Chapter 26

25 3 0
                                    

  ZAYN'S POV

Το επόμενο πρωί ξυπνάω από τον εξοργιστικό ήχο του κινητού μου. Πρέπει να πάω στη δουλειά.
Σηκώνομαι και πήγανω προς το μπάνιο. Πλένω τα δόντια μου, φτιάχνω τα μαλλιά μου και βάζω μια άσπρη μπλούζα με μια στάμπα που λέει "COOL KIDS DON'T DANCE" και ένα απλό μαύρο τζιν. Παίρνω τα κλειδιά μου και πάω στο αυτοκίνητο μου.
Μακάρι να μην είναι εκεί η Rachel. Της φέρθηκα σαν μαλάκας εχθές. Αν μείνει έγκυος δεν ξέρω τι θα κάνω. Μάλλον θα προσπαθήσω να την πείσω να το ρίξει αλλά αυτό δεν εξαρτάται από εμένα.
-"Γαμώτο. Γιατί είναι τόσο μαλάκας;" φωνάζω και χτυπάω τα χέρια μου στο τιμόνι.
Μετά από πέντε λεπτά φτάνω στην δουλειά μου. Χαιρετάω όπως πάντα τον Stefan και βάζω το καρτελάκι με το όνομα μου.

Μετά από δύο ώρες δουλειάς κάμω διάλειμμα και βγαίνω έξω από την πίσω πόρτα του μαγαζιού και ανάβω ένα τσιγάρο.

RACHEL'S POV

"Είμαι τρελά νευριασμένη μαζί του. Πως γίνεται να είναι τόσο ηλίθιος ώστε να τελειώσει μέσα μου;"
Σκέφτομαι καθώς μπαίνω μέσα στην καφετέρια που δουλεύει για να του μιλήσω.

Δεν το βρίσκω πουθενά.
-"Που είναι ο Zayn;" ρωτάω ένα αγόρι με το όνομα Stefan πάνω στο καρτελάκι του.
-"Κάνει διάλειμμα, πως μπορώ να σας βοηθήσω;" με ρωτάει.
-"Εσύ σε τίποτα πες του να έρθει εδώ τώρα." διατάζω και πηγαίνει να τον φωνάξει.

-"Τι θες εσύ εδώ;" με ρωτάει.
-"Είσαι μαλάκας; Τι εννοείς τί θέλω εγώ εδώ; Πάμε έξω να μιλήσουμε τώρα." λέω και με ακολουθεί αμίλητος μέχρι έξω.
-"Για τι πράγμα θες να μιλήσουμε;" με ρωτάει και με εκνευρίζει ακόμα περισσότερο.
-"Μην κάνεις πως δεν καταλάβαινεις. Ξέρεις πολύ καλά για ποιο πράγμα θέλω να μιλήσουμε. Σε 3 μέρες έχω ραντεβού με τον γυναικολόγο. Άμα με έχεις αφήσει έγκυο το παιδί θα το κρατήσω και εσύ θα είσαι αναγκασμένος να το αναγνωρίσεις.
-"Μπορείς όμως και να το... " λέει και τον κόβω.
-"Μην τολμήσεις να το πεις. Μπορεί να μην είμαι καμιά από τις καλές κοπέλες που δεν βρίζουν και δεν κάνουν κακά πράγματα αλλά αυτό ξέχασε το. Να το σκεφτόσουν εχθές αυτό." φωνάζω και βλέπω να βγαίνει από την καφετέρια ένας άντρας με ξανθά μαλλιά και ανοιχτά αλάτια μάτια. Είναι πανέμορφος.

-"Zayn τι συμβαίνει;" ρωτάει. Μάλλον πρέπει να είναι το αφεντικό του.
-"Τίποτα κύριε Horan απλά είχαμε μια διαφωνία." λέει και με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα για να μην μιλήσω. Δεν θέλω να το κάνω θέμα μπροστά σε αυτόν τον υπέροχο άντρα οπότε τους αποχαιρετώ ήρεμα και φεύγω κοιτώντας για μια τελευταία φορά αυτόν τον άντρα.  


Without YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang