EVA'S POV
-"Ποιος ήταν γιατί δεν μίλησες;" ο Sam με ρωτάει.
Τι θα πω τώρα;
-" Εε η μητριά μου δεν είχα όρεξη να της μιλήσω τώρα." αυτό μου ήρθε.
-" Oh δεν είναι καλή μαζί σου;"
-"Απλώς είναι σπαστικιά." του λέω.
-" Oh. " λέει.
Τι να ήθελε ο Zayn; Μήπως έπρεπε να απαντήσω;
Ελπίζω να ήθελε να μου πει ξανά ότι τελειώσαμε.
-"Sam.. Θέλεις να....;" λέω και με κοιτάει.
-"Eva μόλις βγήκες από μια σχέση νιώθεις έτοιμη να προχωρήσεις; " μου λέει. Είναι τόσο υπέροχος. Σκέφτεται το καλό μου. Κανένας άλλος δεν θα το έκανε.
-"Sam αυτή η σχέση που αναφέρεις ανήκει στο παρελθόν και τώρα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το μέλλον." απαντώ τελικά χωρίς να ξέρω αν το εννοώ.
-"Θες να με εκμεταλλευτείς;"
Τι; Έτσι το βλέπει;
-"Όχι!Φυσικά και όχι καμία σχέση." τον διαβεβαιώνω.
-"Δεν ξέρω Eva. Σίγουρα;Γιατί εγώ δεν το βλέπω έτσι."
Αω.
-"Σίγουρα." του λέω και ξεφυσάει.
-"Να έρθω στο σπίτι σου σήμερα;" τον ρωτάω.
-"Ναι μπορείς να έρθεις, οι γονείς μου δεν θα είναι εκεί σήμερα." λέει και ανασηκώνει τους ώμους του.
-"Εντάξει." λέω και χαμογελάω.
-"Πηγαίνω έξω, εσύ έλα σε λίγο για να μην καταλάβουν κάτι." μου λέει και πηγαίνει προς τα έξω.
SAM'S POV
Πηγαίνω στο τραπέζι μας και κάθομαι.
-"Φίλε έχει έρθει η παραγγελία σου." λέει ο
Rob και χτυπάει φιλικά την πλάτη μου.
Κοιτάζω προς τον καφέ μου και πίνω λίγο.
-"Τι κάνει η Eva τόση ώρα;" η Tina ρωτάει.
-"Από ότι είδα διόρθωνε το μέικ απ της" απαντώ.
-" Ίσως να χρειαζόμουν και εγώ να το κάνω αυτό." η Josephine λέει χαμογελαστά.
Τι θα κάνω με την Eva; Την θέλω πάρα πολύ αλλά δεν ξέρω αν όντως είναι το ίδιο για εκείνη. Απέρριψα 2 κορίτσια από όταν την γνώρισα γιατί μου άρεσε και ήλπιζα ότι κάτι θα γινόταν μεταξύ μας. Εκείνη όμως μόλις βγήκε από μια σχέση με ένα αγόρι το οποίο την άφησε έγκυο και απ'οτι κατάλαβα της κατέστρεψε όλη τη ζωή.
Θέλω εγώ να γίνω το αγόρι της και να την κάνω χαρούμενη. Δεν την θέλω μόνο για το πήδημα. Την θέλω επειδή είναι εκείνη.
Μου είπε να το κάνουμε σήμερα. Το θέλω ειλικρινά πολύ όμως δεν θέλω να της δείξω ότι την θέλω μόνο για αυτό.
Αν δω ότι θέλει εκείνη τη στιγμή δεν θα μπορέσω να αντισταθώ.
Η Eva έρχεται. Όντως διόρθωσε το μακιγιάζ της και δείχνει ακόμα πιο όμορφη από πριν.
Κάθεται στην καρέκλα της και μου ρίχνει ένα βλέμμα.
-"Αύριο αν νιώθεις καλά, πάμε για ψώνια!" η Tina λέει ενθουσιασμένη.
-"Θέλω οποσδήποτε να πάρω καινούριες γόβες." η Josephine λέει.
-"Ναι δεν έχω πρόβλημα!" η Eva συμφωνεί μαζί τους και χαμογελάει.
-"Τέλεια." λέει η Tina.
EVA'S POV
-"Θα πάω στο σπίτι του Sam απόψε." ψιθυρίζω το αυτί της ξαδέρφης μου και και πετάγεται απότομα.
-"Τι;" προσπαθεί να μιλήσει σιγά όμως ο τόνος της φωνής της ακούγεται περίεργος.
-"Θα στα εξηγήσω όλα αύριο." της λέω και κοιτάζουμε και οι δύο προς τους υπόλοιπους ώστε να μην φανούμε αγενείς.
-"Tina εγώ πηγαίνω σπίτι θέλω να ξεκουραστώ." της λέω και της κλείνω το μάτι και κάνω νόημα στον Sam αλλά δεν νομίζω να κατάλαβε. Χαιρετώ τους υπόλοιπους και φεύγω.
Βγαίνω στον δρόμο και πηγαίνω στο πάρκο που ήμασταν πριν και στέλνω μήνυμα στον Sam.
"Έλα στο πάρκο για να πάμε στο σπίτι σου." του στέλνω.
Στη συνέχεια στέλνω μήνυμα στην Tina.
"Πες στον μπαμπά μου και στους υπόλοιπους ότι θα κοιμηθώ στην Josephine." στέλνω. Τώρα περιμένω για τον Sam.
Μετά από λίγο έρχεται και του χαμογελάω από μακριά ενώ πλησιάζει.
-"Πάμε;" λέει ανασηκώντας τους ώμους του. Αυτό το κάνει και ο Zayn.
Γαμώτο φύγε από το ηλίθιο μυαλό μου.
-"Ναι πάμε." λέω και περπατάμε. Πηγαίνω πιο κοντά του και τον κρατάω από την μέση, και εκείνος το ίδιο.
-"Σε ευχαριστώ για όλα Sam." του λέω. Ειλικρινά τον ευχαριστώ. Με μετέφερε στο νοσοκομείο και έμεινε εκεί για εμένα παρόλο που δεν γνωριζόμαστε πολύ καλά.
-"Τίποτα δεν έχω κάνει." μου λέει.
-"Χθες;" του υπενθυμίζω και χαμογελάει. Στρίβει σε ένα στενό δρόμο και βλέπω ένα μεγάλο σπίτι με γκαζόν και μια μικρή πισίνα. Είναι καταπληκτικό.
-"Είναι υπέροχο!" του λέω ενώ παρατηρώ το σπίτι.
-"Ευχαριστώ" λέει ανοίγοντας την μεγάλη καγκελόπορτα. Περπατάω στο πέτρινο δρομάκι και ο Sam ξεκλειδώνει την πόρτα και μπαίνουμε μέσα. Είναι όλα μαγικά. Σαν το σπίτι των ονείρων μου.
YOU ARE READING
Without You
FanfictionΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...