ZAYN'S POV
Είμαι εδώ επί ώρες ενώ η Rachel κοιμάται και έχω κάψει το κινητό μου. Θα ήθελα πολύ να φύγω αλλά δεν θα το κάνω. Θα αναγκαστώ να είμαι μαζί της.
Το κινητό μου χτυπάει.
Η Eva.
Να απαντήσω;
Τρέχω γρήγορα προς ένας δωμάτιο και κλείνω την πόρτα ενώ απαντάω.
-"Ναι;"
-"Zayn συγνώμη που το έκλεισα την προηγούμενη φορά αλλά η ξαδέρφη μου κοιμόταν δίπλα μου και δεν ήθελα να την ξυπνήσω. Πως είσαι;" ακούω την γλυκιά φωνή της να μου λέει μέσα από το τηλέφωνο.
-"Oh εντάξει. Όλα καλά, εσύ εκεί πως τα πας; Σου αρέσει;"
-"Ναι είναι πολύ όμορφη χώρα και το Σύδνευ είναι ειλικρινά υπέροχο." λέει και ακούγεται ενθουσιασμένη. Ακόμα δεν μπορώ να συνεδητοποιήσω ότι μιλάμε.
-"Χαίρομαι για εσένα Eva."
-"Και εγώ χαίρομαι που κατάφερες να προχωρήσεις."
Ωχ. Υπάρχει περίπτωση να μην προχώρησε; Νιώθω την καρδιά μου να σφίγγεται.
-"Εμ ναι. Και εσύ."
λέω και εύχομαι να πει ότι προχώρησε μόνο και μόνο για να μην αποδειχτεί ότι εγώ είμαι ο μαλάκας ξανά. Γαμώτο δεν θέλω κανένας άλλος να την ακουμπάει, όχι!
-"Ναι." λέει. Άρα προχώρησε;
-"Συγνώμη για το εκνευριστική πρώην." της λέω και ακούω τον πιο υπέροχο ήχο. Το γέλιο της.
-"Ναι εντάξει." λέει γελώντας.
-"Ίσως να σου τηλεφωνήσω ξανά αν βρω χρόνο. Πρέπει να κλείσω bye." μου λέει. Δεν θέλω να το κλείσει.
-"Εντάξει θα τα ξαναπούμε λοιπόν." λέω απλά και το τηλέφωνο κλείνει.
Ξέρω πως δεν θα ξαναμιλήσουμε. Δεν θα μπορώ να την καλώ συνέχεια γιατί θα είναι η Rachel. Και εκείνη με το καινούριο αγόρι της.
'Καινούριο αγόρι'.Το μισώ αυτό.
Βγαίνω από το δωμάτιο και όταν επιστρέφω η Rachel ακόμα κοιμάται.
***
Μετά από μία ώρα επιτέλους ξυπνάει και τεντώνει το σώμα της.
-"Rachel."
-"Zayn τι ώρα είναι;" με ρωτάει και κοιτάζω το ρολόι του κινητού μου.
-"Τρεις." απαντώ.
-"Συγνώμη." λέει.
-"Είναι εντάξει." ψεύδομαι.
-"Νιώθεις καλύτερα;" συμπληρώνω.
-"Ναι, αρκετά. Πάω να κάνω ένα μπάνιο. Το χρειάζομαι." λέει και κατευθύνεται προς εκεί.
Την περιμένω για άλλα 20 λεπτά μέχρι να τελειώσει το μπάνιο και να ντυθεί.
-"Τι θα κάνουμε τώρα; Αν θες μπορείς να πας για λίγο στο σπίτι σου." μου λέει.
-"Θα πάω αλλά θα έρθω ξανά, μην ανησυχείς." της λέω και γνέφει χαμογελώντας απαλά και βγαίνω από το σπίτι της. Μπαίνω στο αυτοκίνητο μου και οδηγώ προς το σπίτι. Φτάνω και μπαίνω μέσα.
Θα πω στον Louis να ξαναέρθει.
Του τηλεφωνώ βιαστικά και του λέω να έρθει γιατί πρέπει να του μιλήσω.
Μετά από λίγο έρχεται χτυπώντας το κουδούνι.
"Μπες." του φωνάζω και ανοίγει.
Κάθεται στον καναπέ δίπλα μου.
-"Πάλι σκατά τα έκανες;" με ρωτάει. Με ξέρει πολύ καλά.
-"Αν σου πω ότι θα αποκτήσω παιδί θα το πιστέψεις;"
-"Εσύ θα αποκτήσεις παιδί;" Λέει και γελάει σαρκαστικά.
-"Δεν είναι αστείο Louis. Θυμάσαι την bar woman που σου έλεγα;"
-"Τι; Περίμενε όχι με την Eva;"
Άουτς.
-"Τα έχω κάνει σκατά γαμώτο."
-"Πως; Τότε την άφυσες έγκυο;"
-"Όχι. Την μέρα που βγήκαμε στο κλαμπ και πηδούσες την μελαχρινή ενώ εγώ έπινα τον κώλο μου." του λέω και μένει άφωνος.
-"Ήσουν μεθυσμένος και...;"
-"Ναι. Γαμώτο ήλπιζα ότι δεν θα έμενε έγκυος αλλά το επιβεβαίωσε ο γυναικολόγος σήμερα.
Ο Louis πραγματικά δεν έχει λέξεις. Είμαι αξιολύπητος.
ESTÁS LEYENDO
Without You
FanficΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...