Chapter 10

42 6 0
                                    

  EVA'S POV

 -"Που θα πάμε πρώτα;" ρωτάω την Tina  καθώς μπαίνουμε στο αυτοκίνητο της. 

 -"Θα σε πάω μια βόλτα με το αυτοκίνητο εδώ γύρω να σου δείξω πως είναι η πόλη και μετά θα πάμε για καφέ. Θα φωνάξω και μερικούς φίλους μου. Ειναι πολύ καλοί θα τους συμπαθήσεις αμέσως." λέει και γνεφω ενώ κοιτάω έξω από το παράθυρο. 

Είναι όντως πολύ όμορφα. Αυτή τη διαδρομή θα την έκανα μαζί με τον Zayn αν ερχόταν μαζί μου. Τι να έκανε αυτές τις 2 μέρες που δεν μιλάγαμε; Θα του λείπω όσο μου λείπει εμένα; Άραγε θα προχωρήσει πιο γρήγορα από εμένα; 

 -"Eva με ακούς; Φτάσαμε." λέει η Tina και με σκουντάει στον ώμο. 

 -"Εεμ... Ναι σε ακούω απλά σκεφτόμουν κάτι." απαντάω και βγαίνουμε από το αυτοκίνητο. 

 -"Κάτι ή κάποιον;" με ρωτάει και της δίνω ένα ντροπαλό χαμόγελο παίζοντας με τα νύχια μου νευρικά. 

 -"Θέλω να προσπαθήσεις να τον ξεχάσεις και να προχωρήσεις. Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο αλλά θα σε βοηθήσω όσο χρειαστείς και θα είμαι εδώ για εσένα." λέει και προχωράμε μέσα στην καφετέρια. 

Καθόμαστε σε ένα τραπέζι δίπλα από το παράθυρο και συζητάμε διαφορά θέματα. 

 -"Τι θα πάρετε;" μας διακόπτει ο σερβιτόρος. 

 -"Ένα freddo μέτριο." λέει η Tina. Γράφει την παραγγελία στο μπλοκάκι του ο σερβιτόρος και κοιτάει προς το μέρος μου. -"Και εγώ το ίδιο" λέω. 

 -"Έρχονται αμέσως" μας λέει και φεύγει.

 -"Ωραίος δεν ήταν αυτός;" με ρωτάει η Tina. 

 -"Εεμ.. Καλός ήταν." απαντάω. Δεν το είχα προσέξει και πολύ. Πάντως σίγουρα δεν θα ήταν πιο ωραίος από τον Zayn. Και να ήταν δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι μαζί του εφόσον σκέφτομαι τον Zayn. Ούτε και εκείνος θα έκανε κάτι τέτοιο σε εμένα, οπότε θα ένιωθα τύψεις. 

 -"Σκέφτεσαι το αγο... το πρώην αγόρι σου εε; " ρωτάει η Tina και μου χαϊδεύει το χέρι παρηγορητικά. 

 -"Ναι." λέω κοφτά και μου χαμογελάει. 

 -" Που είναι το μπάνιο; " την ρωτάω. 

 -" Είναι στον πάνω όροφο, μόλις ανέβεις την σκάλα θα το δεις." απαντάει και σηκώνομαι από το τραπέζι και ανεβαίνω τις σκάλες. Μπαίνω στο μπάνιο και ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Κατεβαίνοντας τις σκάλες νιώθω μια ζαλάδα και κρατιέμαι σφιχτά από τη σκάλα ώστε να μην πέσω. Δεν έχω φάει τίποτα σήμερα, μάλλον από αυτό θα είναι. Σκέφτηκα και δεν έδωσα σημασία.


Without YouWhere stories live. Discover now