(Συνέχεια Vangelis POV )
Βλέπω την Ιωάννα με ένα τρομοκρατημένο πρόσωπο. Ορμάει μέσα στο σπίτι και κλίνει την πόρτα κολώντας πάνω της και πέρνει βαθιές ανάσες. Μάλλον έτρεχε. Την κοιτάω λίγο απορριμένος και αυτή αφότου ηρεμίσει κατεθείνετε προς τα εμένα. Φολιάζει στην αγκαλιά μου και 'γω της φιλάω το κεφάλι. Πρέπει να μάθω γιατί είναι τόσο αναστατωμένη. Την καθίζω στον καναπέ και αυτή κοιτάει κάτω. Της σηκωνώ τον πρόσωπο με το δείκτη μου και αυτή πάλι δεν με κοιτάει. Κρυφτούν θα παίξουμε τώρα;
"Ιωάννα τι συμβαίνει; Γιατί είσαι τόσο αναστατωμένη; "
"Βαγγέλη.. Μπορώ να μείνω μαζί σας για λίγες μέρες; "Η ερώτηση της με δελεάζει. Φυσικά και θέλω να την έχω κοντά μου. Άμα όμως το μάθει ο πατέρας της;
"Φυσικά. Αν όμως το μάθει ο πατέρας σου έχεις αντιληφθεί τις συνέπειες έτσι δεν είναι; "
"Ναι. Έχω πάρει λίγα ρούχα και τα έχω αφήσει λίγο πιο έξω από την πόρτα. Βαγγέλη, είναι η μοναδική μας ευκαιρία. Ο μπαμπάς μου φεύγει 5 ήμερο ταξίδι γιατί τον στέλνει η εταιρεία του στην Σουηδία. Έχει βάλει να με παρακολουθούν άνθρωποι. Η μαμά μου με άφησε. Βαγγέλη σε παρακαλώ. "Με ικετεύει και όπως βέβαια δν μπορώ να της αντισταθώ. Μου εξήγησε ότι όλες αυτές τις μέρες οι "μπράβοι" δεν την άφηναν σε ησυχία. Σήμερα είπε ότι δεν έχει σχολείο λόγω κάποιων οικοδεμάτων που γίνονται. Δεν θα μου άρεσε να παραμελούσε τα μαθήματα της για εμένα. Της χαμογελάω στοργικά μετά από όλα αυτά και την αγκαλιάζω!
"Πήγαινε πάρε τα πράγματα σου απ' έξω και φερ'τα μέσα. "Της λέω απαλά. Αυτή υπακούει και σε δεύτερα εμφανίζεται με ένα μικρό σάκο μέσα. Της τον περνώ από το χέρι και το βάζω μέσα στο δωμάτιο μου οδηγώντας την και αυτή μέσα κρατημένη από το χέρι μου. Τοποθετώ τον σάκο στο πιο βολικό σημείο του μέρους και μετά την καθίζω στο κρεβάτι. Φαίνεται αγχωμένη και συγχρόνως μάλλον, ντρέπεται. Χαχ..
Ioannas POV
Τόσες μέρες υπέφερα μακριά του! Δεν άντεχα μέρα με την μέρα να μην αντυκρίζω τα μάτια του. Τώρα όμως, είμαι εδώ, μαζί του!
Αισθάνομαι ήδη το φλόγισμα στα μάγουλα μου και αυτός χαμογελάει πλατιά. Το ευχαριστιέται ο ύπουλος! Κοιταζόμαστε βαθιά στα μάτια και έπειτα βάζει το χέρι του στο μάγουλο μου χαιδεύοντας το. Απανωτά ρίγη έρχονται με ένα μόνο άγγιγμα του
Θεέ μου! Πόση επίδραση και επιρροή έχει πάνω μου;Με πλησιάζει όλο και πιο πολύ και 'γω κρατάω την ανάσα μου καθώς ο δείκτης του ψηλαφίζει το κάτω χείλος μου. Αυτό το πράγμα είναι αδύνατον να συμβαίνει. Από τότε που ήταν κολλητός μου και μέχρι σήμερα, αυτό δεν έχει ξανά γίνει.
Έρχεται ακόμα πιο κοντά και νιώθω την ανάσα του να 'χτυπάει' το πρόσωπο μου."Δεν μπορώ να περιμένω άλλο! "Λέει και ενώνει τα χείλια μας. Βάζει τα χέρια του στην μέση μου και εγώ στον σβέρκο του. Με τραβάει κοντά του σε σημείου που τα στήθη μας άγγιξαν το ένα το άλλο. Πετάω στον έβδομο ουρανό! Μόλις ενώνονται οι γλώσσες μας, χάνω την Γη κάτω από τα πόδια μου. Μπερδεύονται μεταξύ τους και αρχίζουν ένα παθιασμένο χορό. Με φιλάει με τέτοια ορμή και κατάκτηση, που χάνω την ισορροπία μου και γέρνω προς τα πίσω πέφτοντας στο κρεβάτι. Αυτός στηρίζει το βάρος του στις παλάμες του και έρχεται από πάνω μου, ακόμα φιλιόμαστε!
Κατηφορίζει λίγο προς τον λαιμό μου και τον φιλάει απαλά. Εγώ μουγκρίζω και αυτός τον αισθάνομαι να χαμογελάει! Όταν παίρνω είδηση ότι αρχινάει και με φιλάει πιο λαίμαργα, ανοίγω τα μάτια μου απότομα. Όλο αυτό μπορεί και να μην μας βγει σε καλό. Μην παραλείψουμε όμως ότι δεν φοράει μπλούζα. Δεν είμαι ακόμη έτοιμη για κάτι τέτοιο. Μόλις πριν δύο μήνες έκλεισα τα 15. Όχι. Αυτό ακόμη δεν μπορεί να συμβεί και ελπίζω να το κατανοήσει και ο ίδιος αυτό.
Όταν πάω να σταματήσει ξαφνικά χτυπά το κουδούνι της πολυκατοικίας. Ευχαριστώ τον Θεό από μέσα μου που έγινε αυτό. Ιδ' αλλιώς.. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν.
Αυτός φεύγει από πάνω μου μουρμουρίζοντας κάτι βρισιές που αν τις πω θα με παρεξήσετε. Είμαι μόνη μου στο δωμάτιο πλέον και έχω βάλει το χέρι μου στην καρδιά μου που χτυπάει ξέφρενα!
Ο Βαγγέλης δεν έχει γυρίσει και ακούω ομιλίες από το σαλόνι. Σηκώνομαι απάνω και βγαίνω στο μεγάλο διάδρομο που οδηγεί στο σαλόνι. Εκεί βλέπω...
■
■
■
■
Χμμμ..Το έκοψα σε ένα κρίσιμο σημείο. Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό κεφάλαιο. Καλή Τσικνοπέμπτη gyussss..;)
VOUS LISEZ
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...