Chapter 31

32 3 0
                                    

  ZAYN'S POV

Καθώς βγαίνω από την τουαλέτα ψάχνω για το τραπέζι μας. Όταν το βρίσκω πλησιάζω και βλέπω την Rachel με το κινητό μου στο χέρι.
Με κοιτάζει και δεν λέει τίποτα. Δείχνει λίγο τρομοκρατιμένη, τι να έκανε;

-"Τι κάνεις με το κινητό μου;" την ρωτάω απλά και κάθομαι στην καρέκλα μου.

-"Εγώ απλά κοιτάχτηκα για να δω αν είναι εντάξει το μακιγιάζ μου." λέει πολύ άνετα και αφήνει το κινητό μου δίπλα μου.
-"Οκ." της απαντώ. Δεν την πιστεύω και τόσο αλλά ας μην γίνω περισσότερο μαλάκας. Πρέπει να της φερθώ σωστά. 

Κατα 99% θα γίνει η μητέρα του παιδιού μου.

Εννοείτε πως δεν το θέλω αυτό, μόνο την Eva ήθελα ως μητέρα των παιδιών μου αλλά εγώ φταίω. Θα υποστώ τις συνέπειες.

Το φαγητό μας έρχεται και ξεκινάω να τρώω, το ίδιο και η Rachel. Αυτό το μαγαζί είναι πολύ ακριβό και ευτυχώς που πληρώθηκα σήμερα αλλιώς δεν θα είχα την δυνατότητα να την φέρω σε ένα παρόμοιο.
Το φαγητό είναι τόσο νόστιμο και πεινάω στ'αλήθεια πολύ.
-"Zayn είναι πολύ ακριβά." η Rachel μου λέει ενώ σκουπίζει το στόμα της με μία χαρτοπετσέτα.
-"Το ξέρω." απαντώ.
-"Αύριο το πρωί έχω ραντεβού στον γυναικολόγο." λέει διστακτικά και την κοιτάζω.
-"Oh. Και πάλι συγνώμη Rachel." της λέω.
-"Είναι εντάξει Zayn, δεν ξέρω βέβαια αν είμαι έτοιμη να αποκτήσω παιδί. Πιστεύω πως δεν μου πάει όμως αποκλείεται να κάνω έκτρωση. Δεν είμαι τόσο σκύλα." μου λέει. Δίκιο έχει. Η έκτρωση είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να κάνει.
-"Έχεις δίκιο. Φυσικά θα αναγνωρίσω το παιδί και θα είμαστε δίπλα του σαν γονείς. Μην ανησυχείς και με συγχωρείς που σου φέρθηκα σαν μαλάκας." απολογούμαι για ακόμη μία φορά.
Γνέφει και συνεχίζει να τρώει, όπως και εγώ. Ένας σερβιτόρος μας φέρνει κρασί και ρίχνω λίγο στο ποτήρι μου και στης Rachel.
-"Είναι δώρο από το μαγαζί." λέει χαμογελαστά και χάνεται μέσα στο πλήθος.
Πίνω λίγο και πραγματικά είναι τέλειο. Πάντα λάτρευα το κρασί, και ειδικά το κόκκινο όπως αυτό.

Αφού τελειώνουμε με το φαγητό πληρώνω ένα μεγάλο ποσό, όμως δεν με ενδιαφέρει. Βγαίνουμε από το εστιατόριο και πηγαίνουμε προς το αυτοκίνητο. Επιβιβαζόμαστε, και οδηγώ.
-"Που θα πάμε;" η Rachel ρωτάει ήρεμα.
-"Θα σε πάω στο σπίτι σου ώστε αύριο να πας στο ραντεβού σου με τον γυναικολόγο." της λέω.
Μου δίνει οδηγίες για να φτάσω στο σπίτι της και την αφήνω εκεί.
-"Θα σου τηλεφωνήσω αύριο για να σου πω περί της εγκυμοσύνης." μου λέει και με φιλάει πεταχτά στο στόμα.
-"Εντάξει καληνύχτα." της λέω και ξεκινάω να οδηγώ προς το σπίτι μου. Φτάνω και κλειδώνω το αυτοκίνητο ενώ μπαίνω μέσα. Ανοίγω το φως και κάθομαι στον καναπέ.

Δεν νυστάζω καθόλου και δεν έχω τι να κάνω. Θέλω να τηλεφωνήσω στην Eva αλλά της έστειλα το ηλίθιο μήνυμα ότι προχώρησα. Προφανώς και εκείνη.
Όμως θα την καλέσω και απλά θα της πω ότι ήθελα να δω τι κάνει γιατί χαθήκαμε; Οχι;

Ναι.

Πληκτρολογώ τον αριθμό της και καλεί. Γαμώτο δεν απαντάει. Χτυπάει αλλά τίποτα.
Δοκιμάζω άλλη μία φορά. Δεν πειράζει, έτσι και αλλιώς απλά να μιλήσουμε θέλω όχι κάτι σημαντικό.
-"Ναι;" θέε μου η φωνή της. Η καρδιά μου νομίζω πως σταματάει. Μιλάει πολύ σιγά.
-"Eva;"
-"Ποιος είναι;" λέει. Μάλλον την ξύπνησα, δεν καταλαβαίνει τίποτα.
-"Ο Zayn. Πήρα να δω τι κάνεις και..." πριν καν συνεχίσω μου το κλείνει.

Τι έκανε μόλις;

Γιατί το έκανε γαμώτο; Εγώ είμαι μαλάκας. Εγώ, που ήθελα να την πάρω και τηλέφωνο.
Δεν θα δόσω πολύ σημασία σε αυτό γιατί θα μου χαλάσει την ψυχολογία περισσότερο.

Αποφασίζω να πω στον Λούι να έρθει από εδω. Του στέλνω μήνυμα.

"Πέρνα από το σπίτι και φέρε καμία καλή ταινία". Πηγαίνω στο δωμάτιο μου για να αλλάξω ρούχα και πηγαίνω γρήγορα στον καναπέ ενώ περιμένω τον Λούι.

Μετά από λίγο το κουδούνι χτυπάει και ο Λούι μπαίνει μέσα.

-"Χευ!"
-"Γεια σου φίλε, κάθισε." του λέω και του δείχνω το μέρος δίπλα μου. Κάθεται και στο χέρι του κρατάει μία ταινία που λέγεται "Interstellar".
-"Aυτή η ταινία γαμάει." μου λέει και την βάζει στην τηλεόραση.
Ξεκινάει και προσπαθώ να παρακολουθώ γιατί αν δεν καταλάβω το νόημα της ταινίας πάντα βαριέμαι.
Το ηλίθιο μυαλό μου σκέφτεται την Eva. Γιατί μου το έκλεισε;
Μάλλον ήταν με το καινούριο αγόρι της;
Όχι όχι δεν θέλω να το σκέφτομαι.
Διώχνω γρήγορα την σκέψη της και συγκεντρόνομαι στην ταινία.  


Without YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang