SAM'S POV
-"Καλημέρα." Τι κάνεις;" λέω στην μητέρα μου.
-"Καλά εσύ; Πως και έτσι τόσο νωρίς ξύπνιος;"
-"Κοιμήθηκα νωρίς χθες" απαντάω στην ερώτηση της.
-"Γιατί ήρθατε τόσο νωρίς;" ρωτάω.
-"Βαρεθήκαμε και εσύ εδώ ήσουν μόνος σου."
-"Α οκ" απαντάω απλά.
-"Εμείς θα πάμε τώρα για υπνο" μου λέει ο πατέρας μου, γνέφω και πάω στην Eva.
-"Θα πάνε για ύπνο τώρα. Οπότε θες μπορείς να πας σπίτι σου. Ή αν θες να σε πάω με το αυτοκίνητο." προσφέρομαι.
-"Όχι, ευχαριστώ πολύ. Δεν θέλω να σε ταλαιπωρώ άλλο." μου λέει και της δίνω ένα πεταχτό φιλί στα υπέροχο χείλη της.
-"Δεν με ταλαιπωρείς. Μου αρέσει να περνάω χρόνο μαζί." λέω και μου χαμογελάει.
Παίρνει τα πράγματα της και πηγαίνουμε στο αυτοκίνητο.
EVA'S POV
-"Τι θα κάνεις το Σαββατοκύριακο;" με ρωτάει.
-"Δεν ξέρω. Μπορεί κάτι να μου πει να κάνουμε η Tina αλλά άμα θες μπορούμε να βγούμε κάπου μόνοι μας."
-"Εμμ.. Σκεφτόμουν να πάμε κάπου έξω από το Σύδνεϋ για να δεις και άλλες πόλεις." λέει και το χαμόγελο μου μεγαλώνει.
-"Ναι θα το ήθελα πάρα πολύ." λέω με ενθουσιασμό.
-"Ωραία, να πάρεις και μαγιό μαζί σου." μου λέει και σταματάει το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου.
-"Εντάξει, σε ευχαριστώ που με έφερες." λέω και σκύβω να τον φιλήσω.
Εκείνος βάζει το πρόσωπο μου μέσα στα χέρια του και εισχωρεί την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου.
-"Θα περιμένω τηλεφώνημα σου" μου λέει και εγώ βγαίνω από το αυτοκίνητο.
Μπαίνοντας στο σπίτι τους βλέπω όλους στο σαλόνι.
-"Γεια σας" χαιρετάω και γυρνάω το βλέμμα μου στην Tina που με κοιτάει με το πιο λαμπερό χαμόγελο της.
Αφήνω τα πράγματα μου στο τραπεζάκι, κάθομαι δίπλα της και γεμίζω ένα ποτήρι με νερό.
-"Σας είδα από το παράθυρο" ψιθυρίζει στο αυτί μου και σχεδόν χύνω το νερό πίσω στο πίσω στο ποτήρι.
-"Μην ανησυχείς μόνο εγώ σας πρόσεξα." λέει και ηρεμώ.
-"Πάμε πάνω να σου πω" της λέω σιγά και προχωράμε προς τον πάνω όροφο που βρίσκεται το δωμάτιο της.
Μπαίνουμε μέσα και κάθεται στο κρεβάτι της.
-" Πες τα μου όλα" μου λέει χοροπηδάει πάνω στο κρεβάτι της σαν πεντάχρονο.
-"Λοιπόν, είδαμε ταινία και κοιμηθήκαμε στο κρεβάτι του..." λέω και με κόβει.
-"Μόνο κοιμηθήκατε;" λέει με πονηρό χαμόγελο.
-"Στο κρεβάτι του μόνο κοιμηθήκαμε. Στον καναπέ κάναμε και κάτι περισσότερο." λέω και σκάμε και οι δυο στα γέλια.
-"Πως ήταν;" με ρωτάει.
-"Ήταν υπέροχος. Έκανε ακριβώς ότι σκεφτόμουν σαν να διάβαζε τις σκέψεις μου. Ήταν γλυκός μαζί μου και μου ζήτησε το Σαββατοκύριακο να πάμε κάπου έξω από το Σύδνεϋ."
-"Υπέροχα, θα βγούμε κάποια δικαιολογία για να που στους γονείς μας" λέει και με αγκαλιάζει.
Είναι τόσο καλή μαζί μου. Πάντα είναι δίπλα μου και με στηρίζει.
-"Σ'ευχαριστώ." της λέω και της χαμογελάω ενώ ανταποδίδει.
-"Θα πάω για ψώνια με την Josephine σε λίγο θα έρθεις;" με ρωτάει.
-"Συγνώμη αλλά βαριέμαι." της λέω και για κάποιο λόγο νιώθω ντροπή.
-"Oh εντάξει! Θα σου πάρω εγώ κάτι." λέει και με αγκαλιάζει.
***
Είναι Παρασκευή βράδυ και έχω ήδη ετοιμάσει να πράγματα μου για αύριο. Ο Sam δεν μου έχει πει ακόμα που θα πάμε και ανυπομονώ να περάσω όλο το Σαββατοκύριακο μαζί του. Κλείνω τα φώτα και πέφτω στο κρεβάτι μου να κοιμηθώ.
ESTÁS LEYENDO
Without You
FanficΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...