EVA'S POV
Το επόμενο πρωί ξυπνάω και η Tina ακόμα κοιμάται δίπλα μου. Προσπαθώ ήσυχα να ετοιμαστώ για το ραντεβού μου στον γυναικολόγο. Η Tina είπε ότι θα έρθει μαζί μου αλλά εγώ είμαι ήδη έτοιμη και εκείνη δεν έχει ξυπνήσει ακόμα οπότε μάλλον θα πάω μόνη μου.Κατεβαίνω στην κουζίνα για να πάρω το πρωινό μου και βλέπω την θεία μου να μαγειρεύει.
-"Καλημέρα!" λέω και στέκομαι δίπλα της.
-"Καλημέρα γλυκιά μου.". Μου απαντάει με ένα χαμόγελο.
-"Τι μαγειρεύεις και μυρίζει τόσο ωραία;" ρωτάω και ανοίγω το ψυγείο για να πάρω τον χυμό.
-"Τηγανήτες με μέλι." απαντάει στην ερώτηση μου.
Θέλω τόσο πολύ να φάω μια αλλά θα αργήσω για το ραντεβού που εύχομαι να μην το είχα κανονίσει ποτέ.
Χαιρετώ την θεία μου, παίρνω τα κλειδιά μου και βγαίνω έξω από το σπίτι.Περπατώντας προς το ιατρείο βλέπω τον Sam και τον χαιρετώ. Δεν χάνει χρόνο και έρχεται και περπατάει δίπλα μου. Όχι τώρα, είναι πολύ δύσκολο για εμένα και δεν μπορώ να πω στον Sam που πάω. Τι θα πιστέψει για εμένα μετά από αυτό;
-"Χευυ Eva!!"
-"Γειααα! Τι κάνεις;"
-"Καλά εσύ;" λέω νευρικά.
-"Καλά."απαντάει απλά με ένα ζεστό χαμόγελο.
Πως θα πάω τώρα εκεί που πρέπει; Δεν γίνεται.
-"Εμμ.. Πρέπει να φύγω τώρα." Λέω και αρχίζω να περπατάω γρήγορα προς τον δρόμο.
-"Εva περίμενε!" φωνάζει και περπατάω πιο γρήγορα στη μέση του δρόμου.
-"Eva. Πρέπει να σου πω κάτι."
Γυρίζω να τον κοιτάξω την ώρα που δεν έπρεπε.
SAM'S POV
-"Eva περίμενε!" φωνάζω αλλά δεν σταματάει.
-"Eva. Πρέπει να σου πω κάτι." ξαναφωνάζω και το επόμενο δευτερόλεπτο εύχομαι να μη την είχα πει να σταματήσει.
Σταμάτησε στη μέση του δρόμου και ένας μαλάκας και δεν σταμάτησε. Γαμώτο. Γιατί αυτό τώρα;
-"Φίλε, είναι καλά; Συγνώμη δεν την είδα."
-"Βοηθά με να την βάλουμε στο αμάξι να την πάμε στο νοσοκομείο. Γρήγορα!"
Την βάζουμε στο αυτοκίνητο και οδηγάει γρήγορα μέχρι το νοσοκομείο. Η καρδιά μου είναι έτοιμη να βγει από το στήθος μου. Μακάρι να μην έχει πάθει κάτι σοβαρό.
Φτάνουμε στο νοσοκομείο και την περνούν στα επείγοντα αμέσως.Τηλεφωνώ την Tina και της λέω να έρθει γρήγορα στο νοσοκομείο. Μου είπε ότι θα κάνει όσο πιο γρήγορα μπορεί.
Όσο περιμένω για την Tina βλέπω μια νοσοκόμα να έρχεται προς το μέρος μου. Αμέσως σηκώνομαι από την θέση μου και περιμένω να μιλήσει.
-"Είστε φίλος της Eva Rose;"
-"Ναι! Πως είναι;"
-"Η Eva θα γίνει καλά, αλλά απέβαλε."
Τι;
Δεν μιλάω και την κοιτάω επίμονα.
-"Λυπάμαι." λέει και φεύγει.
CZYTASZ
Without You
FanfictionΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...