ΕΚΠΛΗΞΗ!

850 80 3
                                    

Την επομενη ημερα ξυπναω με τον ηχο που κανει το ξυπνητιρι.Σηκωνομαι απο το κρεβατι μου και παω στο μπανιο,για τις καθημερινες μου αναγκες!Αφου τελειωσα,κατευθυνθηκα προς το σαλονι,ακουω ομιλιες,αντρικες και γυναικειες φωνες.Οχχ θεε μου,κανε να μην εχει φερει εδω η μανα μου,κανεναν γιατι ειμαι και με τις πιτζαμες.Ενα σχεδον καπρι γκρι παντελονι με φραουλιτσες απανω,και μια ροζ μπλουζα με μια φραουλα απανω και με τον εναν ωμο,ακαλυπτο,και το χειροτερο ειμαι ξυπολιτη και εχω περιοδο αχχ τι ωραια!Μπαινω στο σαλονι και παθαινω εκπληξη,με αυτο που ειδα!Αυτος,με μαλλον με τους γονεις τους του καθισμενος στο καναπε του σπιτιου μου,με κοιταζει και τον κοιταζω,χωρις να υπαρξει αυριο!Αυτην την ματια την "σπαει"η μαμα μου,με την φωνη της.

"Ιωαννα,μου ξυπνησες;Ελα να καθισεις μαζι μας"μου λεει και παω να καθισω διπλα της.

"Αα..λοιπον που ειχα μει ειχα μεινει;Αα στον βαγγελη,για πες βαγγελη παιδι μου,πως παει το συγκροτημα;"τον ρωταει η μανα μου και αυτος σκυβει το κεφαλι και χαμογελαει.

"Δεν θελω να το υπερανευτω,αλλα παει παρα πολυ καλα.Εχουμε διπλα τα κοριτσια που μας στιριζουν και δινοντας,την αγαπη τους"λεει και εγω παω να πω κατι,αλλα η μαμα μου,μου πιανει τον αριστερο ωμο,με αποτελεσμα το μανικι να πεσει κατω.Αυτος το παρατηρισε και γλειφει τα χειλη του,στην οπτικη του γυμνου μου ωμου.Το παρατηρισα και ειπα να τον τρελανω λιγο,αρχιζω να ανεβαζω αισθησιακα την ραντα μισοκοιτωντας τον.Φεναιτε λιγο αναψοκοκινισμενος,και χερομαι με αυτο.Ο πατερας του διπλα κατι του λεει και αυτος χαμογελαει,κοιτωντας με.

"Εμμ συγνωμη μπορει καποιος να μου δειξει το μπανιο;"ρωταει κοιτωντας με,ολο νοημα.

"Φυσικα αγορι μου.Θα σε παει η Ιωαννα!"λεει η μανα μου και πραγματικα θελω να την σκοτωσω.Σηκωνομαι απανω απο τν καναπε και αυτος με ακολουθει.Μολις φτανουμε στο μπανιο,παω να φυγω αλλα με πιανει και με βαζει μεσα στην τουαλετα.

"Σε εψαχνα τοσο καιρο"λεει ανασαινωντας βαρια και κοιτωντας με,βαθια στα ματια.



Goodnight
Marianna mrk...

'The Kiss Life'Where stories live. Discover now