Chapter 27

27 3 0
                                    

  EVA'S POV

Το τηλέφωνο μου χτυπάει. Όχι τώρα γαμώ. Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω. Ο Sam τραβιέται.
-"Δεν θα απαντήσεις;" λέει. Γρήγορα βγάζω το κινητό μου από την τσέπη μου. Είναι η Tina.
-"Χευ που είσαι;"
-"Μία βόλτα."
-"Πες μου που είσαι για να έρθω."
-"Στο πάρκο κοντά στο σπίτι."
-"Έρχομαι." λέει και κλείνει το τηλέφωνο.
Ο Sam με κοιτάζει.
-"Eva συγνώμη αν δεν ήθελες εγώ...." μα γιατί είναι πάντα τόσο καλός;
-"Sam ήθελα." τον διαβεβαιώνω. Πειράζει νευρικά τα χέρια του.
-"Τώρα τι σημαίνει αυτό;" με ρωτάει.
Πριν προλάβω να απαντήσω βλέπω την Tina να έρχεται προς το μέρος μας.
-"Eva, Sam!" χαιρετάει.
-"Χευ." ανταποδίδει ο Sam και εγώ χαμογελάω.
-"Eva είσαι καλά; Πρέπει να βάλεις την κρέμα στις πληγές και να ξεκουραστείς και....."
-"Tina είμαι καλά. Πρέπει να είμαι." της λέω διακόποντας την. Το πρόσωπο της σχηματίζει μία μπερδεμένη έκφραση και μία ρυτίδα εμφανίζεται στο μέτωπο της.
Κάθεται δίπλα μου.
-"Είσαι σίγουρα καλά;" ρωτάει και πιάνει το χέρι μου.
-"Ναι γλυκιά μου είμαι καλά." της χαμογελάω.
-"Τυχαία συναντηθήκατε με τον Sam;" ρωτάει κοιτάζοντας προς τον Sam.
-"Εμ ναι περνούσα από εδώ και την είδα και ήρθα να της κάνω παρεά." ο Sam απαντάει.
-"Α ωραία. Θα τηλεφωνήσω στον Rob και στην Josephine να περάσουν από εδώ. Τι λέτε;" η ξαδέρφη μου προτείνει.
Ο Sam γνέφει και εγώ το ίδιο.

Αφού επικοινωνεί μαζί τους λέει ότι σε 10 λεπτά θα είναι εδώ.

-"Πάμε για καφέ;" λέω.
-"Ναι ναι πάμε." η Tina λέει και προχωράμε μέχρι να βρούμε μία καφετέρια. Βλέπουμε μία καφετέρια κατά μήκος του δρόμου που λέγεται 'Copo cafe' και αποφασίζουμε να πάμε εκεί. Η ξαδέρφη μου λέει στον Rob και στην Josephine να έρθουν εκεί και καθόμαστε σε ένα τραπέζι έξω επειδή κάνει λίγο ζέστη σήμερα.
Ένας εμφανίσιμος σερβιτόρος πλησιάζει με το μπλοκάκι του.
-"Τι θα πάρετε;"
-"Ένα freddoccino παρακαλώ." η ξαδέρφη μου παραγγέλει.
-"Το ίδιο." ο Sam συμφωνεί και ο σερβιτόρος κοιτάζει προς το μέρος μου.
-"Μία κρύα σοκολάτα." αποφασίζω να πάρω.
Ο σερβιτόρος απομακρύνεται.

Μετά από λίγο οι παραγγελίες μας έρχονται ενώ εμφανίζεται ο Rob με την Josephine.
-"Γεια σας παιδιά." χαιρετάνε χαμογελώντας και κάθονται στις καρέκλες. Ο σερβιτόρος πλησιάζει για να παραγγείλουν και αυτοί. Κοιτάζω προς τον Sam και τον πιάνω να με κοιτάζει. Αμέσως κοιτάζει αλλού.
Κοιτάζομαι στο κινητό μου και παρατηρώ πως το κραγιόν μου έχει χαλάσει.

Γαμώτο.

Πίνω λίγο από την σοκολάτα μου και πηγαίνω προς την τουαλέτα για να διορθώσω το μέικ απ μου.
-"Πηγαίνω λίγο στο μπάνιο, με συγχωρείτε." λέω ευγενικά και κοιτάζω τον Sam ενώ ήδη με κοιτάζει.

Ψάχνω για το μπάνιο και μπαίνω μέσα. Βγάζω από την τσάντα μου το κραγιόν και και βάζω λίγο στα χείλη μου. Ακούω την πόρτα του μπάνιου να ανοίγει.
-"Sam;"
Δεν λέει τίποτα και με κολλάει στον τοίχο ενώ με φιλάει βίαια. Φυσικά δεν τον σταματάω και συνεχίζω το φιλί μας. Πάω να βγάλω την μπλουζα του και σταματάει.
-"Γαμώτο συγνώμη δεν ξέρω τι κάνω." λέει και ακουμπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Γιατί τα παίρνει όλα τόσο σοβαρά. Τον πλησιάζω.
-"Ηρέμησε πραγματικά είναι εντάξει." του λέω εκφραστικά.
Το κινητό μου χτυπάει.

Τι;

Ο Zayn. Γρήγορα κλείνω το τηλέφωνο. Είπε πως τελειώσαμε και όχι, δεν θα επειμείνω στο ίδιο λάθος.
-"Ποιος ήταν; Γιατί δεν μίλησες;" ο Sam ρωτάει.
Ωχ όχι.
Τι θα του πω τώρα;  


Without YouWhere stories live. Discover now