" Μαρία, έμαθε! "
" Ποιος έμαθε; Τι έμαθε; Μίλα χρυσή μου. "
" Ο Βαγγέλης Μαρία, έμαθε. Το καταλαβαίνεις; Έμαθε! Το κατάλαβε ότι εκείνη την μέρα δεν είχε πάρει προφύλαξη και έμαθε και που μένω! " Λέω και ξεσπάω σε κλάματα. Πάλι μπροστά μου. Γιατί;
" Ιωάννα, εδώ που τα λέμε.. " Μην συνεχίσεις!
" Όχι εδώ που τα λέμε, όχι εδώ που τα λέμε! Σου εξήγησα προ λίγου τι αισθάνομαι! Τέλος! Το παιδί, θα μείνει δικό μου! Μόνο δικό μου! Και αν θελήσει να μου το πάρει θα περάσει πάνω από το πτώμα μου. Το άκουσες; Πάνω από το πτώμα μου! " Πλέον τα κλάματα έχουν μετατραπεί σε θυμό! Δεν θα αφήσω να μου την πάρει! Είναι ότι πιο πολυτιμότερο έχω στην ζωή μου.
" Ιωάννα μου, παραλογίζεσαι! Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό. Σε παρακαλώ, μην σκέφτεσαι έτσι. Σε ακούει και το παιδί κιόλας. Πάνε ξάπλωσε να ηρεμήσεις λίγο και μετά τα ξαναλέμε. Άντε.. "
Και με αυτό, πηγαίνω στο δωμάτιο μου για να 'ηρεμήσω'. Μόνο που ήρεμη δεν είμαι. Κουρνιάζω στο κρεβάτι και αρχίζω να σκέφτομαι το πως έφτασα εδώ που είμαι τώρα, την βοήθεια των ανθρώπων που ήσαν κοντά μου σε όλο αυτό! Πότε δεν θα ξεχάσω την βοήθεια που μου πρόσφεραν τότε.. Τότε που..
Flashback
Τρέχω, τρέχω να ξεφύγω από αυτόν. Από αυτό το τέρας! Πως τόλμησε να μου το κάνει αυτό; Εγώ που τον αγαπούσα; Δεν εκτίμησε τίποτα τελικά.. Δεν καθησε ούτε να με ακούσει. Να ακούσει και την δικιά μου πλευρά. Αλλά ναι, πιστεύει πάντα ότι του πουν οι άλλοι. Τόσο ευκολόπιστος είναι..
Μπαίνω στο πρώτο λεωφορείο που βρίσκω και ξεκινώ για την Αθήνα! Θέλω να φύγω. Θέλω να εξαφανίσω απ'ολους κι από όλα! Μετά βίας στέκομαι ακόμη στα πόδια μου. Ο πόνος εκεί κάτω, με πεθαίνει! Μπήκε τόσο βίαια μέσα μου που κόντεψα να μείνω εκείνη την ώρα, τι ειρωνεία.. Να κάνω 'πλάκα' κατά του βιασμού που μόλις υπέστη. Επιτέλους φτάνουμε στην Αθήνα και περνώ ένα ταξί για το σπίτι μου. Μόλις φτάνω, προσπερνάω γρήγορα τους μπράβους και τρέχω μέσα στο δωμάτιο μου.
Βγάζω την βαλίτσα από την ντουλάπα και αρχίζω να πετάω όλα τα ρούχα μου μέσα. Για την ακρίβεια, δύο βαλίτσες. Μπαίνω γρήγορα μέσα στο μπάνιο και προσπαθώ να ξεφορτωθώ τα σημάδια και την βρωμιά από το κορμί μου. Βρωμιά.. Γιατί μέσα μου, νιώθω βρώμικη! Αηδιάζω με τον ίδιο μου τον εαυτό. Σε αυτό το σημείο κατάφερε να με φτάσει. Να μισώ τον εαυτό μου, αλλά και τον ίδιο! Ναι, τον μισώ! Το 'σ'αγαπάω' που του είπα πριν ήταν για να σταματήσει αυτό που έκανε!
ESTÁS LEYENDO
'The Kiss Life'
FanficΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...