά μου και βάζω την ισιωτική στην πρίζα. Βγάζω από το βαλιτσάκι με τα καλλυντικά μου το μέικ απ μου και το απλώνω στο πρόσωπο μου. Βάζω κονσίλερ για να κρύψω το κόκκινο χρώμα τον ματιών μου που εμφανίστηκε από το κλάμα. Ζωγραφίζω το εσωτερικό των ματιών μου με ένα μαύρο μολύβι και τονίζω τα φρύδια μου. Βάζω μάσκαρα στις βλεφαρίδες μου και ένα απαλό ροζ κραγιόν. Χτενίζομαι βιαστικά και ισιώνω τα μαλλιά μου.
Πηγαίνω στο δωμάτιο και ψάχνω για ρούχα. Αποφασίζω να φορέσω μια ριγέ μπλούζα που εκδηλώνει ελάχιστα την κοιλιά και ένα τζιν που φτάνει λίγο πιο κάτω από το γόνατο και έχει μικρά σκισίματα. Φοράω τα μαύρα vans μου. Παίρνω το κινητό μου και αθόρυβα φεύγω από το δωμάτιο. Κατεβαίνω τις σκάλες αλλά δεν είναι κανείς. Πίνω βιαστικά ένα ποτήρι χυμό και κάθομαι για λίγα λεπτά στον καναπέ μέχρι που το κουδούνι χτυπάει. Ανοίγω και βλέπω την όμορφη όψη του Sam.Με κοιτάζει περίεργα.
-"Eva είσαι καλά; Εσύ χθες..." λέει αλλά τον διακόπτω.
-"Νιώθω καλύτερα απλώς χρειαζόμουν ξεκούραση." του λέω παρόλο που δεν αληθεύει. Όμως θέλω να νιώσω καλά. Να ζήσω.
Δεν θέλω να καταστρέψω παραπάνω την ζωή μου για τον Zayn. Θέλω να τα ξεχάσω όλα, ειδικά τα χθεσινά γεγονότα. Να ζήσω σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Να κάνω μια νέα αρχή.
Για εμένα.
-"Εμ που πηγαίνουμε;" ο Sam ρωτάει.
-"Ας πάμε σε κάποιο πάρκο;" προτείνω. Γνέφει και περπατάμε.
-"Δείχνεις πιο ανανεωμένη σήμερα." λέει και χαμογελάει. Εγώ απλά γελάω. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο φτάνουμε στο πάρκο και καθόμαστε σε ένα παγκάκι.
-"Πονάς;" ο Sam ρωτάει καθώς κοιτάζει τις πληγές μου
Είναι τόσο γλυκός και καλός μαζί μου. Δείχνει ότι νοιάζεται.
-" Όχι πολύ." του λέω και χαμογελάει.
-"Η Tina;"
-"Κοιμάται."
-"Ήμουν σίγουρος."
Τον παρατηρώ ενώ αυτός κοιτάζει το γρασίδι.
Είναι τόσο όμορφος. Λατρεύω το χρώμα των ματιών του. Τα ξανθά μαλλιά του είναι σηκωμένα μπροστά και μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τα φτιάχνει. Φοράει ένα μαύρο μπλουζάκι και ένα καθημερινό μπλε τζιν. Είναι τόσο γοητευτικός. Εντάξει όχι περισσότερο από τον Zayn.
Γαμώτο γιατί τον σκέφτηκα; Θέλω να φύγει από το μυαλό μου. Είπε ότι τελειώσαμε και προχώρησε.
Αυτό ίσως πρέπει να κάνω και εγώ.
Πλησιάζω ακόμα περισσότερο τον Sam και με κοιτάζει ενώ ακουμπάω το χέρι του.
-"Eva σίγουρα είσαι εντάξει; Μήπως θες να σε πάω σπίτι ή οτιδήποτε;" ρωτάει. Είναι υπέροχος.
-"Είμαι καλά Sam. Ηρέμησε." λέω γελώντας. Είμαι;
Μα πρέπει να είμαι! Πρέπει να το κάνω αυτό για τον εαυτό μου.
Μυρίζω το άρωμα του που ειλικρινά με έχει εντυπωσιάσει.
-"Χαίρομαι που νιώθεις καλύτερα Eva." λέει και χαϊδεύει το χέρι μου. Τον κοιτάζω στα μάτια ενώ με κοιτάζει και αυτός. Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από τα δικά του. Πλησιάζουμε και πριν το καταλάβω τα χείλη μας έχουν ενωθεί. Η γλώσσα μου εισχωρεί στο στόμα του ακουμπώντας την δική του. Κάνω κυκλικές κινήσεις και εκείνος συνεχίζει με περισσότερο πάθος ενώ με φέρνει πιο κοντά του και περνάει τα δάχτυλα του μέσα από τα μαλλιά μου.
Πρέπει να ξεχάσω τον Zayn.
Αλήθεια το χρειάζομαι αυτό. Διώχνω γρήγορα την σκέψη του Zayn ενώ βάζω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του Sam συνεχίζοντας το φιλί μας.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Without You
FanficΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...