..ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΕ..

424 60 7
                                    

Jimmys POV

Όπως πάντα, είχα συναυλία. Στην Κομοτηνή βασικά. Μπορεί να χωρίστηκε το συγκρότημα, μα εμείς δεν χωριστήκαμε! Σαν φίλοι τουλάχιστον, παραμένουμε όπως τότε.. Το 2013! Πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός.. Έχω μάθει τι γίνεται με τον Βαγγέλη, για το πιθανόν παιδί του και την κοπέλα που βίασε. Το έχει μετανιώσει και το ξέρω. Μου είπε να έχω τα μάτια μου ανοιχτά εδώ στην Κομοτηνή, μήπως την δω. Θυμάμαι πως είναι η Ιωάννα.

Είχα κατέβει μια βόλτα στην πόλη για να ξεσκάσω. Δεν άντεχα άλλο μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Καθώς περπατούσα βλέπω μια γυναίκα με ένα κοριτσάκι απέναντι μου, το κοριτσάκι αυτό κάτι μου θύμησες τα χαρακτηριστικά της.. Ώσπου η μαμά της, γυρνάει το κεφάλι της. Εκεί παγώνω! Είναι αυτή! Με κοιτάει ευθεία στα μάτια με το στόμα ανοιχτό. Θεέ μου, ο Βαγγέλης είχε δίκιο. Η κοπέλα ήταν όντως έγκυος.. Και τώρα, έχει κάνει μια πανέμορφη κόρη! Πάω να τους πλησιάσω αλλά η Ιωάννα, βουτάει την μικρή από το χέρι και την φίλης της δίπλα της και αρχιζει να τρέχει σαν τρελή!

Αρχίζω να τρέχω μαζί τους με ελπίδα να τους προλάβω. Να μην τους χάσω από τα μάτια μου. Αν μάθει ο Βαγγέλης ότι άφησα να μου ξεφύγει η κόρη του και η κοπέλα του, εντάξει πρώην κοπέλα του θα με σκοτώσει! Η μικρούλα γυρνάει το κεφάλι της και μου χαμογελάει! Έχει το ίδιο χαμόγελο με τον πατέρα της. Και τα μάτια της μητέρας της, γαλανά! Ξαφνικά της φεύγει από το χέρι και πέφτει κάτω στον δρόμο. Ένα αυτοκίνητο έρχεται κατά πάνω της και την πιάνω τελευταία στιγμή τραβώντας την στην αγκαλιά μου.. Η μικρή κλαίει. Η μάνα της γυρνάει με φοβισμένο βλέμμα και με κοιτάει καθώς την κρατώ στην αγκαλιά μου. Έρχεται κατά πάνω μου και είναι έτοιμη να μου την πάρει από την αγκαλιά. Αλλά εγώ, της ρίχνω ένα δολοφονικό βλέμμα κάνοντας την να μην κουνηθεί παραπάνω από την θέση της.

" Είσαι καλά μικρούλα μου; " Την ρωτάω γλυκά.

" Κ-Καλά.. " Λέει με την τρεμάμενη φωνούλα της. Έχει φοβηθεί πολύ μετά από αυτό. Μα καλά, τόσο απρόσεκτη είναι; Σέρνει ένα μικρό παιδί λες και δεν ξέρει ότι μπορεί κάπου να πέσει; Δεν έχουν την ίδια ταχύτητα. Άμα το μάθει αυτό ο Βαγγέλης γαμώτο θα γίνει χαμός! Και θα έχει και δίκιο!

" Δως την μου.. " Μιλάει ξεψυχισμένα αυτή. Όχι, δεν κατάλαβες! Θα μιλήσεις πρώτα μαζί μου και μετά.

" Όχι! "

" Τι; Δώσε μου τη η κόρη μου τώρα! Δεν έχεις κανένα δικαίωμα! " Φωνάζει ενώ η μελαχρινή φίλη της, της πιάνει το χέρι για να την ηρεμήσει.

'The Kiss Life'Where stories live. Discover now