Δεν το πυστευω αυτο που βλεπω!Ειναι αυτος,αυτος που με εκανε να χαμογελαω,αυτος που με εκανε να γελαω,αυτος που με καταστρεψε και πηρε οτι καλο ειχε μεσα μου.Αυτος!Αυτος φταει για ολα!
"Δεν πειραζει πριγκιπισσα"λεει και με κοιταζει εντονα!Δεν μπορω να το συνειδιτοποιησω,αυτο που βλεπω.Ειναι μπροστα μου με σαρκα και οστα,παραμορφομενος με ελληνα θεο!Εχει αλλαξει αρκετα.Εχει ψυλωσει,εχει ομορφινει και το κυριοτερο.?Εχει αυτην την ΥΠΕΡΟΧΗ χαμογελαρα που παντα ειχε!
"Ιωαννα,που εισαι?"ακουω την μαμα μου να με φωναζει,και τραβαω το βλεμμα μου απο πανω του.
"Εδω ειμαι ερχομαι..εμμ γεια σου"του λεω και φευγω πριν κου απαντησει.Η αφυξι του,μπροστα μου με αναστατωσε.
"Που ησουν?"με ρωταει η μαμα μου και ξεφυσαω βαριεστημενα,μπαινωντας στην πολυκατοικια χωρις να της δωσω απαντηση!
Αφου βλεπω οτι,σχεδον ολα τα επιπλα εχουν τακτοποιηθει στο διαμερισμα,παω στο δωματιο μου και χωνομαι κατω απο τα σκεπασματα,του κρεβατιου μου και αρχιζω να συλογιζομαι.Γιατι να εμφανιστει τωρα?Γιατι τωρα που μπορεσα και τον ξεπερασα,λιγο.Ακουω την πορτα μου να χτυπαει και απανταω ενα ξερο "ναι".Νιωθω το στρωμα να βουλιαζει.Ο μπαμπας μου σκεφτομαι.
"Κοριτσακι μου τι εχεις?"με ρωταει και μου τριβει απαλα την πλατη μου.
"Τιποτα"απανταω ξερα,δεν θελω να τον φορτωνω με δικα μου ασχετα πραγματα.
"Μου λες ψεματα.Εχει να κανει με εκεινο το αγορι ετσι?"με ρωταει και τα ματια μου γουρλωνουν.Μας ειδες!
"Οχι"απανταω εξισου παλι ξερα.
"Μην καταπολεμας την καρδουλα σου,κοριτσακι μου.Ξερω ποιος ειναι,οπως ολος ο κοσμος!"μου λεει και τον κοιταζω παραξενεμενη.
"Τι λες,ρε μπαμπα?"τον ρωταω.
"Ειναι τραγουδιστης αγαπη μου,σε ενα συγκροτημα.Το ξερω το συγκροτημα,ειχαν κανει μια συναυλια στο κεντρο που δουλευα,και γινοταν χαμος"μου λεει και τον κοιταζω αφωνη!Ειναι δυνατον ειναι σε συγκροτημα?Δεν το πυστευω αυτο που ακουω.
"Πως λεγονται?"ρωταω.
"Boys and noise"μου λεει και μου χαμογελαει.
"Ξερω ποιο ηταν το αγορι,δεν χρειαζεται να κρυβεσαι απο εμενα.Μολις με ειδε εκεινη την ημερα με ρωτησε για σενα"
Πριν απο 1 χρονο...
{Πλευρα μπαμπας Ιωαννας}
Καθομουν στο γραφειο μου και περιμενα να ερθει το συγκροτημα για να γνωριστουμε και να μιλησουμε.Μετα απο 1 ωρα,χτυπαει η πορτα και μεσα μπαινουν 3 νεαρα αγορια ο ενας κατι μου θυμιζε.Κατι οικειο.Τους συστηθηκα και αρχισαν να μου μιλουν και οι ιδιοι.
"Εγω ειμαι ο Αρης Μακρης"λεει και μου τεινει το χερι του για χειραψια,φαινονται καλα και ευγενικα παιδια.
"Εγω ειμαι ο Jimmy Gian"μου λεει επεισης,μαλλον το μεσαιο ατομο της μπαντας γιατι ο προηγουμενος μου φανηκε ο μεγαλυτερος.
"Και γω ειμαι ο Βαγγελης Κακουριωτης"μου λεει και τον κοιταζω καταπληκτικος,αυτος ειναι που εκλεγε τον κοριτσακι μου συνεχεια οταν εφυγε.Οταν της ειπε αυτα τα πικρα λογια,το βλεμμα μου εχει μετατραπει σε θυμωμενο πλεον,του σφιγγω το χερι και μαλλον αυυτος καταλαβε ποιος ειμαι,δεν με κοιταξε καν.Εσκυψε το κεφαλι του και τοτε καταλαβα ποσο πολυ εχει μετανιωσει τοτε!Αρχισαν να μου μιλουν ολοι τους,αυτος απεφευγε να μιλησει.Οταν τελειωσαμε σηκωθηκα να φυγω αλλα καποιος με κρατησε απο το μπρατσο.
"Ειναι καλα?"με ρωταει και γυριζω να τον κοιταξω με αρκετα θυμβμενο βλεμμα.Πως μπορει και ρωταει τετοιο πραγμα?
"Δεν σε αφορα"του απανταω ψυχρα και γυριζω να φυγω αλλα με ξανα πιανει και με κοιταζει με λυπημενο βλεμμα.Χα!Αυτα δεν πιανουν σε εμενα!
"Σας παρακαλω πολυ,το εκανα για το καλο της!"λεει και ειμαι ενα βημα πριν του ορμηξω.Τι λεει?Αυτος εκανε το κοριτσακι μου να μαραζωσει,ολα εγιναν εξαιτιας του.
"Αν ηξερες ποιο ηταν το καλο της,δεν θα της συμπεριφεροσουν ετσι.Εκανες την κορη μου να κλαει,και να στεναχωριεται για χαρη σου.Μεινε μακρυα μας,και κυριως μακρυα της"του λεω και γυριζω και φευγω χωρις να του δωσω περιθωρια να μου ξανα μιλησει.Αυτο που εκανε στην κορη μου,θα το πληρωσει.
Τελος...
Χαχαχα!!Ελπιζω να αρεσε ειναι λιγο μεγαλο.Τι λετε να εγινε αφου εφυγε ο βαγγελης?Τι σχεδιο εχει στο μυαλο του ο μπαμπας της Ιωαννας?Ολα αυτα στα επομενα κεφαλαια τα λεμε..καληνυχταα σας!ν
Vote and comment please!!
YOU ARE READING
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...