Τι υποτίθεται ότι πρέπει να της πω τώρα;
Με κοιτάζει βαθιά στα μάτια με προσμονή.
Έχω ξανά πει πόσο όμορφα μάτια έχει έτσι;
" Μπαμπά μου, γιατί δεν μου μιλάς; " λέει με χαμηλό τόνο στην φωνή της.
" Συγγνώμη κοριτσάκι μου, αφερέθηκα. Δεν ισχύει αυτό και πότε δεν θα ισχύει. Είσαι η κόρη μου. Πάντα θα θέλω να σε προστάτευω και να σου δίνω αγάπη. Την αγάπη μου! Απλώς.. "
" Απλώς τι; "
Από αυτήν την δύσκολη θέση με βγάζει ο ήχους του κινητού μου. Δεν ήξερα τι να της πω.. Θα με νομίζει για κάποιον ανεύθυνο που παρατάει τα παιδιά του και δεν τα αγαπάει. Δεν είναι έτσι όμως.. Όμως, τι να της έλεγα;
Κοιτάω στιγμιαία το κινητό μου και βλέπω ότι με καλεί η Μυρτώ.
Αποδέχομαι την κλίση και βάζω το ακουστικό στο αφτί μου. Τι με θέλει τώρα κι αυτή;" Έλα Μυρτώ. Τι έγινε; "
" Ωραίος είσαι ρε. Πες και ένα 'Τι κάνεις' στην μοναδική σου αδερφή που έχει να της δεις έναν χρόνο. Δείξε λίγο ενδιαφέρον.. " Άρχισε πάλι. Τι θα κάνω με αυτές τις γυναίκες ρε παιδί μου, κάθε μέρα περίοδο έχουνε;
" Μυρτώ, τι θες; "
" Ήθελα απλά να σε πάρω να δω τι κάνεις, Μύρωνα! " Την ακούω να χασκογελάει στην προσφώνηση του δεύτερου ονόματος μου που ξέρει ότι μου την δίνει όταν με αποκαλούν έτσι. Αλλά φυσικά το κάνει μόνο και μόνο για να μου σπάσει τα νεύρα! Κλασσική Μυρτώ..
" Μυρτώ, τελείωνε! Έχω κι δουλειές. "
" Cool λίγο brother. Χαχα, τέλος πάντων, θέλω να σου πω ότι σε δύο μέρες έρχομαι Αθήνα. "
Α ναι! Ξέχασα να σας πω. Η Μυρτώ μόλις τελείωσε τις σπουδές τις στην Πάτρα μόλις γύρισε Αθήνα γνώρισε ένα παιδί. Καλός, όμορφος, ότι πρέπει για την αδερφή μου. Ε, πέρασε ο ένας χρόνος της σχέσης τους και αυτός της ζήτησε να συζήσουν. Όχι δεν είναι παντρεμένοι, απλά να μένουν στο ίδιο σπίτι. Το θέμα είναι ότι αυτός δεν μένει Αθήνα, και έτσι αναγκάζεται η Μυρτώ σχεδόν κάθε 3 μήνες να κατεβαίνει από την Κέρκυρα για να μας δεις. Yeap, μας βγήκε Κερκυραίος ο γαμπρός. Τις προηγούμενες φορές που ήταν Αθήνα η Μυρτώ εγώ δεν την έβλεπα επειδή έλειπα σε περιοδεία. Νομίζω πολύ έκατσα και ανέλυσα την προσωπική ζωής της αδερφής μου..
" Α! Μάλιστα. Καλή διαμονή να έχεις. "
" Τι; Δεν θα σε ξανά δω; Έλα ρε Βαγγέλη τώρα, πάει ένας χρόνος.. Πάλι σε περιοδεία είσαι; "
YOU ARE READING
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...