ZAYN'S POV
Έχω χάσει το μέτρημα των ποτών που έχω πιει και έχω αρχίσει ήδη να ζαλίζομαι.
Ο Louis ακόμα είναι μέσα σε αυτή τη γαμημένη τουαλέτα. Έλεος, ποτέ θα τελειώσουν; Θέλω να φύγω από εδώ μέσα.
Καθώς σκέφτομαι άλλη μια κοπέλα με πλησιάζει.
-"Θέλεις να χορέψουμε;" με ρωτάει και μπορώ να καταλάβω ότι είναι τυφλα και μόνο από την φωνή της.
-"Δεν χορεύω." απαντάω ψύχρα.
-"Ξενέρωτε." λέει και φεύγει.Καλύτερα που δεν επέμενε γιατί θα την έβριζα. Μου έχουν σπάσει όλες τα νεύρα εδώ μέσα. Η Eva είναι πολύ καλύτερη από όλες. Γιατί την σκέφτομαι ακόμα γαμώτο;
Πιάνω το κινητό μου και πληκτρολογώ ένα μήνυμα.
"Μου έλειψες." πρέπει να αποφασίσω σε ποιον θα το στείλω. Στην Rachel ή στην Eva; Να προχωρήσω την ζωή μου ή να κλαίω συνέχεια για το γεγονός ότι η Eva έφυγε και να έχω τύψεις όταν όταν πηδάω άλλες;
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που έχω ακόμα τύψεις. Δεν είμαστε μαζί πια. Μπορώ να κάνω ότι θέλω.
Και με την βοήθεια των σκέψεων μου αποφασίζω να στείλω το μήνυμα στην Rachel. Αν η Eva ήθελε να μου μιλήσει απλά θα με έπαιρνε ένα γαμημένο τηλέφωνο.
Ο ήχος του κινητού μου με βγάζει από τις σκέψεις μου.
-"Και εμένα. Έλα από το μαγαζί." λέει το μήνυμα από την Rachel.
Ψάχνω για λίγο μέσα στο μπαρ για τον Louis αλλά δεν τον βλέπω και κατευθύνομαι προς το αμάξι μου. Μπαίνω μέσα και βάζω μπρος. Μέσα σε 10 λεπτά φτάνω στο μπαρ που δουλεύει η Rachel. Μπαίνω μέσα πάω κοντά της.
-"Μια βότκα" της λέω και εκείνη μου δίνει ένα πονηρό χαμόγελο καθώς βάζει στο ποτήρι μου αλκοολούχο υγρό.
-"Πόσο έχεις πιει;" με ρωτάει.
-"Πολλά ώστε να σου στείλω μήνυμα." απαντάω ειρωνικά και κατσουφιάζει.
-"Να σε πειράξω ήθελα λίγο, ηρέμησε." λέω.
-"Θες άλλο ένα;" μου λέει δείχνοντας το άδειο πλέον ποτήρι μου.
-"Ναι." λέω και μου γεμίζει ξανά το ποτήρι.
Μετά από τουλάχιστον 10 ποτά και έχοντας την να χορεύει μπροστά μου με τα λίγα ρούχα που φοράει, είμαι αναμμένος και της κάνω νόημα να έρθει προς το μέρος μου.
-"Μπορείς να κάνεις ένα βήμα πριν διάλειμμα;" ρωτάω.
-"Για ένα μεθυσμένο αγόρι σαν εσένα κάτι μπορώ να κάνω." λέει πιάνοντας το χέρι μου και με οδηγεί στις τουαλέτες.
Δεν χάνω χρόνο και σηκώνω το κοντό της φόρεμα βάζοντας τα δάχτυλά μου μέσα της καθώς την φιλάω. Μπορώ να καταλάβω ότι της αρέσει από τον τρόπο που γρατζουνάει το δέρμα της πλάτης μου.
Μετά από λίγο της σηκώνω τα πόδια και πιάνω τους μηρούς της ώστε να την κρατήσω σταθερή και βάζω την στύση μου μέσα της. Μπαινοβγαίνω άγρια και γρήγορα μέσα της και χάνει την ανάσα της. Σφίγγω τους μηρούς της με τα χέρια μου και εκείνη αναστενάζει πιο πολύ.
Είναι πολύ υγρή και αυτό με ανάβει ακόμα πιο πολύ.
-"Είμαι έτοιμος.. " λέω και δεν μπορώ να σταματήσω να την πηδάω.
-"Zayn, μη. Δεν φοράς προφυλακτικό. Μη τελειώσεις μέσα μου." λέει και αμυδρά την ακούω και συνεχίζω να μπαινοβγαίνω μέσα της.
-"Zayn σταμάτα. Είσαι τυφλά." λέει και προσπαθεί να με διώξει αλλά πιάνω τα χέρια της με το ένα μου χέρι και με το άλλο την κρατάω σταθερή ενάντια στον τοίχο καθώς μπαίνω πιο βαθιά μέσα της και τελειώνω.
Με σπρώχνει και αρχίζει και φωνάζει."
-"Τι έκανες ηλίθιε; Τελείωσες μέσα μου. Πας καλά;"
-"Αφού σου άρεσε." λέω με ένα προκλητικό χαμόγελο.
Πραγματικά πόσο έχω πιει;
-"Θα αναλάβεις τις συνέπειες από αυτό, μαλάκα." λέει και με χαστουκίζει.
Την αφήνω μόνη της στις τουαλέτες και πάω στο αυτοκίνητο μου οδηγώντας προς το σπίτι μου.
Μπαίνω μέσα και κάθομαι στον καναπέ. Είμαι ακόμα μεθυσμένος αλλά μπορώ να καταλάβω τι μαλακία έκανε πριν λίγα λεπτά. Άμα μείνει έγκυος τι θα κάνω;
Μετά από πολλές σκέψεις το μυαλό μου επιστρέφει στην Eva και της τηλεφωνώ. Δεν απαντάει. Της ξανατηλεφωνώ αλλά πάλι καμιά απάντηση. Μάλλον έχει προχωρήσει.Με εκνευρίζει το γεγονός ότι μπορεί κάποιος άλλος τώρα να την ακουμπάει. Πως γίνεται να προχώρησε τόσο γρήγορα;
Λογικά τώρα θα βλέπει τις κλήσεις μου και απλά θα γελάει και θα νομίζει ότι δεν έχω προχωρήσει. Ο εγωισμός μέσα μου φουντώνει και αποφασίζω να της στείλω ένα μήνυμα.
"Σε παίρνω αλλά δεν το σηκώνεις. Ήθελα απλά να σου πω ότι τελείωσες για εμένα. Είσαι απλά μια από τις εκνευρίστηκες πρώην μου"
VOUS LISEZ
Without You
FanfictionΑυτό το fanfiction το έχω γράψει με μια φίλη μου. Την Ευγενία Φιλιπποπούλου και λέγεται *Without you*. Είναι με τον Zayn Malik και τον Niall Horan. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η Eva είναι 20 χρονών, ερωτευμένη με τον Zayn Malik. Είναι σε σχέση 2 χρόνια όμ...