Chapter 37

38 4 0
                                    

  EVA'S POV

Το επόμενο πρωί ξυπνάω και σηκώνομαι αμέσως από το κρεβάτι μου. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Μου αρέσει πάρα πολύ ο Sam και το να περάσω μαζί του όλο το Σαββατοκύριακο μου φαίνεται φανταστικό.
Τα πράγματα με είναι έτοιμα οπότε το μόνο που μένει να κάνω είναι να κάνω ένα ντουζ και να φτιάξω τα μαλλιά μου.

Αφού ετοιμαστώ παίρνω τα πράγματα μου και κατεβαίνω κάτω και βλέπω τον μπαμπά μου.
-"Που πας;" με ρωτάει με σοκαρισμένο ύφος.

Ωχ. Το ξέχασα. Τι να του πω τώρα;
-"Εμμ θα πάω με την Josephine εκδρομή. Θα γυρίσω Κυριακή βράδυ." λέω και βγαίνω από την πόρτα.
Κατευθύνομαι προς το πάρκο όπου με περιμένει ο Sam.
-"Καλημέρα μωρό μου." του λέω και τον αγκαλιάζω.
-"Καλημέρα!!" μου λέει σοκαρισμένος από τον τρόπο που τον αποκάλεσα.
Του χαμογελάω και μπαίνω στο αμάξι.
Ξεκινάμε και ο Sam ανοίγει το ράδιο.
Όταν οδηγεί τα μάτια του κλείνουν ελαφρώς και τα χείλη σφίγγονται. Είναι το ελκυστικός.
Μετά από δύο ώρες φτάνουμε σε ένα υπέροχο ξενοδοχείο.
Ο υπάλληλος μας δε ει το κλειδί και μας βοηθάει να πάρουμε τις βαλίτσες μας στο δωμάτιο μας.
Το δωμάτιο είναι μεγάλο, με ένα υπέρδιπλο κρεβάτι, δυο ντουλάπες και κομοδίνα. Τακτοποιώ τα πράγματα μας και ξαπλώνω δίπλα του στο κρεβάτι.
-"Είσαι πανέμορφη" μου λέει και με βάζει πάνω του. Του χαμογελώ και τον φιλάω με πάθος. Εκείνος πιάνει σφιχτά τους γοφούς μου ενώ εγώ χαϊδεύω το γυμνασμένο κορμί του.
-"Eva σε θέλω τώρα." μου λέει και με κατεβάζει από πάνω του. Ανεβαίνει πάνω μου και ανοίγει τα πόδια μου με το ένα του χέρι. Βγάζει την μπλούζα μου και αρχίζει να με φιλάει όσο πάει και πιο κάτω.
Το στήθος μου πάει πάνω-κάτω και χάνω την αναπνοή μου.

Μου βγάζει το παντελόνι και το βοηθώ να μου αφαιρέσει το εσώρουχο μου.

Αρχίζει να με γλύφει και εγώ αναστενάζω.
Η γλώσσα του είναι ζεστή πάνω μου και τα χέρια του απαντούν τους γοφούς μου ελαφρά.
-"Μπες μέσα μου" το παρακαλώ.

Εκείνος έρχεται σιγά σιγά πάνω και με φιλάει καθώς μπαινοβγαίνει μέσα μου άγρια. Φωνάζω το όνομα του και εκείνος βογκάει και αναμένει δυνατά στον λαιμό μου. Νιώθω την ανάσα του καυτή και τα χέρια του απαλά πάνω στο δέρμα μου.

Μετά από λίγα λεπτά ευχαρίστησης τα πόδια μου λυγίζουν περισσότερο και τα μάτια μου κλείνουν δυνατά και αυτός σφίγγει δυνατά τους γοφούς μου.
-"Eva το κάνεις τόσο καλά." λέει και φεύγει από πάνω μου και ξαπλώνει δίπλα μου. Του δίνω ένα πεταχτό φιλί και σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο να κάνω ένα ντουζ.
Δεν θέλω να διώξω το άγγιγμα του από πάνω μου αλλά νιώθω βρόμικη μετά από αυτό.
Αφού έχω πλυθεί και έχω στεγνώσει και φτιάξει τα μαλλιά μου βγαίνω έξω.
-"Πρέπει να ντυθείς να πάμε καμιά βόλτα για να δούμε την πόλη." του λέω και εκείνος γνέφει και σηκώνεται.
Μέσα σε πέντε λεπτά έχει ετοιμαστεί και κατευθυνόμαστε προς το αυτοκίνητο.
Δίνουμε το κλειδί στον υπάλληλο του ξενοδοχείου και φεύγουμε.  


Without YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora