..ΚΙΝΔΥΝΕΎΕΙ..

362 50 2
                                    

Vangelis POV

Φτάνω στο αεροδρόμιο της Κομοτηνής με επιτυχία. Το ταξίδι μπορώ να πω ότι ήταν πολύ ευχάριστο, αλλά δεν παύει να ήταν λίγο κουραστικό. Περπατάω κατά μήκος του διαδρόμου του αεροδρομίου και βγαίνω έξω όταν ξαφνικά, έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό μου. Το ανοίγω και βλέπω ότι το αυτοκίνητο που νοίκιασα για αυτές τις μέρες στην Κομοτηνή και βλέπω ότι το όχημα είναι απέξω από το αεροδρόμιο.

Καταλαβαίνω αμέσως πιο είναι και παίρνω τα κλειδιά που είναι ακουμπησμένα πάνω στο καπό κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες. Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο και ξεκινάω να οδηγώ. Φτάνω στο ξενοδοχείο και μπαίνω στο δωμάτιο μου. Πάω κάνω ένα μπάνιο και πέφτω στο κρεβάτι. Το κινητό μου βουίζει ξανά και το παίρνω στα χέρια μου. Δεν μπορεί κάποιος να με αφήσει στην ησυχία μου για τουλάχιστον 24 ώρες;

Το ανοίγω και βλέπω να έχω ένα νέο μήνυμα από άγνωστο αριθμό.

" Αν θες να δεις, αυτό που λαχατρείς τόσο πολύ έλα σε αυτή την διεύθυνση. "

Να δω αυτό που λαχταρώ πιο πολύ; Και ποιος είναι αυτός; Που βρήκε τον αριθμό μου; Στέλνω κατευθείαν μήνυμα στον άγνωστο αποστολέα γράφοντας του.

" Ποιος είσαι; Και δεν σε καταλαβαίνω.. Τι να λαχταρώ; "

" Αυτό που λαχατρείς τόσο πολύ είναι κι ο λόγος που έχεις έρθει εδώ.. "

Θεέ μου.. Η κόρη μου! Τρόμος με διακατέχει. Αν θέλουν να της κάνουν κακό και αντάλλαγμα σε αυτό θέλουν λίτρα; Εννοώ, χρήματα; Κρατάνε το παιδί μου όμηρο και εγώ κάθομαι; Τι σόι πατέρας είμαι;

Φοράω γρήγορα τα ρούχα μου και βγαίνω έξω από το κτήριο μπαίνοντας μέσα στο αυτοκίνητο. Διαβάζω την διεύθυνση και ξεκινάω να οδηγώ. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω καλά την Κομοτηνή, οπότε σταμάτησα δύο τρεις περαστικούς για να τους ρωτήσω και έτσι με καθοδήγησαν σωστά από τι φαίνεται.

Βρίσκομαι μπροστά από μία μεγάλη αποθήκη και αρχίζω να τρομοκρατούμαι! Αν έχουν πειράξει έστω και μία τούφα από τα μαλλάκια της.. Το ορκίζομαι, θα τους σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. Σπρώχνω την μεγάλη σιδερένια πόρτα και μπαίνω μέσα. Τίποτα, δεν βλέπω απολύτως τίποτα. Ξαφνικά, το κινητό μου ξανά βουίζει, το ανοίγω και βλέπω ότι έχω μήνυμα ξανά από τον άγνωστο αποστολέα.


" Κοίτα δεξιά σου και εκεί θα βρεις μια σκάλα, ανέβα και μετά προχώρα ευθεία, μετά στρίψε δεξιά και εκεί.. Θα βρεις αυτό που ψάχνεις. "

Ανεβαίνω την σκάλα τόσο γρήγορα και έπειτα προχωράω ευθεία. Έπειτα στρίβω δεξιά και αντυκρίζω μια πόρτα, χωρίς δεύτερη σκέψη την ανοίγω και εκεί βλέπω..






__________________________________________________________________

Μικρό, αλλά γνωρίζω ότι θα σας αφήσω σε αγωνία.. Είμαι σίγουρη ότι θα σας περάσει αυτή η πιθανότητα από το μυαλό για το τι είναι εκεί μέσα αλλά μην είστε τόσο σίγουροι:3

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:)

Επόμενο κεφάλαιο την επόμενη εβδομάδα my loves;$

See you.

VOTE AND COMMENT PLEASE! 😊

Bye.💀



'The Kiss Life'Where stories live. Discover now