ΔΕΝ ΤΟ ΠΥΣΤΕΥΩ..

1.2K 83 1
                                    

"Ιωαννα,ελα αγαπη μου φευγομε"λεει η μητερα μου,ναι σημερα φευγουμε για Αθηνα.Για να σας εξηγηδω μενουμε ή μαλλον μεναμε Ναυπλιο.Σημερα φευγουμε,σημερα μετακομιζω,σημερα ειναι η φριχτοτερη μερα της ζωης μου!

"Τωρα μαμα"της λεω και,πριν φυγω γυρναω και κοιταω το δωματιο μου,θα μου λειψει.Φευγω απο εκει και παω και μπαινω στο αυτοκινητο.Ο μπαμπας βαζει μπροστα και φευγουμε!
Στην διαδρομη σκευτομαι αυτον,τα παιδικα μας χρονια.Νταξει δεν λεω και γω παιδι ειμαι,αλλα ειμαι εφηβη ακομη.Ειμαι 15 και φετος θα παω 1ο λυκειου.Ηρωνεια ε!

[..]
Μολις φτασαμε,μου ερχοταν να κανω εμετο,η διαδρομη ηταν αρκετα κουραστικη και ταυτοχρονα αρκετα ενοχλητικη για το στομαχι μου.Μολις σταματησε το αυτοκινητο,πεταχτηκα εξω και εκανα εμετο.Ξερω αρκερα ντροπιαστικο,αλλα δεν γινοταν αλλιως,θα εσκαγα.

Αφου τελειωσα την ναυτια μου,πηγα να περπατησω ομως επεσα σε κατι σκληρο,ααα απροσεχτη Ιωαννα,μονολογησε το ενστικτο μου,που εχει και ενα δικιο!

"Συγνωμη δεν το ηθελα"το ειπα και σηκωσα τα ματια μου να τον κοιταξω,δεν το πυστευω!..

Ξερω αρκετα μικρο,ελπιζω ομως να σας αρεσε!Το επομενο αυριο!
Διαβαστε επεισης αν θελετε,τις αλλες μου ιστοριες:
ΑΓΑΠΗ?ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
'ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΙΚΑ'
'ΠΩΣ???'
Και αμα θελετε πητε στους φιλους σας να διαβασουν τις ιστοριες μου,και αμα θελετε προτεινετε να διαβασω και γω τις δικες σας!Τα λεμε!!Καληνυχταα!!!

'The Kiss Life'Where stories live. Discover now