Chapter 28

27 3 0
                                    

  ZAYN'S POV

Η Rachel φεύγει. Για πρώτη φορά έχει δίκιο. Έκανα τεράστια βλακεία. Αν είναι σε γόνιμες μέρες θα έχει μείνει έγκυος, είναι αναπόφευκτο.
Γαμώτο μόνο με την Eva ήθελα να έχω οικογένεια. Με εκείνη θα μπορούσα να είμαι πραγματικά ευτυχισμένος όμως τώρα πια δεν έχει τίποτα σημασία. Προχώρησε, σίγουρα. Όπως και εγώ εξάλλου.

Η βάρδια μου στην δουλειά τελείωσε. Αποχαιρετώ τον Stefan και τον κύριο Horan και βγαίνω έξω. Μπαίνω στο αυτοκίνητο και ξεκινάω να οδηγώ προς το σπίτι.
Φέρθηκα πολύ άσχημα στην Rachel και εξαιτίας μου θα αναγκαστεί να κάνει παιδί από τώρα, και εγώ μαζί να γίνω πατέρας. Με μία γυναίκα που δεν αγαπώ.
Είχα πιει τόσο πολύ γαμώτο.
Απλά εύχομαι ο γυναικολόγος να μας πει πως δεν είναι έγκυος.

Φτάνω και κατεβαίνω από το αυτοκίνητο ενώ εισέρχομαι στο σπίτι μου. Ψάχνω στο ψυγείο για να φάω κάτι. Ευτυχώς έχει μείνει πίτσα. Τρώω ένα κομμάτι και πίνω νερό.
Πρέπει να πάρω τηλέφωνο την Rachel για να μιλήσουμε. Ήμουν πολύ βλάκας.
Πληκτρολογώ τον αριθμό της και μου το κλείνει.
Θύμωσε;
Ξανακαλώ.
-"Τι θες;" η φωνή της ακούγεται τόσο σπατικιά.
Ηρέμησε Zayn πρέπει να είσαι καλός μαζί της.
-"Θα ήθελες να βγούμε για φαγητό για να μιλήσουμε;"
-"Τι να πούμε Zayn;"
Κάνει και την δύσκολη.
-"Rachel ξέρεις πολύ καλά. Θες;"
-"Ας πάμε να δω!" λέει ειρωνικά.
Δεν γαμιέται.
-"Πέρνα από το σπίτι μου σε μισή ώρα." της λέω και το κλείνω. Πηγαίνω στο μπάνιο και κάνω ένα ντουζ.
Στεγνώνω τα μαλλιά μου και τα φτιάχνω χρησιμοποιώντας λακ. Πλένω τα δόντια μου και τυλίγω μία πετσέτα γύρω μου ενώ πηγαίνω στο δωμάτιο μου. Φοράω ένα απρόμαυρο πουκάμισο και ένα μαύρο τζιν.
Παίρνω το πορτοφόλι και το κινητό μου και μετά από λίγο το κουδούνι χτυπάει.
Ανοίγω την πόρτα. Θεέ μου η Rachel δείχνει διαφορετική σήμερα. Έχει φορέσει ένα σκούρο μπλε μακρύ φόρεμα με ένα σκίσιμο που ξεκινάει από την κορυφή του μηρού της και μαύρες γόβες. Τα μαλλιά της είναι τραβηγμένα σε έναν κότσο και το πρόσωπο της είναι πιο ελαφριά βαμένο αφού δεν φοράει το συνηθισμένο κόκκινο κραγιόν της. Δείχνει πραγματικά κυρία.
-"Άντε Zayn πάμε." μου λέει και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο.

RACHEL'S POV

-"Πάμε σε ένα εστιατόριο που ξέρω;" ο Zayn με ρωτάει.
-"Ναι." λέω απλά και οδηγεί.
Μετά από λίγο φτάνουμε σε ένα εστιατόριο που λέγεται 'The Ivy'. Κατεβαίνω προσεκτικά από το αυτοκίνητο για να μην χαλάσω το φόρεμα μου.
Δείχνω διαφορετική σήμερα. Κανένας δεν με έχει ξαναδεί έτσι, ποτέ.
Ο Zayn προχωράει μπροστά μου και μπαίνουμε μέσα στο υπέροχο εστιατόριο. Είναι απίστευτα μεγάλο και πολύ επίσημο και πολυτελές. Ευτυχώς που επέλεξα να ντυθώ έτσι.
Καθόμαστε σε ένα τραπέζι και σε λίγα λεπτά ένας σερβιτόρος με άσπρο πουκάμισο και κόκκινη γραβάτα πλησιάζεο.
-"Τι να σας φέρω;" ρωτάει. Κοιτάζω το μενού, το ίδιο και ο Zayn.
-"Θα ήθελα μύδια ογκρατέν παρακαλω." ο σερβιτόρος σημειώνει.
-"Και εγώ." ο Zayn συμφωνεί.

Είναι πάρα πολύ ακριβά αλλά δεν με ενδιαφέρει.

-"Rachel συγνώμη ήταν λάθος μου που στο έκανα αυτό και μάλλον είσαι έγκυος. Επίσης ήταν λάθος που σου φέρθηκα σαν μαλάκας." μου λέει.
-"Zayn το μόνο που θέλω να μου πεις είναι ότι θα αναλάβεις τις ευθύνες σου." του λέω. Χα! Νόμιζε πως θα έκανα έκτρωση;
-"Εντάξει θα το κάνω." λέει και ξεφυσάει.
-"Πηγαίνω λίγο στο μπάνιο." μου λέει και κατευθύνεται προς τα εκεί.
Τα μάτια μου μετακινούνται στο κινητό του που άφησε εδώ.
Το παίρνω γρήογορα στα χέρια μου και ψάχνω στις επαφές την Eva. Θα της πω ότι είμαι η καινούρια του Zayn και να μην τον ενοχλήσει ξανά. Την καλώ μέχρι που τελικά που τελικά μου το κλείνει. Ηλίθια. Διαγράφω βιαστικά την κλήση. Ο Zayn μόλις ήρθε και με βλέπει με το κινητό του στο χέρι.
Ωχ όχι.  


Without YouWhere stories live. Discover now