Vangelis POV
" Την γέννησε.. "
____________________________________________________________________
Θεέ μου, είμαι τόσο συγκινημένος και χαρούμενος! Βασικά, με έκανε αυτή χαρούμενο. Ένα κοριτσάκι, μια μικρή πριγκίπισσα που θα της μοιάζει απόλυτα! Θα έχει τα όμορφα κάστανα ματάκια της μητέρας της, της πολύ νεαρής μητέρα της μπορώ να πω. Δεν χάνω ευκαιρία και κλείνω εισιτήρια για Κομοτηνή. Πρέπει να την δω, να της εξηγήσω για ακόμη μια φορά ότι αυτό που έκανα εκείνη την μέρα ήταν ότι πιο αισχρό είχα κάνει ποτέ στην ζωή μου. Και ίσως, με συγχωρέσει.. Εξάλλου, έχουμε και ένα κοριτσάκι μαζί..
Ioannas POV
Φεύγω από το ξενοδοχείο σχεδόν σαν κινηγημένη! Η καρδιά μου χτυπά τόσο γρήγορα και δυνατά. Είδα τον Δημήτρη μετά από χρόνια και νιώθω χαρούμενη για κάποιον λόγο, μπορεί να είχαμε τις διαφωνίες μας προ λίγου αλλά νιώθω χαρά μέσα μου που επιτέλους ένα άτομο του παρελθόντος το ξανά είδα. Από την άλλη όμως.. Σίγουρα θα πει στον Βαγγέλη αυτά που του είπα. Απ'την μία θέλω να μάθει ότι έχει μια κόρη αλλά από την άλλη κάτι με κρατάει πίσω τόσο γερά δεμένη.. Το αγγελάκι μέσα μου φωνάζει να του πω την αλήθεια, να τον συγχωρήσω για την απερισκεψεία του και να είμαστε ξανά μαζί, αλλά το διαβολάκι ουρλιάζει ότι μετά αφότου του το έκρυψα μπορεί να μου την πάρει μακριά.. Και αυτό είναι ότι χειρότερο! Δεν έχω κάποιον άλλον στο κόσμο, αυτήν, και αυτόν..
Με αυτές τις σκέψεις φτάνω στο σπίτι και μπαίνω μέσα. Η μικρή μόλις με βλέπει τρέχει στην αγκαλιά μου και εγώ την κλείνω μες στα χέρια μου και την σφίγγω καθώς νιώθω ένα δάκρυ να κυλάει στο μάγουλο μου. Όχι! Δεν θα αφήσω να μου την πάρει! Είναι δική μου, κανενός άλλου νου!
Μόλις με αφήνει με κοιτάει στα μάτια και μου σκουπίζει το δάκρυ με τα μικρά χεράκια της και μου λέει.
" Μαμά μου, γιατί κ-κλαις; "
" Δεν κλαίω αγάπη μου. Απλώς κάτι μπήκε στο μάτι μου. Άντε, πήγαινε στο δωμάτιο σου να παίξεις και μετά θα έρθω να σε κάνω μπάνιο ναι; "
" Πωωω.. Πάλι μπάνιο; "
" Ναι! "
" Καλάα.. "
Και με αυτό φεύγει μουτρωμένη και πάει στο δωμάτιο της. Σηκώνομαι από το πάτωμα και πλησιάζω τον καναπέ στον οποίο κάθεται η Μαρία. Κάθομαι, και μου λέει:
" Τι έγινε; "
" Τι θες να έγινε; Αναγκάστηκα του μίλησα.. "
" Του είπες την αλήθεια δηλαδή; "
" Ναι.. "
" Μάλιστα.. " Λέει και βλέπω να σχηματίζεται ένα αχνό χαμόγελο στα χείλη της.
" Γιατί χαμογελάς; "
" Α! Για τίποτα. "
" Σίγουρα; "
" Ναι μωρέ. Να σου πω, είσαι σίγουρος ότι αυτός ο Δημήτρης.. Αυτός τέλος πάντων, θα τα πει στον Βαγγέλη; "
" Φυσικά και ναι! Αλλά να ξέρεις, δεν θα αφήσω να μου την πάρει! "
" Ιωάννα τι λες; Ξανά αυτή η συζήτηση; Δεν πρόκειται να σου την πάρει! Ξεκόλλα το μυαλό σου! "
" Μαρία δεν ξέρεις πως είναι οι άνδρες σε αυτά τα ζητήματα! Εκδικούνται! Κι ο Βαγγέλης σίγουρα αυτό θα κάνει. Θα το δεις. "
" Δεν ξέρω όπως λες πως είναι οι γενικοί άνδρες σε αυτά τα ζητήματα, αλλά ξέρω όμως πως είναι ο Βαγγέλης! Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό! Μπορεί να μην τον έχω γνωρίσει, αλλά από αυτά που μου έχεις πει ξέρω ότι για αυτή την πράξη, είναι αδύνατον να την κάνει. "
" Όπως το είπες! Δεν τον έχεις γνωρίσει! Δεν το ξες! Οπότε μην μιλάς! "
" Ιωάννα συνέλθε! Δεν θέλω να τσακωθούμε. Όταν βάλεις μυαλό έλα να με βρεις. "
Και με αυτό, έφυγε χτυπώντας πίσω την πόρτα της. Ρίχνω το κεφάλι μου πίσω στα μαξιλάρια και ξεφυσάω. Τσακώθηκα με τον άνθρωπο με τον οποίο μου έχει σταθεί τόσο πολύ αυτά τα χρόνια, την κολλητή μου! Τα 'χω κάνει σκατά!
Μετά από λίγα λεπτά βηματίζω προς το δωμάτιο της μικρής ώστε να πάω να την κάνω μπάνιο. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω ένα δωμάτιο έρημο, χωρίς το γέλιο της! Αρχίζω να ψάχνω μέσα στην ντουλάπα μήπως έχει μπει μέσα, κάτω από το μικρό της γραφείο αλλά κανένα ίχνος της. Μόνο το παράθυρο είναι ανοιχτό και η κουρτίνα ανεμίζει. Πάω κατευθείαν εκεί και κοιτάω κάτω. Το απόλυτο κενό.. Έτσι νιώθω και εγώ τώρα, κενή.. Θεέ μου, Μαρίζα που είσαι;
____________________________________________________________________
OK! Ναι ξέρω, θέλω τόσο βρίσιμο και κράξιμο που σας έχω αφήσει τόσο καιρό σε αγωνία αλλά πραγματικά δεν προλάβαινα:(
Κράξτε όσο θέλετε:)
Τα λέμε στο επόμενο :)
Bye🙈
Υ.Γ: Ο ψηλός μας, μόλις έκανε ένα καινούριο cover. Το "Say something". Ρίξτε του μάτια😉❤
VOUS LISEZ
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...