ΣΚΟΤΑΔΙ..

971 69 3
                                    

Το κλιμα στο τραπεζι ηταν αρκετα αβολο,μεταξυ εμου και Βαγγελη.Το περιστατικο που εγινε στο υπνοδωματιο μου,ηταν αρκετα αναστατο και για τους δυο μας αλλα και αβολο.Καθομαστε ο ενας απεναντι,απο τον αλλον.Τον εχω πιασει να με κοιταει αρκετες φορες,αλλα προσπαθω να μην δινω τοσο σημασια,ωστε να μη καταλαβουν τιποτα οι γονεις μας.

"Και για πες Βαγγελη.Εχεις καποια σχεση;Εννοω...Δεν θελω να σε βαλω σε δυσκολη θεση,αλλα..ενα τοσο ωραιο αγορι ειναι κριμα να μην εχει σχεση."ρωταει η μητερα μου τον Βαγγελη.Φημιζεται για την διακριτικοτητα της.Για καποιον περιεργο λογο,θελω να ακουσω την αρνητικη απαντηση να βγαινει απο το στομα του.

"Οχι Κ.Βασιλικη.Δεν εχω σχεση."λεει και με κοιταει και μου σκαει ενα ενα χαμογελο ολο νοημα.Μα τι θελει να πετυχει;Ο πατερας μου εχει αρχησει ηδη τις απειλιτικες ματιες και αυτο δεν ειναι καλο.

"Πως και ετσι βρε αγορι μου;"βαλε φρενο μανα.Μεχρι ενα σημειο.Δεν μπορουμε να ανακατευομαστε στις προσωπικες ζωες του αλλου.

"Επειδης τωρα με το συγκροτημα δεν εχω πολυ ελευθερο χρονο για τον εαυτο μου,και αυτο επιβαρρυνει και την θεση της κοπελας.Δεν θα εχω τον απαραιτητο χρονο να δεινω σημασια στην σχεση μας.Οποτε για αυτο δεν εχω σχεση..ακομα."να το παλι.Με ξανακοιταζει επισης ολο νοημα και αυτο με ανυσειχει.Τα ενοχλητικα σκουντιματα στα ποδια μου απο τον πατερα μου που καθεται διπλα μου,με προειδοπιουν,οτι εχει νευριασει με την σταση κραταει ο Βαγγελης.

"Ααα μαλιστα.Σου ευχομαι αγορι μου..Τα καλυτερα!Πραγματικα."του λεει η μαμα μου ευσιγκινητη.

Συνεχιζουμε να τρωμε και να μιλαμε.Ο μονος που δεν μιλαει ειναι ο Κ.Χριστος.Τον ηξερα απο μικρο κοριτσακι.Δεν μιλαγε πολυ,δεν φωναζε,δεν θυμωνε ευκολα.Ηταν και ειναι γλυκομιλητος και χαμηλων τονων ανθρωπος,οπως ακριβως βγηκε και ο γιος του.

[..]Μετα απο 2 ωρες,φυγαμε απο το εστιατοριο και γυρισαμε στα σπιτια μας.Μολις μπηκαμε μεσα στο σπιτι,ετρεξα και κλειδωθηκα μεσα στο δωματιο μου.Δεν ηθελα να δω κανεναν.Ουτε καν το ειδωλο μου στον καθρευτη.Ηθελα απλως να κλεισω τα ματια μου και να βυθιστω σε εναν γαληνιο υπνο.Μακρυα απο ολους και απ'ολα.Οπου καταφερα και να παω.

Μετα απο 1 εβδομαδα..

Εχει περασει πλεον 1 εβδομαδα και αυριο ανοιγουν τα σχολεια.Φετος παω Α' Λυκειου.Πως περναει ο χρονος;Δεν μπορω να κρυψω οτι εχω τρομερο τρακ.Ενταξει δεν λεω,περασα και απο αλλα σχολεια.Το δημοτικο ηταν ευκολο,δεν υπηρχαν προβληματα.Στο γυμνασιο ομως δεχομουν αρκετη κακη κρητικη.Γιατι επειδης φοραγα γυαλια και ημουν λιγο 'γεματουλα'με φωναζαν 'μπαζο'.Αυτο γινοτανε μεχρι την Β'γυμνασιου.Μολις ομως πηγα στην Γ'γυμνασιου,αποφασισα να αλλαξω.Οχι μονο εξωτερικα,αλλα και εσωτερικα.Να αποκτησω αυτοπεπειθιση,να μην αφησω κανεναν να με 'μειωσει'.

'The Kiss Life'Where stories live. Discover now